Особистий кабінет – інструмент для комунікації з замовником.

Особистий кабінет допоможе зберігати всю інформацію, для мінімізації конфліктів, не відривати менеджера дзвінками для погодження інформації.

Клієнти час від часу відволікають менеджерів питаннями по узгодженню комерційної пропозиції, статусу виконання замовлення. Корисною функцією Odoo є можливість замовнику користуватись Особистим кабінетом.

Це допоможе зберігати всю інформацію, для мінімізації конфліктів, не відривати менеджера дзвінками для погодження інформації.

Особистий кабінет клієнта в CRM системі

Особистий кабінет замовника можна використовувати для узгодження комерційних пропозицій, виправлення рахунків, інформування про статуси замовлень та заборгованість по оплаті рахунків.

Комерційна пропозиція в особистому кабінеті
Електронний підпис комерційної пропозиції

Замовник використовуючи свій кабінет має можливість підтвердити замовлення, відмовитись або додати коментар. Отримана інформація від замовника з’явиться в інформаційній стрічці менеджера.

Особистий кабінет зберігає інформацію про всі замовлення клієнта, а також про актуальні статуси.

Статус замовлення в особистому кабінеті

Задайте питання менеджеру

Задавайте ваші питання і ми зв’яжемося з вами для їх обговорення.