Собівартість виготовлення виробів в зовнішній рекламі

Автоматизація рекламного підприємства (рекламної агенції) за допомогою програмного забезпечення BonSens дозволяє компанії контролювати свої витрати планувати доходи.

Конкурентоспроможність – це мистецтво продавати подібне краще подібних.

  • Як правильно скласти кошторис з зовнішньої реклами?
  • Чи не завищую я вартість вивіски?
  • Як оперативно розрахувати собівартість виробу у зовнішній рекламі?

Кожен керівник рекламного агентства зустрічався з такими питаннями. І кожен сам обирає, як їх вирішити, хтось робить розрахунки «по-старому», хтось намагається написати програму «під потреби власної компанії». Сьогодні ми розглянемо метод розрахунку, який представлений в програмі BonSens, що в перекладі з французької – здоровий глузд.

Для початку складемо список розділів, з яких буде складатися кошторис з зовнішньої реклами. В Собівартість кошторису пропоную включити статті: Матеріали, Зарплата, Відрахування із зарплати, Накладні витрати. Решта розділів – це буде прайсові вартості.

Отже, «Матеріали» – основна витратна частина будь-якого виробничого підприємства. Тим більше зараз, коли курс долара дивує нас кожен день! Прибрати чи замінити ми її не можемо, тому додамо до собівартості націнку і стаття для розрахунку готова.

Для розрахунку зарплати потрібно для себе скласти алгоритм. Адже зарплата може бути тільки «відрядною» або «оклад» або ж «оклад + відрядна». У будь-якому випадку все це необхідно закласти в розрахунок кошторису, також важливо врахувати фонд зарплати співробітників які не беруть участі в процесі виробництва.

Ми розглянемо варіант розрахунку вартості рекламного виробу, в якому до зарплати за операціями виконання замовлення, тобто відрядної зарплати, додамо відсоток націнки на зарплату співробітників, які не беруть участі у виробництві. Націнка на зарплату складе 20%. Кошторис буде виглядати так:

Кошторис, калькуляція в зовнішній рекламі

Розрахунок кошторису, калькуляції в зовнішній рекламі

Окрему увагу хочеться приділити розділу з «Накладних витрат». Правильне управління витратами дозволяє компанії бути конкурентоспроможною на ринку, тому керівнику важливо формувати детальний список витрат підприємства. Статті витрат можна завести в будь-яку програму від Excel до 1С. Пропоную Вам ознайомитися зі списком витрат на прикладі Рекламної Групи «Фламінго»:

Список витрат при виготовленні рекламного виробу

Статті витрат при виготовленні зовнішньої реклами

Є багато варіантів формування «Накладних витрат», але кожен з них повинен бути обґрунтований аналізом витрат компанії минулих періодів. Зі збільшенням або зменшенням витрат підприємства відсоток «Накладних витрат» буде змінюватися. Такий контроль дозволить фірмі отримувати прибуток, а не витрачати його на власні витрати.

У нашому випадку «Накладні витрати» будуть залежати від статті «Заробітна плата» і складуть 30%.

Тепер можна формувати виріб. Для прикладу розглянемо калькуляцію розрахунку вироби «Табличка пряма, плоска». Створення такого розрахунку займає 1-2 хв. За 1 день один користувач може сформувати від 30 до 50! А скільки розраховує один кошторисник з Вашої компанії за 1 робочий день?

Калькуляція, розрахунок вартості таблички

Калькуляція – розрахунок вартості таблички

Кошторис калькуляції може складатися також з прайсових вартостей. Розділи з Широкоформатного друку, Лазерного різання, Фрезерування, Дизайну відносяться до прайсових. Для прикладу розглянемо розрахунок калькуляції виробу «Щит прямий вкопують». Даний кошторис складається з Собівартості, в яку входять статті Матеріали, Зарплата, Відрахування на зарплату, Накладні витрати, а також з прайсової вартості: Широкоформатного друку і фрезерування.

Складання калькуляції рекламного щита

Формування калькуляції, розрахунок вартості рекламного щита

За таким же принципом можна розрахувати собівартість будь-якого рекламного виробу:

  • собівартість виготовлення вивіски;
  • собівартість виготовлення лайтбоксу, або рекламних (плоских, об’ємних) букв;
  • собівартість виготовлення рекламного планшета;
  • собівартість виготовлення акрилайту;
  • собівартість виготовлення рекламного стенда;
  • собівартість куточка покупця (споживача), і т.д.

Те, що основна мета діяльності будь-якої компанії – це отримання прибутку відомо всім. Автоматизація рекламного підприємства (рекламної агенції) за допомогою програмного забезпечення BonSens дозволяє компанії контролювати свої витрати, планувати доходи.

Задайте питання менеджеру

Задавайте ваші питання і ми зв’яжемося з вами для їх обговорення.