Конкурентоспроможність – це мистецтво продавати подібне краще подібних.
- Як правильно скласти кошторис з зовнішньої реклами?
- Чи не завищую я вартість вивіски?
- Як оперативно розрахувати собівартість виробу у зовнішній рекламі?
Кожен керівник рекламного агентства зустрічався з такими питаннями. І кожен сам обирає, як їх вирішити, хтось робить розрахунки «по-старому», хтось намагається написати програму «під потреби власної компанії». Сьогодні ми розглянемо метод розрахунку, який представлений в програмі BonSens, що в перекладі з французької – здоровий глузд.
Для початку складемо список розділів, з яких буде складатися кошторис з зовнішньої реклами. В Собівартість кошторису пропоную включити статті: Матеріали, Зарплата, Відрахування із зарплати, Накладні витрати. Решта розділів – це буде прайсові вартості.
Отже, «Матеріали» – основна витратна частина будь-якого виробничого підприємства. Тим більше зараз, коли курс долара дивує нас кожен день! Прибрати чи замінити ми її не можемо, тому додамо до собівартості націнку і стаття для розрахунку готова.
Для розрахунку зарплати потрібно для себе скласти алгоритм. Адже зарплата може бути тільки «відрядною» або «оклад» або ж «оклад + відрядна». У будь-якому випадку все це необхідно закласти в розрахунок кошторису, також важливо врахувати фонд зарплати співробітників які не беруть участі в процесі виробництва.
Ми розглянемо варіант розрахунку вартості рекламного виробу, в якому до зарплати за операціями виконання замовлення, тобто відрядної зарплати, додамо відсоток націнки на зарплату співробітників, які не беруть участі у виробництві. Націнка на зарплату складе 20%. Кошторис буде виглядати так:
Розрахунок кошторису, калькуляції в зовнішній рекламі
Окрему увагу хочеться приділити розділу з «Накладних витрат». Правильне управління витратами дозволяє компанії бути конкурентоспроможною на ринку, тому керівнику важливо формувати детальний список витрат підприємства. Статті витрат можна завести в будь-яку програму від Excel до 1С. Пропоную Вам ознайомитися зі списком витрат на прикладі Рекламної Групи «Фламінго»:
Статті витрат при виготовленні зовнішньої реклами
Є багато варіантів формування «Накладних витрат», але кожен з них повинен бути обґрунтований аналізом витрат компанії минулих періодів. Зі збільшенням або зменшенням витрат підприємства відсоток «Накладних витрат» буде змінюватися. Такий контроль дозволить фірмі отримувати прибуток, а не витрачати його на власні витрати.
У нашому випадку «Накладні витрати» будуть залежати від статті «Заробітна плата» і складуть 30%.
Тепер можна формувати виріб. Для прикладу розглянемо калькуляцію розрахунку вироби «Табличка пряма, плоска». Створення такого розрахунку займає 1-2 хв. За 1 день один користувач може сформувати від 30 до 50! А скільки розраховує один кошторисник з Вашої компанії за 1 робочий день?
Калькуляція – розрахунок вартості таблички
Кошторис калькуляції може складатися також з прайсових вартостей. Розділи з Широкоформатного друку, Лазерного різання, Фрезерування, Дизайну відносяться до прайсових. Для прикладу розглянемо розрахунок калькуляції виробу «Щит прямий вкопують». Даний кошторис складається з Собівартості, в яку входять статті Матеріали, Зарплата, Відрахування на зарплату, Накладні витрати, а також з прайсової вартості: Широкоформатного друку і фрезерування.
Формування калькуляції, розрахунок вартості рекламного щита
За таким же принципом можна розрахувати собівартість будь-якого рекламного виробу:
- собівартість виготовлення вивіски;
- собівартість виготовлення лайтбоксу, або рекламних (плоских, об’ємних) букв;
- собівартість виготовлення рекламного планшета;
- собівартість виготовлення акрилайту;
- собівартість виготовлення рекламного стенда;
- собівартість куточка покупця (споживача), і т.д.
Те, що основна мета діяльності будь-якої компанії – це отримання прибутку відомо всім. Автоматизація рекламного підприємства (рекламної агенції) за допомогою програмного забезпечення BonSens дозволяє компанії контролювати свої витрати, планувати доходи.
Задайте питання менеджеру
Задавайте ваші питання і ми зв’яжемося з вами для їх обговорення.