Комбінована CRM та ERP система для автоматизації бізнесу

Управління:

  • продажами
  • виробництвом
  • складом
  • кадрами

Маркетинг

Аналіз та контроль бізнеса

Комбінована CRM та ERP система для автоматизації бізнесу

Інтегруйте свій бізнес в ефективну європейську систему.

Ми вже 12 років займаємось впровадженням CRM та ERP і, на наш погляд, Odoo – одна з найкращих систем автоматизації на ринку. На сьогодні понад 7 мільйонів користувачів по всьому світу ведуть свою діяльність саме в цій системі.

Великий вибір модулів дає можливість конструювати власну модель системи та доопрацьовувати її під особливості підприємства, що дозволяє використовувати програму практично для будь-якого бізнесу, для малих та великих компаній.

Odoo ERP відкриває перед вами безмежні можливості для розвитку вашого бізнесу

Ваш шлях до автоматизації може розпочинатися з будь-якого аспекту компанії чи бізнес-процесу.

CRM система для відділу продажів

Ефективно управляйте продажами, захоплюйте ліди з різних джерел, ведіть облік потенційних клієнтів, проводьте аналіз можливостей та підвищуйте продуктивність вашої команди з продажу.

Тримайте під контролем відносини з клієнтами, розсилайте новини та моніторте історію замовлень, яка детально реєструється в системі.

Ефективно керуйте проєктами, плануйте та контролюйте завдання, ведіть облік робочого часу, визначайте бюджет та ресурси.

Відстежуйте рух товарів на складі, контролюйте залишки, прогнозуйте попит і управляйте їхньою доставкою та поверненням.

Формування замовлення на виробництво

Розраховуйте точну вартість продукції, враховуючи всі витрати, пов’язані з продажами, виробництвом, логістикою, накладними витратами та податками.

Ефективно управляйте персоналом, ведіть облік співробітників, нараховуйте заробітню плату, керуйте процесом навчання та розвитку.

Ведіть облік фінансових операцій, збирайте та аналізуйте фінансові дані, виписуйте рахунки та здійснювати їх оплату – все це стає легким та ефективним завдяки OdooERP.

Замовте безкоштовну презентацію та тестування програми

Це Вам дасть розуміння принципу роботи системи, та її відповідності до потреб Вашого бізнеса.

Онлайн в Zoom, Skype чи Google Meet

У зручний час

Рішення на базі системи Odoo від компанії Bon Sens

Для Вашого зручного вибору ми розробили рішення, які є фундаментом для ERP або CRM системи. Оберіть ту, яка найбільше відповідає потребам вашої компанії, і за необхідності розширте її за допомогою додаткових модулів чи модулів інтеграції. Наші рішення створені з урахуванням вашого бізнесу, щоб забезпечити оптимальну ефективність та відповідати усім вашим вимогам.

Оберіть додаткові модулі та інтеграції для вашого рішення

З кожним готовим рішенням від Bon Sens ваша CRM або ERP система отримує надійну основу. Завдяки високій гнучкості ви можете індивідуально формувати програмне забезпечення для вашого бізнесу.

Odoo пропонує розмаїття додаткових модулів та інтеграцій з популярними сервісами, такими як соцмережі, месенджери, електронна пошта, банківські послуги тощо. Вибирайте необхідні опції, що ідеально відповідатимуть вашим потребам та бізнес-стратегії.

Наша команда готова консультувати вас та допомагати в обранні та впровадженні необхідних модулів та інтеграцій, спрямованих на оптимізацію бізнес-процесів та підвищення продуктивності вашої компанії. Зробіть ваш бізнес ще ефективнішим разом з Bon Sens.

Розвивайте систему під особливості саме Вашого бізнесу.

Ви самі вирішуєте, які бізнес-процеси в компанії потребують автоматизації саме зараз. Поступово нарощуйте та вдосконалюйте систему додаючи нові модулі не переплачуючи за те що не будете використовувати в роботі.

Індивідуальний вибір модулів для потреб компанії

Найкращою є та система яка:

  1. Відповідає вимогам саме вашого бізнесу.
  2. Є зручна в використанні для персоналу компанії.
  3. Має можливості вдосконалювати її під особливості підприємства.
  4. Впровадження та подальшу технічну підтримку виконують кваліфіковані спеціалісти.
  5. І все це за розумні кошти.

Переконайтесь у цьому самі:

Наші Пропозиції для Вашого Бізнесу

  1. Вивчення бізнес-процесів: Проведемо глибокий аналіз операцій вашого підприємства. Визначимо ті процеси, які потребують оптимізації, щоб забезпечити підвищену ефективність та зменшення витрат.
  2. Підбір та конфігурація рішення: На основі проведеного аналізу ми пропонуємо систему, яка ідеально відповідає потребам клієнта, та допомагаємо з її налаштуванням.
  3. Міграція даних: Забезпечимо безпроблемне перенесення інформації з теперішньої системи до нової.
  4. Інтеграція з іншими системами: При необхідності ми здійснимо інтеграцію з іншими використовуваними системами на вашому підприємстві.
  5. Навчання персоналу: Здійснимо професійне навчання персоналу вашої компанії для ефективної роботи в новій системі.
  6. Технічна підтримка: Після впровадження ми забезпечимо надійну технічну підтримку та обслуговування програмного забезпечення. Ваш успіх – наш пріоритет.
Навчання та впровадження системи Odoo від Bon Sens

Факти про нас у цифрах

14
років на ринку
13
країн
579
компаній користувачів

Останні новини

Завантаження курсу валют в Odoo

Новий модуль для Odoo від Bon Sens: Завантажуйте курси валют з ПриватБанк або НБУ легко та ефективно

Bon Sens анонсує випуск свого нового модуля для Odoo, який дозволяє автоматично завантажувати актуальні курси валют з ПриватБанку або Національного банку України (НБУ). Ця розробка вже стала невіддільною частиною функціонала …

Інноваційні розробки для розвитку бізнесу за допомогою системи Odoo та B2B кабінету

Зручно та ефективно керуйте своїм підприємством завдяки нашій інтегрованій системі B2B, що безперервно взаємодіє з універсальною платформою управління відносинами з клієнтами (CRM) та планування ресурсів підприємства (ERP) – Odoo. Це …