Програмний комплекс «1С – Телефонія» компанії «Simplit» працює в конфігурації «BonSens» починаючи з версії 2.2.5.
Панель телефонії для власних АТС
- Підтримка програмних АТС: Asterisk, Elastix, Askozia, Kerio
- Підтримка апаратних АТС: Grandstream, MyPBX, OpenVox, ZYCOO
- Інформація про клієнта ще до підняття слухавки
- Автоматична реєстрація дзвінка в 1С
- Вихідні дзвінки з 1С в один клік
- Запис і прослуховування дзвінків
- Показує пропущені
- Історія дзвінків в картці клієнта
- Розвинені функції по роботі з чергами
Детальна інформація та вартість програмного комплексу «1С – Телефонія»: http://simplit.info/operators-panel-v3.html.
Вартість програмного комплексу «1С – Телефонія»: http://simplit.info/price.html.
Для придбання продукту «1С – Телефонія» звертайтеся в компанію «Simplit». Контакти: http://simplit.com.ua/index.html#contacts.
Компанія «Simplit» – системний інтегратор проєкту IP-телефонії, систем віртуалізації, розробник програмних продуктів для платформи «1С: Підприємство», визнаний лідер на ринку в області інтеграції IP-телефонії і 1С: Підприємство всіх версій.