Функція: Інтеграція CRM системи Odoo з “Viber”

Серед великої кількості способів спілкування з клієнтами все більше популярності набувають різноманітні месенджери. Це зручний та швидкий спосіб обміну повідомленнями та отримання необхідної інформації. Один із найпопулярніших з них є Viber. Для того, щоб би ви не пропускали жодного звернення, та швидко і вчасно реагували на них в CRM системі Odoo є модуль інтеграції з Viber.

Переписка з клієнтом проходить через чат-боти компанії, які компанія створює у довільній кількості. Менеджеру приходить повідомлення про створення нової розмови у чат-боті.

Бот соцсетей в Odoo

Уведомление чат-бота в Odoo

Користувач переходить до картки повідомлення, де указано через який месенджер прийшло повідомлення, а також від кого і почати розмову. Таким чином усе спілкування відбувається в одному місці.

Картка з'єднання з клієнтом Вайбер

Переписка з клієнтом через чат-бот

Після завершення спілкування, менеджер може перетворити створений Лід у Нагоду для подальшої роботи з ним. Переписка з клієнтом повністю зберігається в системі, що допомагає менеджеру не втратити необхідну інформацію.

Створення ліду з Боту