Функція: IP-телефонія “Binotel” у CRM системі Odoo

У CRM систему Odoo є можливість додати модуль інтеграції з IP-телефонією “Binotel” – віртуальною АТС системою, яка допомагає об’єднати всі номери компанії в одну мережу, записувати та зберігати історію дзвінків для аналізу роботи відділу продажів. Застосунок дає можливість вивантажувати інформацію з телефонії до системи, щоб мати можливість проводити детальний аналіз роботи відділу продажів.

Інформація про вхідний дзвінок надходить до користувача з правами адміністратор та менеджер, після чого він може перейти безпосередньо до вікна дзвінка.

IP-телефонія Binotel

Після успішного завершення дзвінка ви маєте можливість додати нового клієнта в базу прямо з картки дзвінка (якщо є така необхідність), подивитись тривалість дзвінка, а також звантажити запис дзвінка у форматі MP3.

Інтеграція з IP-телефонією Binotel

Дана інтеграція дозволяє тримати всі інструменти продажів в одному місці, що полегшить та покращить роботу відділу.