Ось і закінчилася виставка реклами «REX-2010». Якщо порівнювати виставку з «REX-2009», то з упевненістю можу сказати: «Панове, а з кризи то виходимо!».
Після ліричного відступу, хочеться похвалитися нашим дебютом. Програмний продукт «BON SENS» також брав участь у виставці «REX-2010». Нашим завданням було розповісти всім виробникам зовнішньої реклами про нашу програму «BON SENS», яка допомагає економити як час, так і кошти компанії, а також є незамінним помічником всіх ланок будь-якого виробничого підприємства.
Всі бажаючі могли протестувати програму «BONSENS» прямо на нашому стенді і переконатися як у зручності та легкості роботи з програмою, так і в необхідності даного продукту для будь-якого рекламного агентства. За три дні спілкування на виставці, програмний продукт «BON SENS» змогли протестувати більше трьохсот чоловік, які погодилися з нами, що даний продукт просто необхідний їх підприємству.
Хочемо подякувати всім тим, хто просто заглянув на наш стенд, а особливо тих, хто висловив свою думку щодо програмного продукту «BONSENS».
Шановні колеги і друзі, якщо Ви ще не встигли ознайомитися з програмним продуктом «BON SENS», нагадуємо, ви можете безкоштовно протестувати програму. Тестуйте, надсилайте свої відгуки, задавайте питання, пишіть, телефонуйте! Ваші коментарі нам просто необхідні, надсилайте їх зручним для Вас способом.