Як і раніше, купуючи програму, всі користувачі отримують безкоштовну послугу «Технічна підтримка» на термін до 3-х місяців. Кількість місяців технічної підтримки залежить від основного модуля програми і додаткових модулів, які Ви придбали.
По завершенню 3-х місячного періоду Ви можете придбати один з пакетів супроводу програми для отримання консультацій, технічної підтримки і індивідуальних доробок програми.
З 01.10.2021 ми вводимо нові пакети супроводу програми «BonSens».
Переваги нових пакетів супроводу:
- Коштом суми пакета можна замовити не тільки консультації, а й індивідуальні доробки, додаткові модулі і готові рішення для програми, перехід на нову версію програми.
- Замість фіксованої кількості звернень до 40 хвилин кожне, тепер консультації обліковуються по фактично витраченому часу.
Пакет | Стандарт | Оптимальний | Преміум |
---|---|---|---|
Термін дії, місяців | 4 | 8 | 12 |
Технічна підтримка, консультації, діагностика програми | Послуга надається коштом суми пакета базовий тариф |
Послуга надається коштом суми пакета Знижка 12% від базового тарифу |
Послуга надається коштом суми пакета Знижка 24% від базового тарифу |
Налаштування технологічних вузлів і шаблонів виробів | Послуга надається коштом суми пакета базовий тариф |
Послуга надається коштом суми пакета Знижка 12% від базового тарифу |
Послуга надається коштом суми пакета Знижка 24% від базового тарифу |
Перехід на нову версію програми | Послуга надається коштом суми пакета стандартна вартість |
Послуга надається коштом суми пакета Знижка 7% від стандартної вартості |
Послуга надається коштом суми пакета Знижка 12% від стандартної вартості |
Придбання модулів і готових рішень, шаблонів виробів | Послуга надається коштом суми пакета стандартна вартість |
Послуга надається коштом суми пакета Знижка 7% від стандартної вартості |
Послуга надається коштом суми пакета Знижка 12% від стандартної вартості |
Індивідуальна доробка програми | Послуга надається коштом суми пакета | Послуга надається коштом суми пакета | Послуга надається коштом суми пакета |
Ключі | Послуга надається коштом суми пакета тільки кратно вартості 1 ключа | Послуга надається коштом суми пакета тільки кратно вартості 1 ключа | Послуга надається коштом суми пакета тільки кратно вартості 1 ключа |
Вартість пакетів і послуг для кожної країни Ви можете отримати у наших консультантів.
Пакет супроводу вважається активним, якщо у нього ще не закінчився термін дії, і в пакеті ще залишилися кошти. Коли пакет дезактивується – Вам необхідно придбати новий пакет супроводу.
Послуги з технічної підтримки, консультацій, діагностики програми, налаштування технологічних вузлів і шаблонів виробів враховуються щохвилинно.
Додаткові ключі для програми можуть бути придбані коштом вартості пакету тільки кратно вартості ключа. Наприклад, вартість ключа 20 доларів. У пакеті залишок 30 доларів. Таким чином, Ви можете використати суму пакета тільки на 1 ключ. Якщо Вам необхідно 2 ключі – на 1-й ключ можна використовувати суму пакета, а 2-й ключ необхідно оплатити за повну вартість. При цьому в пакеті ще залишиться 10 доларів.
Якщо у Вас немає активного пакета супроводу програми розглядаються тільки такі питання:
- обговорення купівлі нових модулів і готових рішень;
- питання, пов’язані з оформленням угод, рахунків на оплату, актів виконаних робіт на постачання програми, модулів і готових рішень;
- активація ключів програми;
- обговорення питань, пов’язаних з некоректною роботою програми, крім випадків пов’язаних з помилками користувачів, або не виконанням інструкції по роботі з оновленням програми.
Якщо Ви хочете замовити індивідуальне доопрацювання для програми – Вам необхідно сплатити один з пакетів супроводу, далі ми обговорюємо Вашу задачу, виконуємо підготовку для Вас технічного завдання та комерційної пропозиції на доробку, і далі Ви можете використовувати суму пакета на оплату доопрацювання. Обговорення та підготовка технічного завдання понад 1 годину є платною, і також може бути списана з пакета супроводу.
Якщо Ви виявили некоректну поведінку програми й у Вас немає активної послуги супроводу – ми розглянемо Ваше питання. Якщо в результаті розгляду питання буде знайдена помилка користувача або факт невиконання інструкції з оновлення програми – ми надамо Вам інформацію про те, що це помилка користувача, а детальну відповідь надамо після оплати одного з пакетів супроводу. Час на аналіз Вашого питання і підготовку відповіді буде списано з пакета супроводу програми.
Якщо Ви зіткнулися з помилкою платформи 1С (наприклад збій бази даних 1С) – консультації з таких питань також надаються в рамках пакетів супроводу. Такі проблемні ситуації не є ні Вашою, ні нашою помилкою, але для її вирішення залучаються співробітники нашої компанії, які використовують час і знання, і відповідно ці послуги не можуть бути безкоштовними.
На нашому сайті є великий розділ з найбільш популярними питаннями по програмі та способами їх вирішення – “Питання / Відповіді”
Переведення старих пакетів технічної підтримки на нові пакети супроводу
Якщо на 01.10.2021 в старих пакетах технічної підтримки буде залишок не використаних звернень – ми переведемо Вас на пакет «Стандарт» з терміном дії 4 місяці. Сума пакету буде розрахована пропорційно вартості старого пакета і залишку звернень в старому пакеті.
Наприклад. Раніше Ви придбали пакет на 5 звернень за ціною 40 доларів. Ви використали 2 з 5 звернень. Розраховуємо залишок старого пакета в грошовому еквіваленті: (5 – 2) / 5 * 40 = 24 долари. Таким чином ми активуємо Вам пакет супроводу «Стандарт» на 4 місяці, і в пакеті буде доступна до використання сума 24 долари.