Шукайте нас на конференції 23 травня 2013 року!
Гарна новина для тих, хто придбав або хоче придбати програму з управління виробничими і бізнес процесами «BonSens». Ми, як партнери, беремо участь в міжнародній конференції рекламної індустрії «Зовнішня реклама – сьогодення і майбутнє!». Якщо Ви бажаєте отримати відповіді на питання, протестувати програму разом з фахівцем, поспілкуватися з консультантом – чекаємо Вас в холі конгрес-готелю «Grand Admiral Club» за адресою м. Ірпінь (Київська обл.), Вул. Радянська, 116. Протягом усієї конференції, наш менеджер-консультант буде знаходитися біля фірмової стійки, тому не пропустіть нагоду поспілкуватися і задати питання!
Просимо повідомити зручний для Вас час консультації, на випадок, якщо Ви хочете індивідуально поспілкуватися з представником програми.
Попередній запис, всі консультації, а також тестування здійснюються БЕЗКОШТОВНО.
Якщо є питання – телефонуйте,
тел. 093 926 84 08 (Тетяна)
або пишіть на e-mail: rada_18000@mail.ru
Нижче, більш докладні відомості про конференцію.
Міжнародна конференція рекламної індустрії «Зовнішня реклама – сьогодення і майбутнє»
Сенсація! Такого ще не було! Вперше в Україні!
Що?
I Міжнародна конференція рекламної індустрії «Зовнішня реклама – сьогодення і майбутнє»
Сьогоднішній стан і перспективи розвитку рекламного бізнесу: інформативно, цікаво і відверто.
Нові тренди – новий рівень – нові можливості!
Прийшов час об’єднатися і вивести рекламну індустрію України на новий рівень культури виробництва та ведення бізнесу.
Коли?
23 травня 2013 року
Де?
Конгрес-готель «Grand Admiral Club»
(Вул. Радянська, 116, м Ірпінь, Київська обл.,)
Хто?
Професійний погляд фахівців з України, Росії, Європи і США:
Ігор Гут, Троян Тетяна, Дяченко Марина, Вахітов Олег, Тульвін Збігнєв, Річ Готвальд та інші.
Про що?
– Що вигідніше – конкурувати або співпрацювати?
– Яким є нинішній стан рекламної індустрії в Україні та світі?
– Які матеріали варто використовувати у виробництві і як вони впливають на якість продукту?
– Як підвищити ефективність компанії за рахунок персоналу?
– Що таке ощадливе виробництво і як його застосовувати?
– Як правильно побудувати взаємини між виробником і Клієнтом?
– Що чекає рекламну індустрію в майбутньому?
– Як можна не тільки «виживати» на ринку але і досягти успіху?
… і багато іншого
Конференція проводиться спеціально для виробників зовнішньої реклами, рекламних агентств, власників бізнесу, маркетинг-директорів, керівників і менеджерів відділів реклами і маркетингу, постачальників матеріалів і обладнання для рекламної індустрії, виробників сувенірної рекламної продукції … і всіх, хто має відношення до рекламної галузі.
Прийшов час об’єднатися і все змінити на краще!
Якщо ми не почнемо змінювати ситуацію, то вона змінить нас … але вже буде пізно!
Більш детально на сайті www.adver-future.com.ua
Інформація надана на правах партнерів.