На підставі досвіду впровадження програми BonSens на різних рекламних підприємствах – ми прийняли рішення об’єднати модулі програми «Проекти» і «CRM – Облік відносин з клієнтами» в один загальний модуль.
У модуль «Проекти» додані всі можливості модуля «CRM – Облік відносин з клієнтами». Користувачі програми, які придбали один з модулів, можуть отримати можливості іншого модуля на пільгових умовах, які можна уточнити на нашій лінії консультацій. «CRM – Облік відносин з клієнтами» як окремий модуль більше не доступний для придбання, і тепер є підсистемою модуля «Проекти».
Модуль «BS: Проекти» призначений для обліку замовлень клієнта за допомогою проектів, формування та контролю виконання бюджету доходів, формування рейтингу менеджерів, обліку контактів менеджера з клієнтами.
Функції модуля:
- Об’єднання документів за одним замовленням покупця в проект.
- Відстеження статусу кожного документа в рамках проекту.
- Формування бюджету доходів і контроль його виконання.
- Формування статистичної звітності по Проектам.
- Формування «Робочого столу» керівника, начальника відділу продажів, менеджера: доходи, витрати, контроль виконання плану і т.д.
Детальна інформація на нашому сайті: модуль “BS Проекти”.
Підсистема «CRM – Облік відносин з клієнтами» модуля «BS: Проекти» призначена для обліку контактів менеджера з клієнтами, нагадування про контакти і задачі, відправлення і отримання електронної пошти, аналіз роботи менеджерів, статистика по клієнтам.
Функції модуля:
- Реєстрація контактів менеджера з клієнтами (зустрічі, телефонні дзвінки, інші взаємодії з клієнтами).
- Ведення контактів по етапах продажів.
- Нагадування про заплановані контакти.
- Облік контактних осіб, видів діяльності клієнта, а також джерел звернення клієнтів.
- Аналіз роботи менеджера: Воронка продажів, Контакти менеджера, аналіз причин відмови.
- Формування підсумкових показників по роботі менеджера (кількість контактів і замовлень, середня сума замовлення, середній борг менеджера).
- ABC і XYZ аналіз покупців.