При купівлі програми всі користувачі отримують безкоштовну послугу «Технічна підтримка». Послуга діє 3 місяці (з першого звернення щодо використання програми).
По завершенню 3-х місячного періоду, послугу «Технічна підтримка» можна замовити за додаткову плату.
Термін вирішення питань щодо послуги – до 3-х робочих днів (зі складних питань терміни їх вирішення обговорюються індивідуально).
Без активації послуги «Технічна підтримка» розглядаються тільки такі питання:
- обговорення покупки нових модулів, готових рішень та індивідуальних доробок;
- активація ключів програми;
- обговорення питань пов’язаних з некоректною роботою програми, крім випадків пов’язаних з помилками користувачів, або не виконання інструкції по роботі з оновленням програми.
питання, пов’язані з оформленням договорів, рахунків на оплату, актів виконаних робіт на поставку програми, модулів і індивідуальних доробок;
Види технічної підтримки:
Термін дії послуги:
Термін дії послуги становить 1 місяць. Дію послуги не можна призупинити.
Якщо Вам необхідна термінова консультація, а активної послуги у Вас немає – ми проведемо таку консультацію, і сформуємо Вам рахунок на оплату на 1 місяць від дати консультації.
Вартість послуги «Технічна підтримка»:
Інформацію про вартість послуги можна отримати на нашій лінії консультацій або у наших представників.
Детальна інформація про види технічної підтримки