
У березні 2019 ми значно поліпшили умови технічної підтримки для наших клієнтів: послуга стала розраховуватися по днях звернень, а не щомісяця; а також ми почали надавати консультації одразу ж, навіть якщо технічна підтримка не оплачена, а рахунок за послугу можна було оплатити протягом 3-х днів після консультації.
Йдучи на зустріч нашим клієнтам, ми зіткнулися з величезною простроченням оплати даної послуги, коли нам доводилося по багато разів нагадувати про необхідність оплати рахунку, і навіть протягом декількох місяців. І велика кількість рахунків за надані послуги з технічної підтримки все ще не сплачені на сьогодні.
У зв’язку з цим, починаючи з 01.03.2020 ми переходимо на 100% передоплату за послугою «Технічна підтримка».
Для перевірки статусу Вашої технічної підтримки – напишіть нам в зручний для Вас канал зв’язку. Наші консультанти повідомлять Вам, чи активна технічна підтримка. Якщо послуга не активна – запропонують сформувати рахунок на необхідний пакет днів технічної підтримки.
Ви можете прямо зараз замовити вигідний для Вас пакет технічної підтримки, і завжди бути впевненим в тому, що ми надамо допомогу у Вашому питанні щодо використання програми.
Ми також рекомендуємо попередити всіх Ваших співробітників, які звертаються до нас, про умови технічної підтримки.
Що входить в послугу «Технічна підтримка»?
При покупці програми всі користувачі отримують безкоштовну послугу «Технічна підтримка» на термін до 3-х місяців. Кількість місяців технічної підтримки залежить від основного модуля програми, який Ви придбали. Кількість звернень не обмежена, але не більше 40 хвилин на день. Технічна підтримка активується з моменту першого звернення по використанню програми.
По завершенню 3-х місячного періоду, послугу «Технічна підтримка» можна замовити за додаткову плату.
На вибір ми пропонуємо Вам три пакети:
- 5 днів
- 10 днів
- 20 днів
Вартість для кожної країни Ви можете уточнити на нашій лінії консультацій.
Враховуються тільки фактичні використані дні з консультацій. Наприклад, якщо Ви замовили 5 днів консультацій, використовували перший день 15.03.19, а потім наступного дня 01.04.19, то це буде зараховано як 2 дні консультацій і у Вас залишиться ще 3 дні.
Чому технічна підтримка програми платна?
У вартість програми включено кілька місяців технічної підтримки. Після завершення кількості місяців, які входять у вартість програми, наступні консультації вимагають витрат на утримання співробітників відділу технічної підтримки, оплати податків з заробітної плати, оренди офісу, оплати електроенергії та амортизації комп’ютерної техніки. Так як такі додаткові місяці технічної підтримки і всі пов’язані з ними витрати не включені у вартість програми, технічна підтримка є платною.