Компанія «BonSens» інформує про випуск версії 2.0 програмного забезпечення «BON SENS: Управління рекламним виробництвом».
Ключові можливості нової версії 2.0 програми BonSens:
- «Конструктор» – новий режим автоматичного розрахунку вартості рекламних конструкцій будь-якої складності і різних конфігурацій.
- Оновлений і покращений режим розрахунку «Помічник» з можливістю автоматичної настройки всіх технологій і формул розрахунку рекламних виробів.
- Візуалізація виробничих технологій (фото і 3D зображення), які застосовуються в рекламному виробництві.
- Автоматичне формування технічного завдання на виготовлення рекламних конструкцій.
- Повністю оновлений і покращений зовнішній вигляд програми.
- Можливість самостійного налаштування користувачем параметрів, розділів і статей Калькуляції без доопрацювання програми.
- Гнучка настройка системи нарахування відрядної заробітної плати.
- А також безліч інших оновлень у всіх модулях і розділах програми.
Нова версія використовує такі можливості платформи «1С: Підприємство 8»:
- Підтримка роботи в режимі тонкого клієнта і веб-клієнта.
- Використання керованих форм, які дають можливість користувачеві самостійно налаштувати зовнішній вигляд вікон програми.
- Перенесення обчислювального навантаження на сервер і економне використання ресурсів клієнтської частини програми.
Нова версія 2.0 програми BonSens доступна до постачання з 15.10.2013. Укладання угод та оплата за програму можлива з 01.10.2013.
Для роботи версії 2.0 необхідна платформа «1С: Підприємство 8.2» версії не нижче 8.2.17 будь-яких конфігурацій, крім базових і навчальних версій.
Найкращий спосіб переконатися в ефективності роботи програми і використання її на Вашому підприємстві – це можливість побачити її в роботі під час індивідуальної презентації, в процесі якої Ви зможете отримати відповіді на всі виниклі питання. Презентація програми через Інтернет.
У версії 2.0 представлені наступні модулі:
- Основний модуль «Управління рекламним виробництвом» на 5 користувачів
- Додатковий модуль «Складський облік»
Додатковий модуль «Оренда рекламних носіїв»
Склад версії 2.0 в порівнянні з версією 1.2.
Найближчі плани розвитку версії 2.0 програми BonSens:
- Модуль «Широкоформатний друк» – випуск запланований на Листопад 2013 року. Модуль випущений і готовий до постачання з 27.11.2013.
- Модуль «Облік відносин з клієнтами» – випуск запланований на Грудень 2013 року. Модуль випущений і готовий до постачання з 24.04.2014.
- Модуль «Планування виробництва» – випуск запланований на Березень 2014 року. Випуск цього модуля перенесений на Весну 2015 року
Перехід на версію 2.0 програми BonSens:
Версія 2.0 не є продовженням версії 1.2, це абсолютно нова програма, яка розроблена з урахуванням накопиченого досвіду впровадження програми BonSens попередніх версій протягом 3-х років. Для клієнтів, які придбали попередні версії програми, ми надаємо можливість придбати нову версію зі знижкою 70%, а також безкоштовно отримати послугу «Консультант» на 1 місяць.
Типові питання та відповіді щодо переходу на версію 2.0.
Для перенесення інформації з версії 1.2 в версію 2.0 необхідно придбати послугу «Перенесення даних в версію 2.0».
Перенесення інформації до редакції 2.0 з попередніх версій програми:
- Виконується перенесення такої інформації: довідник «Фізичні особи», довідник «Контрагенти», довідник «Грошові рахунки», довідник «Склади», довідник «Статті витрат», довідник «Номенклатура», довідник «Види рекламних носіїв», довідник «Райони розміщення» , довідник «Напрями оренди», довідник «Рекламоносії», ціни номенклатури, борги покупців і борги постачальникам, залишки по матеріалах на дату перенесення інформації.
- При перенесенні довідника «Номенклатура» всі елементи поміщаються в окрему папку «Номенклатура версії 1.2», при цьому номенклатура, яка поставляється з версією 2.0 і використовується в режимі «Помічник» і «Конструктор», також залишиться в програмі.
- Після виконання перенесення даних робота користувачів виконується в версії 2.0. Версія 1.2 залишається у користувача у вигляді окремої програми (бази даних «1С 8.2») для перегляду інформації за період, до дати переходу на версію 2.0.
- Доопрацювання програми, які були зроблені для попередніх версій, не можуть бути перенесені в версію 2.0 в зв’язку з новою архітектурою програми і переходом на нові керовані форми. У версії 2.0 ми врахували велику кількість побажань користувачів, які допрацьовували індивідуально для наших клієнтів. Багато з таких побажань користувачів або вже є в програмі, або можуть бути налаштовані користувачем самостійно, застосовуючи нові інструменти програми для цих цілей.
- Дана послуга постачається окремо при необхідності перенесення даних.
Підтримка користувачів версій 1.0, 1.1 і 1.2:
Після випуску версії 2.0, користувачі попередніх версій програми можуть продовжити працювати в своїй версії. Технічна підтримка користувачів буде виконуватися при наявності активної послуги «Консультант». Доопрацювання попередніх версій за бажанням клієнта виконується за додаткову оплату.
Розробка нових модулів, розділів і розширення можливостей версії 1.2 припиняється після випуску версії 2.0. Всі нові розробки будуть виконуватися для версії 2.0. Помилки, які можуть бути виявлені в версії 1.2 – будуть виправлятися.
Продаж версії 1.2:
Версія 1.2 програми BonSens буде знаходиться у продажу до 28.02.2014 разом з версією 2.0. З 01.03.2014 в продажу буде тільки версія 2.0. Ціни на модулі версії 1.2 залишаються без змін. Клієнти, які придбали версію 1.2 до 28.02.2014, зможуть купувати додаткові модулі версії 1.2, які відсутні у них в програмі, без обмеження терміну.
Нові умови обслуговування програми з 01.10.2013:
Одночасно з випуском версії 2.0 запускається нова послуга «Консультант», яка замінює послуги з обслуговування програми (навчання користувачів і впровадження програми) для всіх версій програми. Детальніше про послугу «Консультант».
Для отримання розширеної інформації по вартості програми і новим можливостям версії 2.0 звертайтеся до наших представників.