Компанія «BonSens» інформує користувачів і партнерів про випуск оновлення для редакції 2.2 програмного забезпечення «BonSens: Управління рекламним виробництвом» – версія 2.2.4.
Поставка програми новим користувачам з версією 2.2.4 буде виконуватися з 04.04.2016.
Графік оновлень на версію 2.2.4 для тих, у кого вже є програма BonSens, наведено нижче.
Кожен новий реліз розширює можливості програми. Ми приймаємо побажання від наших клієнтів щодо додання нових функцій програми. При наявності однотипних запитів від декількох клієнтів – ми враховуємо ці побажання в майбутніх оновленнях програми.
Основні зміни внесені в модуль «Проекти», а також нові функції з’явилися в модулях «Зовнішня реклама» і «Широкоформатний друк».
Модуль «Проекти»:
- Додана можливість проведення масових рекламних або інформаційних поштових розсилок по електронній пошті. Контрагентів можна буде віднести до однієї або декількох груп поштових розсилок, можна заготовити тексти (шаблони) листів для розсилки, і виконувати відправку інформаційних повідомлень клієнтам прямо з програми: досить обрати обліковий запис електронної пошти, групу розсилки і шаблон листа.
- Для зручного візуального відображення розпорядку дня менеджера створений новий звіт «Календар подій користувача», який може бути сформований за день, тиждень або місяць. В Календар включаються всі призначені Зустрічі, Телефонні дзвінки та інші взаємодії з контрагентами. Призначити подію на певний час також можна прямо з Календаря. Кожен менеджер бачить тільки свої події, а керівник може переглянути події будь-якого менеджера.
- При «закритті» Проекту можна налаштувати автоматичне формування завдань користувачам програми з зазначеним терміном. Завдання будуть з’являтися на робочому столі користувача. Наприклад: можна налаштувати, що б після «закриття» Проекту – менеджеру була сформована задача, подзвонити клієнтові і провести міні-опитування за якістю виконання замовлення. Такі завдання будуть формуватися автоматично, і менеджер завжди буде бачити нагадування на робочому столі програми. Виконавцем по завданню може бути менеджер або інші користувачі програми.
- Доданий список функціональних обов’язків, які існують на підприємстві. Кожен обов’язок можна призначити одній або кільком посадам підприємства. У програму буде додано звіт, в якому можна обрати обов’язок і отримати інформацію, які посади її виконують, і які співробітники підприємства на сьогодні закріплені за цими посадами.
Модуль «Зовнішня реклама»:
- Помічник і Конструктор об’єднуються в єдине вікно, в якому користувач може обрати функцію конструювання виробу або розрахунок вартості з готового шаблону. У Помічнику додана функція демонстрації застосовуваної технології та основних матеріалів в процесі вибору виробу. Так само для зручності користувачів передбачено вікно демонстрації зразків рекламних конструкцій.
- Для користувачів програми, які додають багато своїх нових виробів, або змінюють формули існуючих виробів, ми вводимо розширену перевірку помилок в формулах. Тепер, якщо Ви набрали формулу з помилкою, інформація про помилку буде більш детальною, і також буде показане точне місце у формулі, яке містить помилку.
Модуль «Широкоформатний друк»:
- Тепер можна налаштувати обмеження відсотка знижки і суми знижки в замовленні на друк. При цьому таке обмеження можна вказати для кожного обладнання окремо.
- При наявності модуля «Склад» звіт «Контроль витрат матеріалів» тепер аналізує не тільки Замовлення на виробництво, але і Замовлення на друк з широкоформатного друку.
Підсистема «Органайзер»:
- Додана можливість зберігати приєднані файли документів, а також файли отриманих і відправлених електронних листів не в базі даних, а в окремому каталозі на сервері або мережному комп’ютері. Таким чином, тепер можна не турбуватися про вільне місце в базі даних, так як у файловому варіанті воно має обмеження в 4 Гб.
- Вводяться періодичні завдання. У налаштуванні таких завдань можна вказати, в які дні має бути сформоване завдання, кому з користувачів, і який термін його виконання. Такі завдання може налаштувати кожен користувач програми для себе, а також керівник для інших користувачів. Такі автоматично сформовані завдання будуть з’являтися на робочих столах користувачів програми.
Безліч невеликих змін також додано в усі модулі та підсистеми програми.
Порядок оновлення на нову версію програми 2.2.4:
- Для користувачів, у яких типова конфігурація «BonSens» (без індивідуальних доопрацювань) – оновлення буде встановлено безкоштовно після отримання підтвердження користувача про необхідність цього оновлення. Розсилка оновлень почнеться з 04.042016.
- Користувачі програми з невеликою кількістю індивідуальних доробок отримають оновлення на платній основі після підтвердження користувача про необхідність цього оновлення. Інформацію про вартість оновлення для різних країн можна отримати на нашій лінії консультацій. Перехід на новий реліз є безкоштовним, оплаті підлягає тільки робота з установки оновлення в не-типову конфігурацію. Якщо на підприємстві користувача програми є фахівець з 1С, який зможе встановити оновлення зі збереженням раніше зроблених доробок, ми надішлемо файл оновлення для типової конфігурації без додаткової оплати. Розсилка таких оновлень почнеться з 18.04.2016.
- Для користувачів програми з великою кількістю індивідуальних доробок оновлення надано також на платній основі, після підтвердження необхідності відновлення програми, і узгодження з користувачем списку тих об’єктів програми, які можливо відновити на новий реліз. Вартість визначається індивідуально для кожного клієнта. Якщо на підприємстві користувача програми є фахівець з 1С, який зможе встановити оновлення зі збереженням раніше зроблених доробок, ми надішлемо файл оновлення для типової конфігурації без додаткової оплати. Розсилка таких оновлень почнеться з 05.05.2016.
Запит на отримання оновлення можна відправити нам по електронній пошті, на skype або повідомити по телефону.