Програма Bon Sens - автоматизація рекламних агентств, виготовлення зовнішньої реклами
Програма «Bon Sens» (далі — Програма) призначена для автоматизації управління виробничими і бізнес-процесами на рекламних підприємствах, агентствах.

Програма складається з декількох модулів, які купуються в залежності від видів діяльності та потреб підприємства:

Зацікавила програма?
Ви можете замовити безкоштовну презентацію. Наш менеджер-консультант детально розповість про можливості програми, відповість на питання, а також, якщо маєте бажання, надасть демо доступ до тестової бази, щоб Ви могли переконатися в ефективності програмного забезпечення Bon Sens.

Вартість програми?
Наша компанія працює в багатьох країнах, а також пропонує безліч готових рішень для зручності наших клієнтів, тому, щоб ознайомитися з цінами, ви можете відправити запит на отримання комерційної пропозиції.

Розрахунок вартості замовлень зовнішньої реклами

Даний розділ програми призначений для виконанн прорахунку вартості замовлень і складання кошторисів з різних видів рекламних робіт.

Для розрахунку вартості замовлень програма має 2 режими:

«ПОМІЧНИК» — це функція розрахунку вартості в автоматичному режимі стандартних замовлень і їх модифікацій. В цьому режимі менеджер або кошторисник вибирає зі списку необхідний виріб і вказує його параметри. Програма автоматично підбирає необхідні матеріали, їх кількість, нараховує заробітну плату на виконання виробничих операцій, визначає транспортні та інші витрати, розраховує вартість замовлення.

«КОНСТРУКТОР» — автоматичний розрахунок вартості виготовлення і монтажу не стандартних рекламних конструкцій одночасно в декількох технологічних варіантах.

Можливий одночасний прорахунок декількох варіантів (в прикладі з виробом «Табличка», це може бути пластик ПВХ, композит і варіанти нанесення зображення — аплікація або повно кольоровий друк). Таким чином, отримуємо чотири варіанти розрахунку вартості. Кожен з перелічених варіантів, можна відкрити, переглянути статті, з яких складається вартість замовлення, або, при необхідності, одразу скоригувати або видрукувати у вигляді кошторису.

Кошторис складається з наступних розділів:

  • Матеріали
  • Зарплатня
  • Фрезерування
  • Лазерне різання
  • Транспорт
  • На відрядження
  • Додаткові послуги

«МАТЕРІАЛИ»

У розділі міститься список матеріалів і їх параметри. Програма, на основі цін і заданої кількості, розраховує загальну суму. За бажанням, можна встановити відсоток націнки, який додається до закупівельної ціни. Найменування матеріалів, їх параметри і закупівельну вартість користувач вносить самостійно в режимі налаштування програми. У режимі розрахунку використовуються раніше введені користувачем значення.

«ЗАРОБІТНА ПЛАТА»

У цьому розділі міститься список виробничих операцій. Сума операції розраховується виходячи з кількість робіт, часу на виконання роботи і розцінки за одиницю часу. Час і розцінки користувач вносить самостійно в режимі налаштування програми. У режимі розрахунку використовуються раніше введені користувачем значення.

«ФРЕЗЕРУВАННЯ», «ЛАЗЕРНЕ РІЗАННЯ»

У розділі міститься перелік матеріалів, призначених для розкрою листового матеріалу з прайсовою ціною на виконання послуг. Виходячи з розцінок, програма автоматично розраховує вартість фрезерування, лазерного різання. Розцінки на виконання послуг користувач вносить самостійно в режимі налаштування програми. У режимі розрахунку використовуються раніше введені користувачем значення.

ШИРОКОФОРМАТНИЙ ДРУК

У розділі міститься перелік послуг широкоформатного друку з прайсовою ціною на виконання послуг. Виходячи з розцінок, програма автоматично розраховує вартість друку. Розцінки на виконання послуг користувач вносить самостійно в режимі налаштування програми. У режимі розрахунку використовуються раніше введені користувачем значення.

«ТРАНСПОРТ»

У розділі міститься перелік транспортних засобів і спецтехніки, які можуть брати участь при виконанні замовлення. Для кожного транспортного засобу вказується тариф по кілометровій або погодинної вартості. Виходячи з розцінок, програма автоматично розраховує вартість надаваних послуг. Розцінки транспортних послуг користувач вносить самостійно в режимі налаштування програми. У режимі розрахунку використовуються раніше введені користувачем значення.

«ВІДРЯДЖЕННЯ»

У розділі міститься функція розрахунку витрат на відрядження та проживання. Користувач визначає кількість осіб і днів у відрядженні, а так само суму витрат на проживання. Програма, виходячи з норм за одну добу, розраховує загальну суму витрат на відрядження. Розцінки на відрядження за добу користувач вносить самостійно в режимі налаштування програми. У режимі розрахунку використовуються раніше введені користувачем значення.

«ДОДАТКОВІ ПОСЛУГИ»

У розділі міститься перелік всіх послуг (зокрема субпідрядників), які не виконуються на власних виробничих площах, але входять в замовлення.

Розраховане замовлення складається з таких статей::

  • Матеріали
  • Заробітна плата
  • Фрезерування
  • Лазерне різання
  • Широкоформатний друк
  • Транспорт
  • Відрядження
  • Додаткові послуги
  • Відрахування на зарплатню
  • Накладні витрати
  • Прибуток
  • ПДВ
  • Загальна сума замовлення

КОШТОРИС

Форма наданого замовнику кошторису обирається безпосередньо самим користувачем. Користувач також визначає статті калькуляції, які хоче показати або приховати.

ПЕРЕРАХУНОК РАНІШЕ ЗРОБЛЕНОГО РОЗРАХУНКУ

Функція використовується при необхідності перерахувати «старе» замовлення (у разі зміни вартості матеріалів або тарифів на заробітну плату). У цьому випадку буде виконаний перерахунок за чинними в даний момент цінами та тарифами.

Графік виконання замовлень

Даний розділ програми призначений для упорядкування і контролю виконання замовлень на виробництво.

Замовлення на виробництво реєструється при отриманні згоди від замовника на виконання робіт. Виконавцем замовлення може бути як власний виробничий підрозділ, так і стороння організація — субпідрядник.

У замовленні зазначається менеджер, який прийняв замовлення, виконавець замовлення, вартість робіт виконавця, вид діяльності. Для власного підрозділу вартість робіт виконавця дорівнює сумі замовлення, для субпідрядника — вартість робіт субпідрядника без урахування торгової націнки підприємства.

Виробництво при отриманні замовлення вказує термін виконання замовлення і бригаду, яка буде виконувати роботи. До замовлення прикріпляються виконані розрахунки, які виробництво може використовувати для отримання інформації про необхідні матеріали та інші параметри для виконання роботи.

На підставі встановлених термінів виконання формується звіт «Графік виконання замовлень«. Коли роботи на замовленням виконані — виробництво встановлює відмітку про виконання та замовлення автоматично виключається з графіку.

Складський облік

Даний розділ програми призначений для ведення управлінського складу матеріалів, які використовуються у виробництві.

У програмі Bon Sens є можливість обліку надходження матеріалів на склад, повернення матеріалів постачальнику, списання матеріалів на замовлення, переміщення матеріалів між складами, проведення інвентаризації по складу матеріалів.

При списанні матеріалів на замовлення, програма автоматично заповнює необхідну кількість матеріалів, відповідно до калькуляції. Працівник складу коригує кількість матеріалів на фактичні витрати. Керівник може порівняти фактичні витрати матеріалів на замовлення, і матеріалів, закладених в калькуляцію. При виконанні розрахунку калькуляції кошторисником, є можливість контролю за наявністю матеріалів на складі, необхідних для виконання замовлення.

Для полегшення роботи відділу постачання та планування закупівлю матеріалів, в програмі ведеться облік лімітів матеріалів на складі. Ліміти можна задати для кожного матеріалу і складу окремо. Програма контролює фактичний залишок матеріалу і ліміт матеріалу, і пропонує матеріали, які необхідно придбати на склад.

У програмі існує кілька звітів, які демонструють рух матеріалів по складу, порівняння фактичних витрат матеріалів з плановою кількістю, розрахованим в калькуляції.

Розрахунки з покупцями та постачальниками

Даний розділ програми призначений для боргів покупців і боргів постачальникам. Даний розділ програми призначений для обліку боргів покупців і боргів постачальникам. У програмі є можливість сформувати рахунок на оплату покупцеві, а також вхідний рахунок від постачальника.

Кілька калькуляцій можна об’єднати в комерційну пропозицію для друку клієнту. Так само можна оформити рахунок покупцеві на підставі комерційної пропозиції.

У програмі ведеться облік руху готівкових та безготівкових грошових коштів за допомогою документів «Надходження грошових коштів» і «Витрата грошових коштів». Для отримання інформації про залишки та рух грошей в програмі, існує кілька звітів.

Для отримання інформації про розрахунки з покупцями, в програмі є звіти «Борги покупців» і «Розрахунки з покупцями». Можливий контроль відстрочки платежів покупців. Для цієї мети служить звіт «Контроль термінів оплат», в якому по кожному рахунку покупцеві вказана дата оплати з урахуванням днів відстрочки, а також сума боргу, щодо якої термін оплати вже закінчився.

Для отримання інформації про розрахунки з постачальниками в програмі є звіти «Борги постачальникам» і «Розрахунки з постачальниками». Можливий контроль відстрочки платежів постачальникам. Для цієї мети служить звіт «Контроль термінів оплат», в якому по кожному рахунку постачальника вказана дата оплати з урахуванням днів відстрочки, а також сума боргу, щодо якої термін оплати вже закінчився.

Облік доходів і витрат

Даний розділ програми призначений для обліку доходів і витрат підприємства.

Для отримання інформації про доходи підприємства, в програмі є звіт «Доходи підприємства». У звіті показуються суми по підрозділах підприємства і видам діяльності. Даний звіт дає всю інформацію про доходи, отримані підприємством за період. Звіт будується на підставі оплачених рахунків готівкою або за безготівковим розрахунком. Інформація про суми за видами діяльності та підрозділами вказується в рахунку на оплату покупцеві.

У програмі можна вказати план продажів в розрізі видів діяльності, підрозділів і менеджерів. За допомогою звіту «Виконання плану продажів» можна контролювати стан плану продажів за довільний період.

Для отримання інформації про витрати підприємства, в програмі є звіт «Витрати підприємства». У звіті показуються суми по підрозділах підприємства і статтях витрат. Даний звіт дає всю інформацію про витрати, понесені підприємством за період. Звіт будується на підставі витрачених готівкових та безготівкових грошових коштів.

Оренда рекламо носіїв

Даний розділ програми призначений для обліку зайнятості рекламних носіїв, наприклад: сітки бігбордів, сітілайтів, а також розміщення рекламної інформації в міському транспорті (автобуси, метро, трамваї, тролейбуси та інше).

У програмі ведеться список всіх рекламо носіїв за категоріями. Для кожного рекламо носія вводиться інформація про орендаря, термін оренди і вартості оренди.

За допомогою звіту «Графік оренди» можна оперативно отримати інформацію про вільні рекламо носії і хто є орендарем.

Розрахунок відрядної зарплатні

Даний розділ програми призначений для нарахування відрядної заробітної плати співробітникам виробництва.

Нарахування виконується по кожній калькуляції. Необхідно в програму внести інформацію про відсоток участі кожного члена бригади, що виконує дане замовлення, за кожною операцією виробництва або за посадою. Є можливість вказати відсоток «закриття» замовлення, коли роботи виконані частково і необхідно нараховувати тільки певний відсоток від загальної суми замовлення.

За результатами нарахування заробітної плати формується звіт за довільний період, в якому показується інформація про суму відрядної заробітної плати по кожному співробітнику в розрізі калькуляцій.

Технічні вимоги

Програмний продукт «BON SENS» реалізований на платформі «1С: Підприємство 8.3». У вартість програми не включено платформа «1С: Підприємство 8», Вам її необхідно придбати самостійно на ту кількість робочих місць, на яких буде використовуватися програма «BON SENS». Необхідна платформа «1С: Підприємство 8», яка поставляється з будь-якою конфігурацією 1С, крім базових і навчальних версій. Програма може працювати в локальному режимі, мережевому режимі, а також з використанням термінального підключення (RDP – віддалений робочий стіл). Програма працює у файловому режимі, а також в клієнт-серверному режимі (при використанні SQL-сервера).

Для роботи програми «BON SENS» потрібний програмний ключ захисту, який відправляється користувачеві разом з програмою. Без ключа програма не працює. Ключ встановлюється тільки на комп’ютер з операційною системою Windows. Платформа «1С: Підприємство» встановлюється тільки на комп’ютер з операційною системою Windows.

Ключ прив’язаний до материнської плати і жорсткого диска комп’ютера. Якщо змінюється один з компонентів обладнання – ми проводимо повторну активацію ключа без додаткової оплати, і не вважаємо це переустановленням на інший комп’ютер. При перевстановленні операційної системи встановлюється і активується той само ключ, що і при первинній установці програми. У випадку перевстановлення ключа на інший комп’ютер – необхідно сплатити вартість додаткових ключів. Користувачам програми надається одне безкоштовне перевстановлення ключа на інший комп’ютер на кожні 5 куплених ліцензій (ключів). За потреби подальшого переустановлення на інші комп’ютери – необхідно сплатити вартість додаткового ключа (або ключів).

При покупці програми на виплат надається тимчасовий програмний ключ за технологією «HASP». Для роботи тимчасового ключа необхідно встановити в операційній системі Windows драйвер HASP, який поставляється разом з програмою. При оплаті кожного щомісячного платежу проводиться продовження ключа на 35 днів. Після виконання останнього платежу за програму – надається постійний ключ, для роботи якого не потрібні додаткові драйвери.

Програма може бути встановлена на хмарному сервері, який надає підключення через RDP (віддалений робочий стіл). Якщо з’єднання із сервером по RDP не надається – встановлення програми на такий сервер не можливе. У разі купівлі програми на виплат – встановлення програми на хмарному сервері не можливе, через те, що компанії, які надають в оренду хмарні сервери, забороняють встановлення сторонніх драйверів.

Вихідні тексти програми частково зашифровані. Такі частини програми не підлягають зміні користувачами. Понад 99% вихідного коду програми відкрито, і доступно для самостійного доопрацювання користувачем.

Відправлення програми виконується електронною поштою. Встановлення програми проводиться користувачем самостійно. Ми надаємо детальну інструкцію по встановленню програми. За потреби наші фахівці готові надати Вам будь-яку консультацію в телефонному режимі або через інтернет.

Оновлення на нові версії програми

Після виходу нової версії програми всі користувачі отримують інформаційну розсилку електронною поштою. Також інформація про випуск нового релізу програми з’являється в розділі «Новини» і в «Списку версій програми». Умови отримання оновлення на нову версію програми і терміни відправлення оновлення будуть вказані в описі.

Протягом 6-ти місяців від дати покупки програми оновлення на нові версії надаються безкоштовно, якщо в програмі немає індивідуальних доопрацювань. Якщо у Вашій програмі є індивідуальні доопрацювання, і на Вашому підприємстві є фахівець з 1С, який може встановити оновлення зі збереженням всіх доопрацювань – ми надішлемо Вам файл оновлення програми для самостійного встановлення безкоштовно. Якщо у Вашій програмі є індивідуальні доопрацювання – ми можемо виконати для Вас оновлення зі збереженням всіх доопрацювань, вартість такої послуги розраховується індивідуально для кожного користувача програми.

Після 6-ти місяців від дати покупки програми – оновлення на нові версії платні. Вартість такої послуги розраховується індивідуально для кожного користувача програми. Уточнити вартість для кожної країни можна на нашій лінії консультацій. Вартість буде мінімальною, якщо у Вашій програмі немає індивідуальних доробок.

Якщо Ви пропустили кілька версій програми – оновлення на нову версію буде містити і всі пропущені версії. Наприклад, у Вас версія програми 2.3.9. Актуальна версія – 2.3.12. При оновленні програми Ви отримаєте оновлення на версії 2.3.10 + 2.3.11 + 2.3.12.

Технічна підтримка програми

При покупці програми всі користувачі отримують безкоштовну послугу «Технічна підтримка». Детальні умови даної послуги описані в цьому розділі.


НАШІ КОНТАКТИ:

(+38 098) 368-66-85
(+38 095) 906-99-60
(+38 093) 768-97-84

+380983686685

bonsens.ua@gmail.com

bonsens.ru@gmail.com

bonsens.ua