пакет программы bonsens start

Новий пакет «BonSens Start» призначений для легкого і швидкого запуску в роботу програми на Вашому підприємстві.

Пакет «BonSens Start» містить:

Таким чином, BonSens Start має в собі можливості ERP-системи «BonSens: Управління рекламним виробництвом». Для отримання повнофункціональної ERP-системи, після запуску в роботу пакета «BonSens Start», Ви можете придбати додаткові модулі «Складський облік» і «Проєкти + облік відносин з клієнтами». А також при необхідності можна придбати модулі «Оренда рекламоносіїв» і «Цифрова поліграфія».

Зацікавила програма?
Ви можете замовити безкоштовну презентацію. Наш менеджер-консультант детально розповість про можливості програми, відповість на питання, а також, якщо маєте бажання, надасть демо доступ до тестової бази, щоб Ви могли переконатися в ефективності програмного забезпечення Bon Sens.

Вартість програми?
Наша компанія працює в багатьох країнах, а також пропонує безліч готових рішень для зручності наших клієнтів, тому, щоб ознайомитися з цінами, ви можете відправити запит на отримання комерційної пропозиції.

Пакет «BonSens Start» доступний у 2-варіантах постачання:

  • Коробкова версія з одноразовим платежем.
  • Хмарна версія з щомісячною оплатою за кожного користувача.

Вартість пакету «BonSens Start» для кожної країни можна дізнатися у наших консультантів.

Порівняння постачань «BonSens Start»

Функція Start хмара Start коробка
Розрахунок вартості виробів Зовнішньої реклами Так Так
Замовлення на виробництво, технічне завдання для виробництва і графік виконання замовлень Так Так
Заявка на розрахунок виробів і графік заявок на розрахунок Ні Так
Заявка на дизайн і графік заявок на дизайн Ні Так
Розрахунок вартості фрезерування і лазерного різання й черга виконання робіт Так Так
Розрахунок вартості широкоформатного друку і черга друку Так Так
Комерційні пропозиції та Рахунку на оплату клієнтам Так Так
Акти виконаних робіт і Витратні накладні Так Так
Фінанси і рух грошових коштів Так Так
Плани продажів і звіт щодо виконання плану Ні Так
Розрахунок заробітної плати Ні Так
Завдання, замітки і нагадування Так Так
Можливість індивідуальних доробок програми Ні Так
Встановлення доповнень до програми (повідомлення в Telegram і по SMS, розрахунок рентабельності замовлень і проєктів, платіжний календар і інші, всього 10 доповнень) Ні Так
Обмін з web-сервісом BS-Assist Так
(Модуль «Обмін з web-сервісом BS-Assist» надається безкоштовно)

Вартість використання web-сервісу оплачується окремо

Так
(При купівлі модуля «Обмін з web-сервісом BS-Assist»)

Вартість використання web-сервісу оплачується окремо

Розширена база виробів, технологічних вузлів і операцій Зовнішньої реклами Так Так
Оплата за програму Вартість за 1 користувача на місяць. Знижка 5% при оплаті за 3 місяці, 10% при оплаті за 6 місяців Одноразовий платіж, програма на 5 користувачів. Додаткові користувачі сплачуються окремо
Експрес-запуск програми з нашими фахівцями у віддаленому режимі 10 годин протягом 12 робочих днів.
Одноразовий платіж, оплачується додатково.
15 годин протягом 20 робочих днів.
Входить у вартість програми.
Технічна підтримка Оплачується додатково після завершення експрес-впровадження. На вибір пакети з 5, 10 і 20 звернень. Одне звернення – до 40 хвилин.

У коробковій версії можна придбати додаткові модулі програми:

Модуль програми Хмара Коробка
Розрахунок виробів цифрової поліграфії і черга друку Не доступно Можна придбати за додаткову плату
(+3 години навчання)
Облік оренди рекламних носіїв Не доступно Можна придбати за додаткову плату
(+ 1 година навчання)
Складський облік Не доступно Можна придбати за додаткову плату
(+ 2 година навчання)
Проєкти та облік відносин з клієнтами Не доступно Можна придбати за додаткову плату
(+3 години навчання)

Придбання додаткових модулів доступно після завершення експрес-впровадження.