Програмний комплекс «1С – Телефонія» компанії «Simplit» працює в конфігурації «BonSens» починаючи з версії 2.2.5.

Панель телефонії для власних АТС

  • Підтримка програмних АТС: Asterisk, Elastix, Askozia, Kerio
  • Підтримка апаратних АТС: Grandstream, MyPBX, OpenVox, ZYCOO
  • Інформація про клієнта ще до підняття слухавки
  • Автоматична реєстрація дзвінка в 1С
  • Вихідні дзвінки з 1С в один клік
  • Запис і прослуховування дзвінків
  • Показує пропущені
  • Історія дзвінків в картці клієнта
  • Розвинені функції по роботі з чергами

Детальна інформація та вартість програмного комплексу «1С – Телефонія»: http://simplit.info/operators-panel-v3.html.

Вартість програмного комплексу «1С – Телефонія»: http://simplit.info/price.html.

IP-телефонія в програмі Бон Сенс
IP-телефонія в програмі Бон Сенс
Дзвінки в програмі Бон Сенс
Вихідні дзвінки в вікні програми Bon Sens

Для придбання продукту «1С – Телефонія» звертайтеся в компанію «Simplit». Контакти: http://simplit.com.ua/index.html#contacts.

Компанія «Simplit» – системний інтегратор проєкту IP-телефонії, систем віртуалізації, розробник програмних продуктів для платформи «1С: Підприємство», визнаний лідер на ринку в області інтеграції IP-телефонії і 1С: Підприємство всіх версій.