Web-сервіс BS-Assist – це галерея технологічних рішень виробів і послуг. У каталогах сервісу зібрані різноманітні приклади візуальних знаків, поліграфії, сувенірів, а також послуг з широкоформатного друку і розкрою матеріалів. Наприклад, розділ візуальні знаки налічує в собі понад 250 виробів (від табличок, стендів з кишенями та лайтбоксів, до пілонів, стел та дахових установок). Кожна картка знака або послуги містить в собі інтерактивний, бриф, що самостійно налаштовується, який допомагає менеджеру прийняти замовлення.

З його допомогою ви можете:

  • надати клієнту розширений вибір;
  • підвищити рівень розуміння між менеджером і клієнтом;
  • допомогти менеджеру продуктивно проводити переговори;
  • спростити і прискорити процес навчання менеджерів;
  • організувати на підприємстві приймання замовлень 24/7.

Обмін з web-сервісом BS-Assist

Зацікавила програма?
Ви можете замовити безкоштовну презентацію. Наш менеджер-консультант детально розповість про можливості програми, відповість на питання, а також, при бажанні, надасть демо доступ до тестової бази, щоб Ви могли переконатися в ефективності програмного забезпечення Bon Sens.

Вартість програми?
Наша компанія працює в багатьох країнах, а також пропонує безліч готових рішень для зручності наших клієнтів, тому, щоб ознайомитися з цінами, ви можете відправити запит на отримання комерційної пропозиції..

Новий модуль Bon Sens – Обмін з web-сервісом BS-Assist дозволяє автоматично завантажувати заявки з сервісу в програму.

В Bon Sens є можливість автоматично створювати Проєкт при отриманні нової Заявки Assist, автоматично створювати Замовлення на друк (широкоформатний і УФ друк), Замовлення на Фрезер / Лазер / Катер, а також Калькуляцію виробу зовнішньої реклами. Для цього додано налаштування відповідностей за цими роботами:

  • Налаштування обміну даними для Замовлення на друк: відповідність колонок, обладнання, після друкарських робіт і їх параметрів, матеріалів для друку на рулонних, а також листових матеріалах, види друку для листових матеріалів.
  • Налаштування обміну даними для Замовлення на Фрезер / Лазер / Катер: відповідність матеріалів, колонок та обладнання.
  • Налаштування обміну даними для Калькуляції з зовнішньої реклами: відповідність стандартних виробів і їх параметрів.

При роботі з заявками є можливість закріплення Заявки Assist за конкретним менеджером, без можливості іншого співробітника (за винятком керівника) міняти що-небудь в заявці після того, як вона була прийнята. Також при автоматичному створенні Проєкт, Замовлення на друк, Замовлення на Фрезер / Лазер / Катер і Калькуляції, додана можливість автоматично поміняти менеджера і / або контрагента у всіх документах, після внесення змін до заявки.

Формування Замовлень і Калькуляцій в програмі BonSens із web-сервіса Assist (презентація)

Для отримання умов використання сервісу Assist – надішліть нам запит електронною поштою або за допомогою месенджерів: Skype, Viber, Telegram, Whatsapp.

Модуль обміну “Assist – BonSens” входить у вартість щомісячної оренди в хмарному постачанні пакету “BonSens Start”. У коробковій поставці пакета “BonSens Start”, а також в пакеті “BonSens ERP” модуль купується за додаткову одноразову плату. Вартість модуля для кожної країни можна отримати на нашій лінії консультацій (вартість використання web-сервісу оплачується окремо).


НАШІ КОНТАКТИ:

(+38 098) 368-66-85

(+38 095) 906-99-60

(+38 093) 768-97-84

+380983686685

bonsens.ua@gmail.com

bonsens.ru@gmail.com

bonsens.ua

  1. 5
  2. 4
  3. 3
  4. 2
  5. 1
(9 голосів, в середньому: 5 із 5)