Обслуговування програми Bon Sens - послуга Технічна підтримка

При купівлі програми всі користувачі отримують безкоштовну послугу «Технічна підтримка» на термін до 3-х місяців. Кількість місяців технічної підтримки залежить від основного модуля програми, який Ви придбали.

Варіант основного модуля Кількість місяців
Основний модуль «Управління зовнішньою рекламою» 2
Основний модуль «Управління поліграфією 2
Основний модуль «Управління широкоформатним друком» 1
Основний модуль «Фрезер / Лазер / Каттер» 1

При покупці 3-х і більше додаткових модулів програми – надається ще 1 (один) місяць технічної підтримки.

Кількість звернень не обмежена, але не більше 40 хвилин в день.

Технічна підтримка активується з моменту першого звернення з використання програми.

При покупці додаткових модулів програми або готових рішень після завершення періоду технічної підтримки, яка включена у вартість програми, надається такий період підтримки:

  • Модуль «Зовнішня реклама» – 10 днів
  • Модуль «Цифрова поліграфія» – 5 днів
  • Інші модулі – 3 дні (за кожен модуль)
  • Готові рішення – 2 дні (за кожне готове рішення)

Що входить в послугу «Технічна підтримка»?

  • Консультації з питань користувачів електронною поштою, Skype, Viber, Whatsappi іншими засобами зв’язку. Для консультацій виконується підключення до комп’ютера користувача за допомогою програми віддаленого управління. Ліміт – не більше 40 хвилин в день.
    Невикористаний час на наступні дні не переноситься. Якщо Вам необхідно більше ніж 40 хвилин на день – можемо запропонувати Вам індивідуальний тариф з питань консультацій.
    Термін розгляду питань – від 1-го до 3-х робочих днів (якщо інші терміни не обумовлені зі складних питань).
  • Будь-які доробки програми не входять в дану послугу, і оплачуються додатково, після узгодження технічного завдання та термінів виконання.

По завершенню 3-х місячного періоду, послугу «Технічна підтримка» можна замовити за додаткову плату.

На вибір ми пропонуємо Вам три пакети:

  • 5 днів
  • 10 днів
  • 20 днів

Вартість для кожної країни Ви можете дізнатися на нашій лінії консультацій.

Враховуються тільки фактичні використані дні з питань консультацій. Наприклад, якщо Ви замовили 5 днів консультацій, використовували перший день 15.03.19, а потім наступного дня 01.04.19, то це буде зараховано як 2 дні консультацій і у Вас залишиться ще 3 дні.

Протягом одного дня допускається одне або кілька звернень: відповіді на питання поштою, консультації з використанням Skype, Viber, Whatsappi інших засобів зв’язку, підключення до комп’ютера користувача за допомогою програми віддаленого управління. Загальний час консультацій – не більше 40 хвилин на день.

Без активації послуги «Технічна підтримка» розглядаються тільки такі питання:

  • обговорення покупки нових модулів, готових рішень та індивідуальних доробок програми;
  • питання, пов’язані з оформленням договорів, рахунків на оплату, актів виконаних робіт на постачання програми, модулів і індивідуальних доробок;
  • допомога з питань встановлення програми на комп’ютер;
  • активація ключів програми;
  • обговорення питань, пов’язаних з некоректною роботою програми, крім випадків пов’язаних з помилками користувачів, або не виконання інструкції по роботі з оновленням програми.

Зверніть увагу, в рамках послуги ми не виконуємо встановлення платформи 1С і встановлення оновлень для програми BonSens. Встановлення платформи 1С Вам може виконати або Ваш системний адміністратор або компанія, у якій Ви купували платформу 1С. По встановленню оновлень для BonSens: в кожному оновленні є проста інструкція з встановлення. Наші консультанти можуть Вам допомогти один раз встановити оновлення, і далі Ви проводите встановлення оновлень самостійно.


НАШІ КОНТАКТИ:

(+38 098) 368-66-85

(+38 095) 906-99-60

(+38 093) 768-97-84

+380983686685

bonsens.ua@gmail.com

bonsens.ru@gmail.com

bonsens.ua

  1. 5
  2. 4
  3. 3
  4. 2
  5. 1
(9 голосів, в середньому: 5 із 5)