Обслуговування програми Bon Sens - послуга Технічна підтримка

При купівлі програми всі користувачі отримують безкоштовну послугу «експрес – впровадження». Кількість годин експрес – впровадження залежить від модулів програми, які Ви придбали.

Модуль Кількість годин
Основний модуль «Управління зовнішньою рекламою» 20
Основний модуль «Управління широкоформатним друком» 10
Основний модуль «Фрезер / Лазер / Каттер» 10
Оренда 1
Широкоформат 2
Фрезерування 2
Поліграфія 2
Склад 2
Проєкти 2

По завершенню цих годин Ви можете придбати один з пакетів супроводу програми для отримання консультацій, технічної підтримки і індивідуальних доробок програми.

Технічна підтримка починає діяти з моменту активації ключа програми.

При покупці додаткових модулів програми або готових рішень після завершення періоду технічної підтримки, яка включена у вартість програми, надається такий період підтримки:

  • Модуль «Зовнішня реклама» – 10 днів
  • Модуль «Цифрова поліграфія» – 5 днів
  • Інші модулі – 3 дні (за кожен модуль)
  • Готові рішення – 2 дні (за кожне готове рішення)

Що входить в послугу «Технічна підтримка»?

  • Консультації з питань користувачів електронною поштою, Skype, Viber, Whatsapp i іншими засобами зв’язку. Для консультацій виконується підключення до комп’ютера користувача за допомогою програми віддаленого управління. Ліміт – не більше 40 хвилин в день.
    Невикористаний час на наступні дні не переноситься. Якщо Вам необхідно більше ніж 40 хвилин на день – можемо запропонувати Вам індивідуальний тариф з питань консультацій.
    Термін розгляду питань – від 1-го до 3-х робочих днів (якщо інші терміни не обумовлені зі складних питань).
  • Будь-які доробки програми не входять в дану послугу, і оплачуються додатково, після узгодження технічного завдання та термінів виконання.

По завершенню 3-х місячного періоду Ви можете придбати один з пакетів супроводу програми для отримання консультацій, технічної підтримки і індивідуальних доробок програми.

Варіанти пакетів сервісної підтримки

СТАНДАРТ ОПТИМАЛЬНИЙ
Консультація та вирішення питань пов’язаних з роботою системи так так
Виявлення та усунення помилок створених користувачами програми так так
Підключення та навчання нових користувачів так так
Перехід на нову версію, купівля нових модулів, налаштування та доопрацювання системи ні так (за тарифами компанії)
Вартість (грн) 2100 3600
Вартість ($) 55 95
Кількість активних годин 3 години 6 годин
Термін дії пакета 4 місяці 6 місяців

*Підключення спеціалістів технічної підтримки виконується за умови надання віддаленого доступу до системи клієнта, а кожна консультація враховується по фактично витраченому часу.

Сервісний пакет вважається активним, якщо в нього ще не закінчився термін дії та залишилися кошти на сплату роботи служби підтримки.

Без активного пакету сервісної підтримки програми, розглядаються наступні питання:

  • обговорення купівлі нових модулів та готових рішень програми;
  • активізація ключів програми (для користувачів Bon Sens);
  • обговорення доопрацювання програми;
  • обговорення питань, некоректної роботи програми, крім випадків пов’язаних з помилками користувачів або не виконанням інструкцій роботи з оновленнями програми.

Якщо Ви виявили некоректну роботу програми та у Вас не активований пакет сервісної підтримки ми розглянемо Ваш запит. Якщо в результаті розгляду питання буде знайдено помилку користувача або не виконання інструкції по оновленню програми – ми надамо Вам інформацію про те, що це помилка користувача. Детальну відповідь по роботі системи співробітник компанії надасть після оплати одного з пакетів супроводу. Час на аналіз Вашого питання та підготовку відповіді буде списано з пакету супроводу програми.

Технічна підтримка надається клієнтам компанії в період з понеділка по п’ятницю з 9.00 до 18.00


НАШІ КОНТАКТИ:

(+38 098) 368-66-85

(+38 093) 768-97-84

+380983686685

bonsens.ua@gmail.com

bonsens.ru@gmail.com

bonsens.ua