При купівлі програми всі користувачі отримують безкоштовну послугу «Технічна підтримка» на термін до 3-х місяців. Кількість місяців технічної підтримки залежить від основного модуля програми, який Ви придбали.
Варіант основного модуля | Кількість місяців |
Основний модуль «Управління зовнішньою рекламою» | 2 |
Основний модуль «Управління поліграфією | 2 |
Основний модуль «Управління широкоформатним друком» | 1 |
Основний модуль «Фрезер / Лазер / Каттер» | 1 |
При покупці 3-х і більше додаткових модулів програми – надається ще 1 (один) місяць технічної підтримки.
Кількість звернень не обмежена, але не більше 40 хвилин в день.
Технічна підтримка починає діяти з моменту активації ключа програми.
При покупці додаткових модулів програми або готових рішень після завершення періоду технічної підтримки, яка включена у вартість програми, надається такий період підтримки:
- Модуль «Зовнішня реклама» – 10 днів
- Модуль «Цифрова поліграфія» – 5 днів
- Інші модулі – 3 дні (за кожен модуль)
- Готові рішення – 2 дні (за кожне готове рішення)
Що входить в послугу «Технічна підтримка»?
- Консультації з питань користувачів електронною поштою, Skype, Viber, Whatsapp i іншими засобами зв’язку. Для консультацій виконується підключення до комп’ютера користувача за допомогою програми віддаленого управління. Ліміт – не більше 40 хвилин в день.
Невикористаний час на наступні дні не переноситься. Якщо Вам необхідно більше ніж 40 хвилин на день – можемо запропонувати Вам індивідуальний тариф з питань консультацій.
Термін розгляду питань – від 1-го до 3-х робочих днів (якщо інші терміни не обумовлені зі складних питань). - Будь-які доробки програми не входять в дану послугу, і оплачуються додатково, після узгодження технічного завдання та термінів виконання.
По завершенню 3-х місячного періоду Ви можете придбати один з пакетів супроводу програми для отримання консультацій, технічної підтримки і індивідуальних доробок програми.
Переваги нових пакетів супроводу:
- Коштом суми пакета можна замовити не тільки консультації, а й індивідуальні доробки, додаткові модулі і готові рішення для програми, перехід на нову версію програми.
- Замість фіксованої кількості звернень до 40 хвилин кожне, тепер консультації обліковуються по фактично витраченому часу.
Пакет | Стандарт | Оптимальний | Преміум |
---|---|---|---|
Термін дії, місяців | 4 | 8 | 12 |
Технічна підтримка, консультації, діагностика програми | Послуга надається коштом суми пакета базовий тариф |
Послуга надається коштом суми пакета Знижка 12% від базового тарифу |
Послуга надається коштом суми пакета Знижка 24% від базового тарифу |
Налаштування технологічних вузлів і шаблонів виробів | Послуга надається коштом суми пакета базовий тариф |
Послуга надається коштом суми пакета Знижка 12% від базового тарифу |
Послуга надається коштом суми пакета Знижка 24% від базового тарифу |
Перехід на нову версію програми | Послуга надається коштом суми пакета стандартна вартість |
Послуга надається коштом суми пакета Знижка 7% від стандартної вартості |
Послуга надається коштом суми пакета Знижка 12% від стандартної вартості |
Придбання модулів і готових рішень, шаблонів виробів | Послуга надається коштом суми пакета стандартна вартість |
Послуга надається коштом суми пакета Знижка 7% від стандартної вартості |
Послуга надається коштом суми пакета Знижка 12% від стандартної вартості |
Індивідуальна доробка програми | Послуга надається коштом суми пакета | Послуга надається коштом суми пакета | Послуга надається коштом суми пакета |
Ключі | Послуга надається коштом суми пакета тільки кратно вартості 1 ключа | Послуга надається коштом суми пакета тільки кратно вартості 1 ключа | Послуга надається коштом суми пакета тільки кратно вартості 1 ключа |
1 місяць оренди web сервісу Ассист | Не передбачено | 30 дол./міс. | 25 дол./міс. |
Вартість пакетів і послуг для кожної країни Ви можете отримати у наших консультантів.
Пакет супроводу вважається активним, якщо у нього ще не закінчився термін дії, і в пакеті ще залишилися кошти. Коли пакет дезактивується – Вам необхідно придбати новий пакет супроводу.
Послуги з технічної підтримки, консультацій, діагностики програми, налаштування технологічних вузлів і шаблонів виробів враховуються щохвилинно.
Додаткові ключі для програми можуть бути придбані коштом вартості пакету тільки кратно вартості ключа. Наприклад, вартість ключа 20 доларів. У пакеті залишок 30 доларів. Таким чином, Ви можете використати суму пакета тільки на 1 ключ. Якщо Вам необхідно 2 ключі – на 1-й ключ можна використовувати суму пакета, а 2-й ключ необхідно оплатити за повну вартість. При цьому в пакеті ще залишиться 10 доларів.
Повернення коштів невикористаної суми пакета технічної підтримки не можливе.
Якщо у Вас немає активного пакета супроводу програми розглядаються тільки такі питання:
- обговорення купівлі нових модулів і готових рішень;
- питання, пов’язані з оформленням угод, рахунків на оплату, актів виконаних робіт на постачання програми, модулів і готових рішень;
- активація ключів програми;
- обговорення питань, пов’язаних з некоректною роботою програми, крім випадків пов’язаних з помилками користувачів, або не виконанням інструкції по роботі з оновленням програми.
Якщо Ви хочете замовити індивідуальне доопрацювання для програми – Вам необхідно сплатити один з пакетів супроводу, далі ми обговорюємо Вашу задачу, виконуємо підготовку для Вас технічного завдання та комерційної пропозиції на доробку, і далі Ви можете використовувати суму пакета на оплату доопрацювання. Обговорення та підготовка технічного завдання понад 1 годину є платною, і також може бути списана з пакета супроводу.
Якщо Ви виявили некоректну поведінку програми й у Вас немає активної послуги супроводу – ми розглянемо Ваше питання. Якщо в результаті розгляду питання буде знайдена помилка користувача або факт невиконання інструкції з оновлення програми – ми надамо Вам інформацію про те, що це помилка користувача, а детальну відповідь надамо після оплати одного з пакетів супроводу. Час на аналіз Вашого питання і підготовку відповіді буде списано з пакета супроводу програми.
Якщо Ви зіткнулися з помилкою платформи 1С (наприклад збій бази даних 1С) – консультації з таких питань також надаються в рамках пакетів супроводу. Такі проблемні ситуації не є ні Вашою, ні нашою помилкою, але для її вирішення залучаються співробітники нашої компанії, які використовують час і знання, і відповідно ці послуги не можуть бути безкоштовними.
На нашому сайті є великий розділ з найбільш популярними питаннями по програмі та способами їх вирішення – “Питання / Відповіді”
Переведення старих пакетів технічної підтримки на нові пакети супроводу
Якщо на 01.10.2021 в старих пакетах технічної підтримки буде залишок не використаних звернень – ми переведемо Вас на пакет «Стандарт» з терміном дії 4 місяці. Сума пакету буде розрахована пропорційно вартості старого пакета і залишку звернень в старому пакеті.
Наприклад. Раніше Ви придбали пакет на 5 звернень за ціною 40 доларів. Ви використали 2 з 5 звернень. Розраховуємо залишок старого пакета в грошовому еквіваленті: (5 – 2) / 5 * 40 = 24 долари. Таким чином ми активуємо Вам пакет супроводу «Стандарт» на 4 місяці, і в пакеті буде доступна до використання сума 24 долари.
НАШІ КОНТАКТИ:
(+38 095) 906-99-60
(+38 093) 768-97-84
+380983686685
bonsens.ua@gmail.com
bonsens.ru@gmail.com
bonsens.ua