Обслуговування програми Bon Sens - послуга Технічна підтримка

При купівлі програми всі користувачі отримують безкоштовну послугу «Технічна підтримка» на термін до 3-х місяців. Кількість місяців технічної підтримки залежить від основного модуля програми, який Ви придбали.

Варіант основного модуля Кількість місяців
Основний модуль «Управління зовнішньою рекламою» 2
Основний модуль «Управління поліграфією 2
Основний модуль «Управління широкоформатним друком» 1
Основний модуль «Фрезер / Лазер / Каттер» 1

При покупці 3-х і більше додаткових модулів програми – надається ще 1 (один) місяць технічної підтримки.

Кількість звернень не обмежена, але не більше 40 хвилин в день.

Технічна підтримка починає діяти з моменту активації ключа програми.

При покупці додаткових модулів програми або готових рішень після завершення періоду технічної підтримки, яка включена у вартість програми, надається такий період підтримки:

  • Модуль «Зовнішня реклама» – 10 днів
  • Модуль «Цифрова поліграфія» – 5 днів
  • Інші модулі – 3 дні (за кожен модуль)
  • Готові рішення – 2 дні (за кожне готове рішення)

Що входить в послугу «Технічна підтримка»?

  • Консультації з питань користувачів електронною поштою, Skype, Viber, Whatsapp i іншими засобами зв’язку. Для консультацій виконується підключення до комп’ютера користувача за допомогою програми віддаленого управління. Ліміт – не більше 40 хвилин в день.
    Невикористаний час на наступні дні не переноситься. Якщо Вам необхідно більше ніж 40 хвилин на день – можемо запропонувати Вам індивідуальний тариф з питань консультацій.
    Термін розгляду питань – від 1-го до 3-х робочих днів (якщо інші терміни не обумовлені зі складних питань).
  • Будь-які доробки програми не входять в дану послугу, і оплачуються додатково, після узгодження технічного завдання та термінів виконання.

По завершенню 3-х місячного періоду Ви можете придбати один з пакетів супроводу програми для отримання консультацій, технічної підтримки і індивідуальних доробок програми.

Переваги нових пакетів супроводу:

  • Коштом суми пакета можна замовити не тільки консультації, а й індивідуальні доробки, додаткові модулі і готові рішення для програми, перехід на нову версію програми.
  • Замість фіксованої кількості звернень до 40 хвилин кожне, тепер консультації обліковуються по фактично витраченому часу.
Пакет Стандарт Оптимальний Преміум
Термін дії, місяців 4 8 12
Технічна підтримка, консультації, діагностика програми Послуга надається коштом суми пакета
базовий тариф
Послуга надається коштом суми пакета
Знижка 12% від базового тарифу
Послуга надається коштом суми пакета
Знижка 24% від базового тарифу
Налаштування технологічних вузлів і шаблонів виробів Послуга надається коштом суми пакета
базовий тариф
Послуга надається коштом суми пакета
Знижка 12% від базового тарифу
Послуга надається коштом суми пакета
Знижка 24% від базового тарифу
Перехід на нову версію програми Послуга надається коштом суми пакета
стандартна вартість
Послуга надається коштом суми пакета
Знижка 7% від стандартної вартості
Послуга надається коштом суми пакета
Знижка 12% від стандартної вартості
Придбання модулів і готових рішень, шаблонів виробів Послуга надається коштом суми пакета
стандартна вартість
Послуга надається коштом суми пакета
Знижка 7% від стандартної вартості
Послуга надається коштом суми пакета
Знижка 12% від стандартної вартості
Індивідуальна доробка програми Послуга надається коштом суми пакета Послуга надається коштом суми пакета Послуга надається коштом суми пакета
Ключі Послуга надається коштом суми пакета тільки кратно вартості 1 ключа Послуга надається коштом суми пакета тільки кратно вартості 1 ключа Послуга надається коштом суми пакета тільки кратно вартості 1 ключа

Вартість пакетів і послуг для кожної країни Ви можете отримати у наших консультантів.

Пакет супроводу вважається активним, якщо у нього ще не закінчився термін дії, і в пакеті ще залишилися кошти. Коли пакет дезактивується – Вам необхідно придбати новий пакет супроводу.

Послуги з технічної підтримки, консультацій, діагностики програми, налаштування технологічних вузлів і шаблонів виробів враховуються щохвилинно.

Додаткові ключі для програми можуть бути придбані коштом вартості пакету тільки кратно вартості ключа. Наприклад, вартість ключа 20 доларів. У пакеті залишок 30 доларів. Таким чином, Ви можете використати суму пакета тільки на 1 ключ. Якщо Вам необхідно 2 ключі – на 1-й ключ можна використовувати суму пакета, а 2-й ключ необхідно оплатити за повну вартість. При цьому в пакеті ще залишиться 10 доларів.

Якщо у Вас немає активного пакета супроводу програми розглядаються тільки такі питання:

  • обговорення купівлі нових модулів і готових рішень;
  • питання, пов’язані з оформленням угод, рахунків на оплату, актів виконаних робіт на постачання програми, модулів і готових рішень;
  • активація ключів програми;
  • обговорення питань, пов’язаних з некоректною роботою програми, крім випадків пов’язаних з помилками користувачів, або не виконанням інструкції по роботі з оновленням програми.

Якщо Ви хочете замовити індивідуальне доопрацювання для програми – Вам необхідно сплатити один з пакетів супроводу, далі ми обговорюємо Вашу задачу, виконуємо підготовку для Вас технічного завдання та комерційної пропозиції на доробку, і далі Ви можете використовувати суму пакета на оплату доопрацювання. Обговорення та підготовка технічного завдання понад 1 годину є платною, і також може бути списана з пакета супроводу.

Якщо Ви виявили некоректну поведінку програми й у Вас немає активної послуги супроводу – ми розглянемо Ваше питання. Якщо в результаті розгляду питання буде знайдена помилка користувача або факт невиконання інструкції з оновлення програми – ми надамо Вам інформацію про те, що це помилка користувача, а детальну відповідь надамо після оплати одного з пакетів супроводу. Час на аналіз Вашого питання і підготовку відповіді буде списано з пакета супроводу програми.

Якщо Ви зіткнулися з помилкою платформи 1С (наприклад збій бази даних 1С) – консультації з таких питань також надаються в рамках пакетів супроводу. Такі проблемні ситуації не є ні Вашою, ні нашою помилкою, але для її вирішення залучаються співробітники нашої компанії, які використовують час і знання, і відповідно ці послуги не можуть бути безкоштовними.

На нашому сайті є великий розділ з найбільш популярними питаннями по програмі та способами їх вирішення – “Питання / Відповіді

Переведення старих пакетів технічної підтримки на нові пакети супроводу

Якщо на 01.10.2021 в старих пакетах технічної підтримки буде залишок не використаних звернень – ми переведемо Вас на пакет «Стандарт» з терміном дії 4 місяці. Сума пакету буде розрахована пропорційно вартості старого пакета і залишку звернень в старому пакеті.

Наприклад. Раніше Ви придбали пакет на 5 звернень за ціною 40 доларів. Ви використали 2 з 5 звернень. Розраховуємо залишок старого пакета в грошовому еквіваленті: (5 – 2) / 5 * 40 = 24 долари. Таким чином ми активуємо Вам пакет супроводу «Стандарт» на 4 місяці, і в пакеті буде доступна до використання сума 24 долари.


НАШІ КОНТАКТИ:

(+38 098) 368-66-85

(+38 095) 906-99-60

(+38 093) 768-97-84

+380983686685

bonsens.ua@gmail.com

bonsens.ru@gmail.com

bonsens.ua