Версія 1.2 Версія 2.0
Основний модуль «Управління рекламним виробництвом» на 5 користувачів Основний модуль «Управління рекламним виробництвом» на 5 користувачів + послуга «Консультант» на 2 місяці
Додатковий модуль «Складський облік» Додатковий модуль «Складський облік»
Додатковий модуль «Оренда рекламних носіїв» Додатковий модуль «Оренда рекламних носіїв»
Додатковий модуль «Широкоформатний друк» Додатковий модуль «Широкоформатний друк»
Додатковий модуль «Технічне завдання» Даний модуль відсутня у версії 2.0, його можливості тепер доступні в основному модулі «Управління рекламним виробництвом».
Додатковий модуль «Технологічні вузли» Даний модуль відсутня у версії 2.0, його можливості тепер доступні в основному модулі «Управління рекламним виробництвом»
Додатковий модуль «Облік відносин з клієнтами (CRM)» Додатковий модуль «Облік відносин з клієнтами (CRM)»
Додатковий модуль «Планування виробництва» Випуск модуля заплановано на Весну 2015 року
Основний модуль «Управління широкоформатним друком» на 5 користувачів Основний модуль «Управління широкоформатним друком» на 5 користувачів
Додатковий ключ на 1 користувача Додатковий ключ на 1 користувача
Обмін даними з видаленими підрозділами Даний модуль не планується розробляти для версії 2.0. З моменту початку продажу нової версії, жодному нашому клієнту дана функція не знадобилася. Зв’язок з віддаленими підрозділами виконується через Сервер терміналів і мережу Інтернет. Також можлива роботі в режимі «Web-клієнт» при використанні SQL-сервера
Послуга «Віддалене навчання» Послуга «Консультант»
Послуга «Впровадження програми» для основного модуля «Управління рекламним виробництвом» Послуга «Консультант»

Склад версії 2.0 станом на 01.10.2013

Інтеграція з Бухгалтерськими програмами

Версія 2.0 програми BonSens забезпечує обмін даними з конфігурацією «1С: Бухгалтерія підприємства 8», редакція 2.0 і 3.0 (для Росії) і «1С: Бухгалтерія для України 8», редакція 1.2 (для України). При обміні даними виконується перенос документів «Рахунок покупцеві», «Видаткова накладна» і «Акт виконаних робіт» з BonSens в Бухгалтерію, а також перенесення оплат покупців і постачальників (Платіжні доручення, касові ордери) з Бухгалтерії в BonSens.

За бажанням клієнта за додаткову плату можна розробити перенесення інших видів документів між Бухгалтерією і BonSens, а також виконати інтеграцію з іншими версіями і конфігураціями «1С: Підприємство».

Послуги з обслуговування програми

При покупці програми всі користувачі отримують послугу «Консультант» на 2 місяці від дати поставки програми. Після завершення цього періоду послугу «Консультант» можна придбати на ту кількість місяців, яке ще необхідно клієнту для повного впровадження програми.

Без активної послуги «Консультант» все користувачі програми отримують безкоштовні консультації по телефону, електронній пошті, Skype, ICQ і іншими засобами зв’язку не більше 15 хвилин в день. Невикористаний час на наступний день не переноситься. Решта робіт виконуються після придбання послуги «Консультант».

Послуга «Консультант»

  • Консультації і навчання користувачів по телефону, електронній пошті, Skype, ICQ і іншими засобами зв’язку. Користувачі, у яких активна дана послуга, отримують консультації в першу чергу. Для навчання виконується підключення до комп’ютера користувача за допомогою програми віддаленого управління.
  • Допомога в налаштуванні параметрів програми: загальні настройки, облікова політика підприємства, параметри організацій підприємства, операції виробництва, технології виробів, технологічні операції, матеріали та послуги, транспортні засоби, параметри калькуляції, статті калькуляції, розділи калькуляції, норми витрат матеріалів і норми відходу матеріалів, параметри нарахування заробітної плати, додаткові роботи по оренді рекламних носіїв. Всі настройки виконуються без доопрацювання програми розробником.
  • Будь-які доопрацювання програми не входять в дану послугу і підлягають додатковій оплаті після узгодження технічного завдання, вартості та термінів виконання.

Термін дії послуги – 1 календарний місяць. Дія послуги не може бути призупинено, якщо вона отримана при покупці програми. Якщо послуга придбана за додаткову оплату – вона може бути припинена 1 раз в перебігу її терміну дії за бажанням клієнта.

Послуга «Консультант» запускається одночасно з випуском версії 2.0, а також замінює послуги з обслуговування програми (навчання користувачів і впровадження програми) для версії 1.2 починаючи з 01.10.2013.

Індивідуальна доробка програми

Роботи з доопрацювання програми оплачуються додатково після узгодження технічного завдання, вартості та термінів виконання. Вартість робіт розробник визначає на підставі часу, необхідного для виконання даної роботи. Для оплати робіт представник BonSens виставляє рахунок на оплату. При наявності великої кількості дрібних питань – можливо виставляння одного загального рахунку на всі доробки, виконані протягом одного місяця.