Функція: База знань компанії в CRM системи Odoo

База знань компанії – це такий самий актив компанії, як і матеріальні статки. Протягом років існування накопичується велика кількість інструкцій, технологій виготовлення, ефективних методів комунікацій та багато чого іншого. За звичайних умов навчання нових співробітників усьому цьому – кропіткий, довготривалий та дорогий процес. Але якщо до питання підійти системно, та застосовувати новітні технології та системи, він стає в рази простішим.

В CRM системі Odoo за допомогою модуля База знань можна створювати бібліотеку статей з різноманітною інформацією як для співробітників, так і для клієнтів компанії. Є можливість створювати розділи і підрозділи для навігації по такій бібліотеці. В даному модулі працює пошукова система по ключовим словам для зручної роботи користувачеві.

База знань

Таким чином ви не лише можете систематизувати знання, ай зберегти їх для майбутніх співробітників в одному місці.