Функція: Особистий кабінет клієнта в CRM системі Odoo

Більшість звикла, що особистий кабінет клієнта – це лише про інтернет-магазин. Але CRM система Odoo дає можливість створювати особистий кабінет для кожного клієнта. Він зробить комунікацію з клієнтом зручнішою, зменшить кількість спірних питань та дозволить більш ефективно співпрацювати з замовником. З його допомогою клієнт зможе:

  • бачити історію своїх звернень;
  • комерційні пропозиції та рахунки;
  • проєкти, створенні за його замовленням, та перебіг завдань по ним;
  • відстежувати на якому етапі воно знаходиться;
  • поставити електронний підпис на комерційній пропозиції;
  • спілкуватись з менеджером за допомогою чату.

Особистий кабінет в CRM системі Odoo

Статус замовлення в особистому кабінеті