Функція: Створення лідів в CRM системі Odoo

Отримання нових лідів – головне завдання будь-якого відділу продажів. Odoo дає можливість швидко та зручно заносити нові звернення до CRM-системи, генерувати їх автоматично з сайту, месенджерів чи соціальних мереж. Картка ліда містить в собі наступну інформацію:

  1. Тема звернення.
  2. Контактна інформація, яку надав замовник (телефон, пошта, назва фірми чи ім’я контакту, адреса, сайт тощо).
  3. Менеджер проєкту.
  4. Теги.
  5. Пріоритет звернення.
  6. Історію переписки, якщо така була.

Додатково по створеному зверненню можна запланувати певну дію чи примітку з нагадуванням. За потреби, ліди можна експортувати з електронного файлу.

Лід в CRM системі Odoo

При переході клієнта з потенціального в реального – конвертуємо Лід у Нагоду. При цьому її можна прив’язати як до наявного контакту, так і створити нового.