Функція: Живий чат від CRM системи Odoo на сайт

У спілкуванні з клієнтами головне оперативність. Часто у відвідувачів може виникнути питання по ваших товарах чи послугах, тоді він може проконсультуватись з вашим спеціалістом за допомогою чату, а згодом і зробити замовлення.

На вебсайт організації можна додати форму технічної підтримки за допомогою модуля живий чат від Odoo, запити з якої будуть приходити в CRM систему. Код консультанта можна додати як і на ваш вже наявний сайт на інших платформах, так і на новий, створений в Odoo. Менеджери технічної підтримки зможуть оперативно реагувати на запити клієнта і надати йому допомогу.

Живий чат - технічна підтримка

Вікно технічної підтримки для користувача Odoo.

Живий чат на сайті компанії

Вікно технічної підтримки на сайті для клієнта