Як у будь-якій організації на стадії становлення і розвитку, я зіткнулася з проблемою правильної організації всіх бізнес процесів виробничого підприємства, постановкою управлінського обліку і контролю. На підприємстві царював «хаос» і злодійство, продукція не видавалася в термін, важко було відстежити, чим займається персонал, і хто за що відповідає. Автоматизація процесу, звичайно, могла б вирішити ці проблеми. Але як це зробити? Для мене це було великою проблемою. Вихід прийшов несподівано.
У 2011 році в журналі «Зовнішня реклама» я натрапила на статтю, в якій було презентовано програма, що працює в рекламному бізнесі. Це була рятівна соломинка. З цього періоду у нас почався процес впровадження програми. Він проходив болісно: люди боялися відповідальності. Доводилося переконувати персонал, карати, деякі йшли. Але, незважаючи на всі труднощі, ми розвивалися разом з BON SENS.
На мою думку, BON SENS – унікальна програма. Це мрія для власника. Подумайте тільки: створення існуючої бази (всі контакти в базі, а не в блокноті менеджера, що звільнився), створення нової (повноцінна і планомірна робота для маркетолога), швидка калькуляція замовлення (протягом 1 хв. можна озвучити ціну клієнту і тим самим затримати його), провести замовлення на виробництво, відстежити виготовлення, і оплату. А найголовніше – формувати звіти, які необхідні для прийняття управлінських рішень.
Хочу подякувати команді компанії BON SENS. Протягом трьох років зі мною були завжди доброзичливі і професійно вирішували всі мої побажання.
У висновку хочу сказати, що програма BON SENS – це програмне забезпечення рекламного бізнесу світового рівня. І я пишаюся, що його зробили мої співвітчизники.
Один із засновників компанії
«Центр рекламних технологій» Суханова Наталя.