Доброго дня!
Мене звати Скрипниченко Олексій Олександрович, я керівник рекламної компанії «Мандарин».
Приблизно рік тому на форумі в Єгипті я познайомився з керівником проекту з розробки програмного забезпечення Bon Sens, Демченко Олександром.
Те, що він розповів про продукт мене дуже зацікавило, так як я думав створити щось подібне, але зрозумів, що простіше придбати вже готовий продукт, перевірений на різних підприємствах, так як в ньому є все, що потрібно рекламному агентству для розвитку.
Я мав перевагу порівнювати з іншими рекламними агентствами. Але не маючи досвіду щодо впровадження такого роду продукту, я зрозумів, що дана задача і буде самим складним для мене. Тому я прийняв рішення побачити все це зсередини, і напросився в гості. І ось я в м. Черкаси. Зустріли відмінно, розмістили, приділили час. Дякуємо. На сьогоднішній день нам вдалося впровадити продукт, хоча поки і не повністю (немає відповідальної людини, всім займаюся сам). Що ми маємо: сьогодні благополучно ведеться облік технічних завдань, які є і нарядами на монтаж, всі документи (не привертаючи бухгалтера) друкуються з програми, ведеться облік матеріалів на складі.
Ми завжди бачимо скільки нам винні, скільки ми повинні постачальникам, на якій стадії знаходиться замовлення, і так далі …
Графік замовлень це взагалі мрія.
Ми відстежуємо суму, отриману за дизайн, і за яким дизайнером, тим самим зарплата дизайнера вже виплачується від зробленої роботи.
Зарплата менеджерів теж програма рахується автоматично.
Замовлення на закупівлю матеріалів формується автоматично і багато іншого.
Ми задоволені роботою програми BON SENS, Дякуємо.
З повагою, Скрипниченко Олексій