Положення про контроль якості на виробництві зовнішньої реклами

Контроль якості – це один з найбільш важливих елементів організації індивідуального виробництва. На індивідуальному виробництві доцільно розглядати багаторівневий контроль якості продукції, що випускається. Нижче наведена схема контролю якості в процесі виробництва зовнішньої реклами.

Контроль якочті при виготовленні зовнішньої реклами, рекламних виробів

Система контролю якості на виробництві зовнішньої реклами

1. Контроль якості матеріальних цінностей, що поставляються на склад. В процесі вибору постачальників, відділ постачання повинен приділяти підвищену увагу такому фактору, як якість продукції. Тому, одним з основних критеріїв вибору постачальників на закупівлю матеріалів для виробництва, є «розумна ціна і гідна якість». При виборі підрядної організації, постачальник зобов’язаний вимагати у постачальника надати йому договір на постачання, із зазначенням гарантійних зобов’язань, а також сертифікат якості на продукцію, що поставляється. Закупівля матеріалу здійснюється відділом постачання відповідно до «Заявки на постачання». «Заявка на постачання» може формуватися працівником складу чи начальником виробництва і, в обов’язковому порядку, повинна візуватися технічним директором підприємства. Постачання матеріалу або іншої продукції, здійснюється на виробничий склад. Фактом виконання заявки на постачання, є віза працівника складу, чи начальника виробництва, що підтверджує приймання матеріалу на склад. Матеріальні цінності, що надходять на склади, супроводжуються відповідними документами (накладна, рахунок-фактура, товарний чек). Матеріали, що надійшли без накладних або актів ВТК про приймання, зберігаються окремо, до їх оформлення. У процесі приймання матеріалу або продукції на склад, відповідальний працівник зобов’язаний переконатися:

а) матеріал чи продукція відповідає «Заявці на постачання»;
б) фізичні параметри та маркування матеріалу відповідають даним, зазначеним у документах, що супроводжують постачання (накладні на відвантаження, товарний чек, акт приймання передачі і т. д.);
в) кількість відповідає «Заявці на постачання» і документам, що ъх супроводжують.
г) матеріал чи продукція зовні не має фізичних пошкоджень (подряпин, вигинів, тріщин, однорідність кольору і т. д.).

У разі виявлення фізичних пошкоджень, невідповідності даних матеріальних цінностей з документами, що їх супроводжують, або заявкою на постачання, працівник складу зобов’язаний скласти «Акт про брак на постачання». Даний акт може послужити підставою для пред’явлення рекламацій постачальникам. Не прийняті матеріали надходять на відповідальне зберігання до отримання вказівок від постачальника про їх подальше використання або повертаються представнику постачальника. Про факт надходження неякісних матеріальних цінностей, працівник складу оперативно доповідає технічному директору, а також передає йому складений акт.

2. Контроль якості між операціями. Операційний контроль проводиться під час або після завершення технологічної операції. Мета такого контролю – запобігти появі дефектів у процесі виготовлення і виявити причини їх появи. Контроль якості між операціями покладається на всіх співробітників, що беруть участь у виробництві, в тому числі, технолога і начальника виробництва.

Основними видами браку на виробництві зовнішньої реклами вважаються:

  • невідповідність розмірів рекламної конструкції або її фрагментів проектно-технічної документації;
  • невідповідність зовнішнього вигляду виробу дизайн-проекту;
  • дефекти на видимій частині рекламної конструкції (подряпини, розломи; дефекти на зображенні – складки і повітряні бульбашки, зміщення зображення, плями, смугастість, відсутність різкості в повнокольорових зображеннях);
  • не рівномірне засвічення (світлові плями і смуги), проходження світла в місцях не призначених для цього технічним завданням, таких як технологічні шви, профіль місця з’єднання різних елементів і т. д .;
  • нерівномірне фарбування або фарбування з напливами видимих металевих елементів;
  • неакуратно зварені шви видимих опорних конструкцій;
  • перекоси, (відсутність прямих кутів на вивісці), перекоси і перепади в рекламній конструкції;
  • видимі клейові плями в місцях склеювання пластику.

У разі виявлення, в процесі виконання роботи, виробничого браку, співробітник підприємства зобов’язаний оперативно доповісти про нього вищому керівництву. Припинити роботу і чекати подальших розпоряджень або ж перейти на виконання іншої роботи. Якщо ж виявлений брак легко виправити і він не несе за собою додаткових витрат матеріальних цінностей, то працівник який виявив брак, повинен самостійно виправити його або ж звернутися за виправленням до особи, яка допустила цей брак. Про факт браку доповісти вищому керівництву.

3. Контроль якості на виході з виробництва повинен гарантувати відповідність виробу висунутим до нього вимогам замовника. Відповідальним за контроль якості на виході з виробництва зовнішньої реклами, є технолог виробництва чи особа, яка його заміщає. Контроль якості на виході, передбачає відповідність виробу технічним завданням та дизайн – проекту.

4. Контроль якості в процесі монтажу. Відповідальність за доставлення матеріалів і рекламної конструкції до місця призначення несе бригадир монтажно-слюсарної бригади і водій автотранспортного засобу. В процесі навантаження матеріалів і рекламних конструкцій, бригадир і водій автотранспортного засобу, зобов’язані забезпечити цілісність вантажу. Для запобігання нанесення пошкоджень вантажу при транспортуванні, використовуються ущільнювачі, пакувальні матеріали, розтяжки і інші засоби, які не допускають нанесення видимих механічних пошкоджень. Відповідальним за якість монтажу рекламної конструкції на об’єкті, є бригадир монтажно-слюсарної бригади або ж монтажник, якого призначив бригадир безпосередньо на об’єкті. Основною вимогою, що пред’являються до якості монтажу, є його відповідність до технічного завдання і дизайн-проекту, рівномірність засвічення, відсутність видимих дефектів, перекосів і зсувів. Браком, на монтажі, вважаються грубі шви, не рівномірна відстань між кріпленням, залишене після монтажу виробниче сміття, забруднена вивіска чи стіна, на якій вона розташована. У разі виникнення, в процесі монтажу, браку, який можна виправити, усунути його повинні негайно. Про невиправний брак, бригадир зобов’язаний доповісти вищому керівництву і до відповідних розпоряджень не приймати ніяких дій.

Директор___________________