Положення про підготовку ескізів для виробництва зовнішньої реклами

Невід’ємною частиною технічної документації (бланку замовлення) для виробництва зовнішньої реклами, є ескіз рекламної конструкції. Основним призначенням ескізу є візуалізація рекламної конструкції (вивіски), її особливостей і основних фізичних параметрів. При підготовці ескізів для технічного завдання на виробництво, необхідно строго дотримуватися всіх правил і вимоги, які встановлені цим положенням.

Основні правила підготовки ескізу для технічного завдання

  1. Ескіз, прикріплений до технічного завдання на виробництво, повинен бути точною копією макету, який викладений на FTP в графічній програмі.
  2. У правому нижньому кутку ескізу, розміщується масштаб виробу.
  3. Ескіз готується в форматі А 4, розташованому по горизонталі, зі збереженням масштабу виробу, в графічному форматі JPEG, з дозволом 100 dpi. Ескіз розташовується в центрі рамки, виконаної у вигляді таблиці і призначеної для внесення додаткової текстової інформації про виріб.
  4. Виріб на ескізі відображається в трьох проекціях: «вид спереду», «вид збоку» і «вид зверху». Виняток становлять вироби, що не мають додаткового обсягу або накладних елементів (таблички, планшети, оформлення рекламної площі, вітрини і т. Д.). Такі вироби відображаються в проекції «вид спереду».
  5. Вся текстова інформація (серія плівки для аплікації і № кольору, розміри і т. Д.) розташовується в «рамці – таблиці». Для внесення текстової інформації на ескіз, використовується шрифт Ariel, розмір шрифту – 12 кегель.
  6. Текст додаткової інформації повинен бути коротким і точним, не повинно бути скорочень слів, за винятком загальноприйнятих і встановлених в стандартах.
  7. Одиниця виміру, прийнята для позначення розмірів на ескізі, є міліметр (мм.).
  8. Загальна кількість розмірів на кресленні, має бути мінімальною, але достатньою для виготовлення виробу.
  9. Розміри, що відносяться до одного і того ж елементу, рекомендується групувати в одному і тому ж місці, там, де елемент зображений найбільш повно.

Приклад №1

Ескіз рекламної стели, пілону
Ескіз рекламної стели, пілону

Основні правила підготовки фотомонтажу для технічного завдання на виробництво

1. Фотомонтаж є фотографію об’єкта, з розміщенням на ньому макету виробу. В обов’язковому порядку, фотомонтаж виконується відповідно до пропорції будівлі і виробу, тобто візуально на фотомонтажі виріб в повній мірі відображає зовнішній вигляд об’єкта в живу (після проведеного монтажу).

2. На фотомонтаж, який прикріпляється до технічного завдання на виробництво, в обов’язковому порядку, вказується місце монтажу рекламної конструкції (вивіски).

Приклад №2

Фотомонтаж вивіски
Фотомонтаж вивіски

Приклад №3

Фотомонтаж обклеювання вітрини
Фотомонтаж обклеювання вітрини

Так як виконання даного положення безпосередньо впливає на якість і терміни виконання замовлення на виробництві, то воно є обов’язковою умовою підготовки технічної документації. Невиконання вимог даного положення, тягне за собою адміністративні і штрафні санкції, зазначені в «Положенні про адміністративні стягнення».

Директор ___________________