CRM + ERP система для рекламно-виробничих компаній

ERP + CRM для рекламно-виробничих компаній

Автоматизація та оптимізація роботи рекламно-виробничої компанії за допомогою програмного рішення BS: Виробництво.

Компанія Bon Sens успішно впровадила рішення на основі системи CRM та ERP під назвою Odoo. Ця програма була створена бельгійською компанією Odoo S.A. і є модульною системою з відкритим вихідним кодом, що дозволяє її налагоджувати під будь-який бізнес-процес. Однією з переваг програми є те, що вона зазвичай встановлюється в хмарі, що дозволяє користувачам працювати в режимі онлайн з будь-якого місця та у будь-який час.

Odoo є популярною системою в Європі, яка постійно розвивається, та на цей час має більше ніж 7000000 користувачів по всьому світу.

Демонстрація програми

Замовте безкоштовну демонстрацію програми. Дізнайтеся про можливості системи та обговоріть з нашим фахівцем її адаптацію до вашого бізнесу.

Онлайн в Zoom, Skype чи Google Meet

У зручний час

Які питання вирішує дана система?

BS: Виробництво створене для підвищення ефективності роботи РВК у ланцюжку:

Приймання замовлення – Розрахунок вартості – Складська логістика – Виробництво – Аналітика

Етапи проходження замовлення

Які задачі допоможе вирішити система?

Приймання замовлення

Більше про можливості СРМ системи ТУТ.

Наша система може допомогти вам:

  • автоматично приймати замовлення від клієнтів з різних каналів продажу, таких як корпоративний сайт, соцмережі, месенджери та електронна пошта, завантажуючи ліди в систему;
  • підключати IP-телефонію для зручного здійснення дзвінків клієнтам та співробітникам;
  • створювати зручну в використанні базу даних клієнтів, постачальників та співробітників компанії;
  • налаштовувати та відстежувати діяльність декількох команд продажу для кращого управління;
  • налаштовувати воронку продажу та вести угоди з клієнтами в режимі канбан, відстежуючи їх проходження на всіх етапах продажу;
  • зберігати історію взаємодій з клієнтами та співробітниками компанії;
  • створювати електронні та друковані форми документів безпосередньо в системі;
  • використовувати функцію електронного підпису документів для швидкої та безпечної роботи з клієнтами;
  • автоматизувати облік замовлень та задач на підприємстві для ефективного управління процесами.

Розрахунок вартості замовлення

Наша система може допомогти вам:

  • швидко та точно розрахувати вартість замовлень, враховуючи матеріали, прайсові ціни на послуги, роботи підрядників, заробітну плату робітників та витрати на доставку продукції до замовника;
  • автоматично генерувати калькуляції виробу, враховуючи реальні накладні витрати підприємства, плановий прибуток та податки;
  • швидко перераховувати вартість замовлення при зміні вартості матеріалів, заробітної плати, курсу валют тощо;
  • створювати довідник специфікацій продукції, що виготовляється на підприємстві, для прискорення та спрощення розрахунку вартості замовлень;
  • аналізувати собівартість продукції за калькуляційними статтями;
  • тощо.

Ведення складської логістики

Наша система може допомогти вам:

  • наповнювати і управляти складом, де відстежується наявність матеріалів та готової продукції, що виробляється вашим підприємством;
  • аналізувати залишки матеріалів на складі, що необхідні для виробництва продукції;
  • формувати заявки на постачання матеріалів відповідно до замовлення на виробництво, вказуючи конкретних постачальників;
  • враховувати складські ліміти для кожної позиції при формуванні заявок на постачання матеріалів;
  • автоматизувати закупівлю матеріалів, проводити інвентаризацію на складі, контролювати постачання, рух товарів та облік матеріальних цінностей;
  • тощо.

Управління виробництвом

Наша система може допомогти вам:

  • сформувати замовлення на виробництво, використовуючи інформацію з калькуляції, що містить технології, матеріали, обладнання та заробітну плату;
  • спланувати роботу виробництва з урахуванням часу виконання замовлення, який визначений у калькуляції;
  • відстежувати процес виготовлення продукції в режимі канбан на кожному етапі виробництва;
  • вести складський облік готової продукції;
  • автоматизувати планування та управління виробництвом та технологічним процесом;
  • та інші пов’язані завдання.

Аналіз діяльності компанії

Наша система може допомогти вам:

  • аналізувати діяльність відділу продажів, ефективність співробітників, відносин з клієнтами тощо;
  • аналізувати залишки на складі, контролювати логістику, управляти запасами підприємства;
  • управляти рекламним виробництвом, відслідковувати кількість виробленої продукції, її вид, вартість, кількість браку тощо.

Додаткові модулі

  1. Модуль База знань дозволяє створювати бібліотеку статей з різноманітною інформацією для співробітників та клієнтів компанії. Користувачі можуть шукати інформацію за ключовими словами, що дозволяє їм знайти необхідну інформацію швидко і зручно.
  2. Модуль Електронне навчання дозволяє створювати навчальні курси для співробітників та клієнтів компанії. Кожен курс складається з занять, які містять текстову та відео інформацію, а також прикріплення файлів. Під час проходження курсу формується рейтинг користувача, а після його закінчення можна генерувати сертифікат.
  3. Модуль Опитування дозволяє проводити опитування та голосування контактів, а також аналізувати відповіді. Ця функція може допомогти виявити слабкі місця в роботі компанії.
  4. Модуль E-mail маркетинг дозволяє проводити розсилку пошти та перевіряти різну інформацію, пов’язану з розсилкою, таку як кількість відкинутих листів, відкритих листів та листів з відповідями.
  5. Модуль Проєкти дозволяє планувати важливі справи в компанії та контролювати виконання завдань. За кожним проєктом можна призначати виконавців та встановлювати строки виконання завдань. Є можливість аналізувати стадії та етапи проєктів, плановий та фактично відпрацьований час, а також залучення працівників до наявних робіт в проєктах.
  6. Модуль Вебсайт – дозволяє створити власний інтернет-сайт. Є можливість налаштувати тему, створити та наповнити основні сторінки. Також можливо під’єднати Інтернет-магазин та приймати замовлення від покупців прямо в систему Odoo.
  7. Модуль Технічна підтримка – приймає запити від замовників та фіксує звернення в систему Odoo. Є можливість відслідкувати статус запиту, використовуючи канбан, проводити аналіз звернень на кожному етапі.

Вартість рішення:

Виробництво Lite Виробництво Pro

Базовий функціонал

Управління продажами + +
Управління складом + +
Управління виробництвом + +
Формування калькуляції товарів та замовлень + +
Автоматичний розрахунок вартості замовлень +
Формування черги замовлень на виробничих дільницях та верстатах + +
Робочі завдання + +
Нарахування заробітної плати в розробці в розробці

Додаткові функції

Проєкти + +
Запити + +
Точка продажу + +
Email маркетинг + +
Проведення опитування клієнтів + +
Технічна підтримка + +
Автоматизовані дії + +
Web сайт + +
Інтернет-магазин + +
База знань + +
Електронне навчання + +
Планування завантаження виробничих дільниць та верстатів в розробці в розробці

Тарифний план*

Виробництво Lite Виробництво Pro
VPS 1 – до 10 користувачів, 6 GB RAM, 100 GB NVME диск
Абонплата за місяць 1600,00 грн. 2500,00 грн.
Разова установча плата 1000,00 грн. 2000,00 грн.
VPS 2 – до 20 користувачів, 16 GB RAM, 200 GB NVME диск
Абонплата за місяць 2000,00 грн. 3000,00 грн.
Разова установча плата 1500,00 грн. 2500,00 грн.
VPS 3 – до 30 користувачів, 24 GB RAM, 300 GB NVME диск
Абонплата за місяць 2600,00 грн. 3500,00 грн.
Разова установча плата 2000,00 грн. 3000,00 грн.
Понад 30 користувачів індивідуально індивідуально
Знижки за попередню оплату: квартал 5% / пів року 10% / рік 15%

Сервісна та технічна підтримка**

Пакети технічної підтримки*** 2 години безкоштовно 3 години безкоштовно
Перенесення бази даних та користувачів з іншої системи Від 1000 грн.

* Вартість впровадження залежить від обраного рішення та додаткових модулів, і розраховується індивідуально.
** Вартість додаткових пакетів технічної підтримки можна дізнатись за посиланням.
*** Години технічної підтримки використовуються тільки після завершення годин впровадження.
Замовлення послуги впровадження програми є обов’язковим.
Не використані години технічної підтримки не переносяться на наступний місяць.
Години технічної підтримки не можуть бути переведені в грошовий еквівалент та не можуть бути використані для оплати інших послуг.

Демонстрація програми

Замовте безкоштовну демонстрацію програми. Дізнайтесь про можливості системи, та обговоріть з нашим спеціалістом про її адаптацію до вашого бізнесу.

Онлайн в Zoom, Skype чи Google Meet

У зручний час

Послуга встановлення ERP системи Odoo на підприємстві в Україні

Кожне підприємство має свою унікальність щодо виробів і послуг, які воно надає. При цьому відмінності між процесами і організацією роботи відрізняють малі та середні бізнеси. У таких випадках комп’ютерна програма Odoo може бути надзвичайно корисною, оскільки вона містить багато модулів, які можуть підійти для будь-якої компанії. Відповідно до особливостей кожного бізнесу, ефективне використання програмного забезпечення може бути забезпечене правильним встановленням, налаштуванням і підключенням до паралельного навчання персоналу. Компанія Bon Sens пропонує свої послуги у встановленні та налаштуванні ERP системи Odoo з урахуванням особливостей кожного клієнта.

Інтеграція Odoo ERP з іншими сервісами

Щоб компанія працювала ефективно, сучасна ERP програма має мати інтеграцію з багатьма іншими сервісами, такими як месенджери, соціальні мережі, банки та платіжні додатки. Серед популярних інтеграцій в Odoo є Viber, Telegram, WhatsApp, Instagram, Facebook, Нова Пошта, Укрпошта, Binotel, Chechbox, ПриватБанк, Монобанк, PayPal, LiqPay, WayForPay та багато інших систем. Наші менеджери нададуть детальну інформацію про кожну з них.

Ця програма допомагає керувати виробництвом та складським обліком. Вона складається з комплексу модулів, які дозволяють замовляти товари, планувати виробництво, відстежувати процес замовлення та вести облік готової продукції. Вона також має хмарну програму ERP, яка дозволяє керувати складом, оформляти замовлення для постачальників та аналізувати залишки без обмежень місця та доступу до Інтернету. Якщо ви цікавитесь придбанням цієї збірки ERP, то вам слід зв’язатися з менеджерами, які порадять вам відповідні модулі та додаткові інтеграції та розрахують індивідуальну вартість вашого Web рішення під замовлення. Вартість залежить від потреб вашої компанії та необхідних функцій.