CRM для рекламно-виробничих компаній

Які задачі вирішує система?

Комбінація CRM та ERP програм допомагає генерувати ліди, автоматизувати роботу відділу продажів, маркетинг, а також управляти виробництвом, складом тощо.

Кому підійде дане рішення?

Виробникам рекламно-інформаційної продукції, поліграфії, широкоформатного друку, сувенірів, які вже використовують, або планують програму Bon Sens і потребують додатково функції CRM системи.

Обмін Bon Sens з CRM системою Odoo

ERP програма Bon Sens містить велику кількість функцій, необхідних для автоматизації рекламно-виробничої компанії, а відтепер ми додали функції CRM інтегрувавши до неї європейську систему Odoo. Перевага даної системи полягає у можливості налаштовувати та доопрацьовувати її під потреби конкретної компанії.

Чому ми обрали Odoo?

  1. Можливість налаштовувати та доопрацьовувати систему під індивідуальні потреби бізнесу та бюджет компанії.
  2. Порівняно невелика вартість програми та впровадження на підприємство.
  3. Інтеграція з іншими системами, додатками, соцмережами, месенджарами тощо.
  4. Система росте і розвивається разом з вашою компанією.

Автоматизація бізнесу забезпечує стабільність та підвищення ефективності підприємства, зменшення впливу людського фактору, поліпшення обліку, забезпечення прозорості та збільшення контролю над процесами.

Переваги обміну Bon Sens з Odoo

Формування зручної бази клієнтів, постачальників, співробітників

З цією системою ви зможете:

  • Формувати або завантажувати наявну базу в систему.
  • Зберігати історію комунікацій з клієнтами та постачальниками.
  • Встановлювати нагадування та планувати зустрічі тощо.

Управління продажами компанії

З цією системою ви зможете:

  • Генерувати ліди з різних каналів у єдину систему.
  • Управляти продажами за допомогою зручної воронки.
  • Створювати декілька команд продажу та аналізувати їх діяльність.
  • Зберегти усю інформацію про клієнта, замовлення та дії по ньому у Нагоді.

Електронний документообіг у системі

З цією системою ви зможете:

  • Формувати комерційні пропозиції клієнтам на основі Нагоди в системі.
  • Виставляти рахунки та відстежувати їх оплату.
  • Надсилати документи електронною поштою, зберігати історію взаємодії в особистому кабінеті клієнта.
  • Підтверджувати замовлення за допомогою електронного підпису клієнта.

Аналіз роботи відділу продажу

З цією системою ви зможете:

  • Аналізувати ефективність продаж: кількість впійманих Нагод, причини відмови тощо.
  • Планувати роботу відділу за допомогою відповідних звітів.

Інтегруйте систему з популярними додатками, соцмережами, месенджерами

Для більшої ефективності роботи відділу замовляйте інтеграцію з самими популярними месенджерами (Viber, Telegram, WhatsApp), соцмережами (Facebook, Instagram), маркетплейсами (Prom.ua, Rozetka), банками (ПриватБанк, Монобанк тощо), службами доставки (Укрпошта, Нова Пошта), платіжними системами, IP – телефонією і багато чого іншого.

Демонстрація програми

Замовте безкоштовну демонстрацію програми. Дізнайтесь про можливості системи, та обговоріть з нашим спеціалістом про її адаптацію до вашого бізнесу.

Онлайн в Zoom, Skype чи Google Meet

У зручний час

Послуга переносу інформації з Bitrix24, AmoCRM та інших систем у Odoo

Перехід з інших CRM систем

CRM система для рекламно-виробничих компаній

Змініть російські Bitrix24 та AmoCRM на європейську систему Odoo. Багатофункціональний софт підійде для малого та середнього бізнесу та задовольнить усі потреби виробника зовнішньої реклами.

Додаткові функції

Система Odoo налічує безліч додаткових модулів, які допоможуть ще більше вдосконалити систему. Ось інформація про деякі з них:

  1. За допомогою модуля База знань можна створювати бібліотеку статей з різноманітною інформацією для співробітників і для клієнтів компанії. Є можливість створювати розділи та підрозділи по бібліотеці, працює пошукова система по ключовим словам для зручної роботи користувачеві.
  2. Модуль Електронне навчання – створює навчальні курси для співробітників і для клієнтів. Кожен навчальний курс складається із занять, які містять текстову, відео інформацію, а також прикріплення файлів. Під час проходження курсу формується рейтинг користувача, а після його закінчення можна генерувати сертифікат.
  3. Модуль Опитування дозволяє проводити  опитування та голосування контактам. Є можливість аналізувати відповіді. Дана функція допоможе визначити слабкі місця в роботі компанії.
  4. Провести  розсилку пошти можна  за допомогою  модуля E-mail маркетинг. Статистика дозволяє перевіряти різну інформацію, пов’язану з розсилкою, як-от кількість відкинутих листів, відкритих листів, листів з відповідями.
  5. Використовуючи модуль Проєкти в системі Odoo можливо планувати важливі справи в компанії  та контролювати виконання завдань. За кожним проєктом можна назначити виконавців, призначати завдання встановивши строки виконання. Є можливість аналізувати стадії та етапи проєктів, плановий та фактично відпрацьований час, а також залучення працівників до наявних робіт в проєктах.
  6. Система Odoo має модуль Вебсайт, що дозволяє створити власний корпоративний сайт. Є можливість налаштувати тему, створити та наповнити основні сторінки. Також можливо під’єднати Інтернет-магазин та приймати замовлення від покупців прямо в систему Odoo.
  7. Модуль Технічна підтримка приймає запити від замовників, та фіксує звернення в систему Odoo. Є можливість відслідкувати статус запиту, використовуючи канбан, проводити аналіз звернень на кожному етапі.

Вартість рішення:

CRM система Виробництво Lite

Базовий функціонал

Управління продажами + +
Управління складом +
Управління виробництвом +
Формування калькуляції товарів та замовлень +
Автоматичний розрахунок вартості замовлень +
Формування черги замовлень на виробничих дільницях та верстатах +
Робочі завдання + +
Нарахування заробітної плати в розробці в розробці

Додаткові функції

Проєкти + +
Запити + +
Точка продажу + +
Email маркетинг + +
Проведення опитування клієнтів + +
Технічна підтримка + +
Автоматизовані дії + +
Web сайт + +
Інтернет-магазин + +
База знань + +
Електронне навчання + +
Планування завантаження виробничих дільниць та верстатів в розробці

Тарифний план*

CRM система Виробництво Lite
VPS 1 – до 10 користувачів, 6 GB RAM, 100 GB NVME диск
Абонплата за місяць 1200,00 грн. 1600,00 грн.
Разова установча плата 1000,00 грн. 1000,00 грн.
VPS 2 – до 20 користувачів, 16 GB RAM, 200 GB NVME диск
Абонплата за місяць 1500,00 грн. 2000,00 грн.
Разова установча плата 1500,00 грн. 1500,00 грн.
VPS 3 – до 30 користувачів, 24 GB RAM, 300 GB NVME диск
Абонплата за місяць 2100,00 грн. 2600,00 грн.
Разова установча плата 2000,00 грн. 2000,00 грн.
Понад 30 користувачів індивідуально індивідуально
Знижки за попередню оплату: квартал 5% / пів року 10% / рік 15%

Сервісна та технічна підтримка**

Пакети технічної підтримки*** 1 година безкоштовно 2 години безкоштовно
Перенесення бази даних та користувачів з іншої системи Від 1000 грн.

* Вартість впровадження залежить від обраного рішення та додаткових модулів, і розраховується індивідуально.
** Вартість додаткових пакетів технічної підтримки можна дізнатись за посиланням.
*** Години технічної підтримки використовуються тільки після завершення годин впровадження.
Замовлення послуги впровадження програми є обов’язковим.
Не використані години технічної підтримки не переносяться на наступний місяць.
Години технічної підтримки не можуть бути переведені в грошовий еквівалент та не можуть бути використані для оплати інших послуг.

Демонстрація програми

Замовте безкоштовну демонстрацію програми. Дізнайтесь про можливості системи, та обговоріть з нашим спеціалістом про її адаптацію до вашого бізнесу.

Онлайн в Zoom, Skype чи Google Meet

У зручний час

Якщо ви ведете бізнес, пов’язаний з виробництвом продукції, тоді ви можете використовувати ERP систему, щоб керувати усіма процесами виробництва та логістики. Але якщо ваша компанія займається продажами та управлінням клієнтською базою, тоді вам більше підійде CRM система.

У Бон Сенс ми пропонуємо CRM систему від Odu, яка допоможе вам вести облік клієнтів та продажів, а також вести складський облік. Вартість впровадження CRM залежить від конкретних потреб вашої компанії та персоналізованих модулів, які можуть бути розроблені спеціально для вас нашими фахівцями.

Якщо у вас є запитання щодо вибору програмного забезпечення та його впровадження, наші фахівці будуть раді допомогти вам і розробити індивідуальне рішення, що підійде саме для вашого бізнесу. Зв’яжіться з нами та дізнайтеся більше про те, як ми можемо допомогти вам зробити ваш бізнес ефективнішим та прибутковішим.

НАШІ КОНТАКТИ:

(+38 098) 368-66-85
(+38 093) 768-97-84

+380983686685
bonsens.ua@gmail.com
bonsens.ua