CRM система для управління продажами

Наша базова CRM програма спеціально призначена для компаній, які надають різноманітні послуги та здійснюють продаж товарів. Наше програмне забезпечення було ретельно розроблене з метою допомогти вам досягти ефективної організації та оптимізації процесів у вашій компанії. Ми розуміємо, наскільки важливо забезпечити вас інструментами, які сприяють покращенню співпраці з клієнтами та оптимізації вашого підходу до надання послуг, та саме це наша CRM програма гарантує.

 

Яку задачу вирішує програма?

Система допомагає в комплексі вирішувати питання автоматизації підприємства від продажів, маркетингу, закупівель до складського обліку, та виробництва.

Кому підійде система?

Модульна система Odoo (більше ніж 37000 модулів) дозволяє створити рішення практично для будь-якої сфери діяльності та розміру компанії. Повною мірою підійде як малому, середньому, так і великому бізнесу.

Основні переваги Odoo

  • Модульна система дозволяє налаштувати систему під будь-який бюджет, та сферу бізнесу.
  • Відкритий початковий код програми дозволяє доопрацьовувати її під свої потреби.
  • Невисока вартість системи, та її впровадження.
  • Легко інтегрується з іншими системами.
  • Система постійно розвивається, росте кількість нових модулів, а значить ідей і нових можливостей.

 

Автоматизація бізнесу – це стабільність та підвищення ефективності підприємства, зменшення людського фактору, поліпшення обліку, прозорості, та контролю над процесами.

 

Переваги автоматизації підприємства з Odoo

Збирайте ліди з усіх каналів продажів в єдине робоче вікно

Воронка продажу в Oddo

Формуйте власну базу клієнтів, постачальників, тощо.

База клієнтів в Odoo

Сучасна Web програма для автоматизації бізнесу допоможе Вам у ефективному ведені клієнтської бази, управлінні відносинами з клієнтами, виробництвом та складом. Цей софт дає можливість управляти замовленнями та задачами по проєктам, планувати ресурси та контролювати виконання поставлених задач. Інформаційна срм система легко організує роботу комерційного відділу, менеджера з продажів та спростить роботу з клієнтами підприємства.

Створюйте корпоративний Web-сайт

Сайт на платформі Odoo

Запустіть Інтернет-магазин

Інтернет-магазин на платформі Odoo

Odoo CRM має модулі для створення власного сайту та Інтернет-магазину. Персональна недорога програма дає безліч можливостей для залучення клієнтів, та організації додаткових точок продажів. Отримуйте більше заявок на замовлення від b2b чи b2c клієнтів, продаючи свою продукцію онлайн. Також ви можете підключити лід форму системи з можливістю інтеграції з вашим особистим сайтом.

Накопичуйте знання, навчайте, та тестуйте співробітників компанії.

База знань, інструкції користувачів

Аналізуйте та контролюйте діяльність компанії в реальному часі

Аналітика у Odoo

Навчайте своїх працівників з відділу продажів, зі складу чи виробництва для підвищення показників діяльності компанії. Відслідковуйте ефективність проведених курсів аналізуючи усі аспекти роботи підприємства: проводьте облік замовлень на товари та послуги, збільшення чи зменшення рівнів продажів, складську логістику, тощо.

Вартість рішення:

CRM система Виробництво Lite

Базовий функціонал

Управління продажами + +
Управління складом +
Управління виробництвом +
Формування калькуляції товарів та замовлень +
Автоматичний розрахунок вартості замовлень +
Формування черги замовлень на виробничих дільницях та верстатах +
Робочі завдання + +
Нарахування заробітної плати в розробці в розробці

Додаткові функції

Проєкти + +
Запити + +
Точка продажу + +
Email маркетинг + +
Проведення опитування клієнтів + +
Технічна підтримка + +
Автоматизовані дії + +
Web сайт + +
Інтернет-магазин + +
База знань + +
Електронне навчання + +
Планування завантаження виробничих дільниць та верстатів в розробці

Тарифний план*

CRM система Виробництво Lite
VPS 1 – до 10 користувачів, 6 GB RAM, 100 GB NVME диск
Абонплата за місяць 1200,00 грн. 1600,00 грн.
Разова установча плата 1000,00 грн. 1000,00 грн.
VPS 2 – до 20 користувачів, 16 GB RAM, 200 GB NVME диск
Абонплата за місяць 1500,00 грн. 2000,00 грн.
Разова установча плата 1500,00 грн. 1500,00 грн.
VPS 3 – до 30 користувачів, 24 GB RAM, 300 GB NVME диск
Абонплата за місяць 2100,00 грн. 2600,00 грн.
Разова установча плата 2000,00 грн. 2000,00 грн.
Понад 30 користувачів індивідуально індивідуально
Знижки за попередню оплату: квартал 5% / пів року 10% / рік 15%

Сервісна та технічна підтримка**

Пакети технічної підтримки*** 1 година безкоштовно 2 години безкоштовно
Перенесення бази даних та користувачів з іншої системи Від 1000 грн.

* Вартість впровадження залежить від обраного рішення та додаткових модулів, і розраховується індивідуально.
** Вартість додаткових пакетів технічної підтримки можна дізнатись за посиланням.
*** Години технічної підтримки використовуються тільки після завершення годин впровадження.
Замовлення послуги впровадження програми є обов’язковим.
Не використані години технічної підтримки не переносяться на наступний місяць.
Години технічної підтримки не можуть бути переведені в грошовий еквівалент та не можуть бути використані для оплати інших послуг.

Демонстрація програми

Замовте безкоштовну демонстрацію програми. Дізнайтесь про можливості системи, та обговоріть з нашим спеціалістом про її адаптацію до вашого бізнесу.

Онлайн в Zoom, Skype чи Google Meet

У зручний час

 

Інтеграція Odoo ERP з іншими сервісами

Для успішного функціонування компанії сучасна CRM-програма повинна включати взаємодію з різними сервісами, месенджерами, соціальними мережами, банками та платіжними додатками України. Серед найбільш популярних у Odoo:

Інтеграція з Facebook
Інтеграція з Instagram
Інтеграція з Telegram
 Інтеграція з Viber
Інтеграція з WhatsApp
Інтеграція з IP-телефонією Binotel

 

Інтеграція з маркетплейсом Prom UA
Інтеграція з маркетплейсом Розетка
Інтеграція з ПриватБанк
Інтеграція з Monobank
Интеграция с Новая Почта
Інтеграція з Укрпошта

 

Інтеграція з платіжною системою LiqPay
Інтеграція з платіжною системою PayPal
Інтеграція з платіжною системою WayForPay
Інтеграція з CheckBox

 

CRM система, яка підійде і для виробничого підприємства

Збірка програми Odoo від компанії Bon Sens підходить і для малих та середніх виробничих підприємств. Розроблені нами функції програмного забезпечення BS: Виробництво дозволяють підвищити ефективність роботи на всьому ланцюжку проходження замовлення: Приймання замовлення – Розрахунок вартості – Складська логістика – Виробництво – Онлайн продажі. То для якого бізнесу підійде такий софт?

  • меблеве виробництво;
  • виготовлення торгового обладнання та виставкових стендів;
  • виробництва зовнішньої реклами, поліграфії та елементів декору;
  • пекарень;
  • виготовлення сувенірної продукції, світильників;
  • виробників металевих конструкцій, павільйонів, альтанок;
  • будівельної компанії та забудовників;
  • виробництво товарів для пакування;
  • швейного виробництва та виготовлення виробів зі шкіри;
  • та багато інших виробників продукції та послуг.

 

Демонстрація програми

Замовте безкоштовну демонстрацію програми. Дізнайтесь про можливості системи, та обговоріть з нашим спеціалістом про її адаптацію до вашого бізнесу.

Онлайн в Zoom, Skype чи Google Meet

У зручний час

 

CRM чи ERP ПЗ?

Якщо ви задаєтесь питанням «яку програму обрати?», то цей розділ саме для вас. Desktop програма для управління виробничим підприємством, тобто ви безпосередньо створюєте певну продукцію – це ерп система. У всіх інших випадках вам потрібна црм софт. Він використовується для управління відділом продажу, допомагає вести клієнтську базу, а срм від Оддо у нашій збірці допоможе вести складський облік. Ось найпоширеніші компанії, яким просто необхідна комп’ютерна програма для управління продажами:

  • Call центра, сервісного центру;
  • Магазину з продажу автозапчастин, автосалону;
  • Бізнесу з автопарку, оренди авто;
  • Автомийки, легкового і грузового СТО;
  • Агентства нерухомості, приватного ріелтора;
  • Адвоката, юристів, послуг зі сертифікації продукції;
  • Аутсорсингової компанія, коворкінгу, інфобізнесу, дизайнерів;
  • Бюро перекладів, онлайн школи, школи англійського, навчальних курсів;
  • Ветеринарної клініки, медицинської клініки, лабораторії;
  • Доставки води, служби доставки їжі;
  • Клінінгової компанії;
  • Провайдера;
  • Роздрібної торгівлі (ролет, пива), в тому числі онлайн магазину, торгових представників;
  • Сео студії, маркетингового агентства;
  • Салону краси, СПА салону;
  • Студії танцю, фітнес клубу;
  • Послуг тур агентства, страхування;
  • Управління об’єктами будівництва, тощо.

Програмне забезпечення odu з функцією srm підходить для малого та середнього бізнесу. Вона є необхідним інструментом для менеджера будь якої компанії.

Вартість впровадження CRM в Україні

Обравши ту чи іншу ПО для своєї компанії часто виникає проблема з налаштування її під особливості саме вашого бізнесу. Окрім персональної збірки модулів, які необхідні саме у вашій компанії, ми пропонуємо послугу впровадження црм. Наші спеціалісти допоможуть підключити систему по розумній ціні. До того ж, це не займе багато часу! СРМ від Bon Sens – це система «для чайників», інтуїтивно зрозумілий інтерфейс буде легко освоїти вашим працівникам. Окрім того, ми пропонуємо розробити персональні модулі в залежності від потреб фірми.

На нашому сайті ви можете знайти ціну базової програми, але зв’язавшись з менеджером Bon Sens ви можете розрахувати індивідуальну вартість та купити персональну систему для автоматизації ваших продаж.

Замовити презентацію