Наша базова CRM та ERP платформа ідеально підходить для компаній, які спеціалізуються на виробництві серійних товарів або наданні послуг під замовлення. Програмне забезпечення Odoo поєднує в собі потужні інструменти для управління взаємодією з клієнтами та ефективним плануванням ресурсів. Це допомагає вам оптимізувати бізнес-процеси та забезпечити безперебійну роботу вашої компанії.

 

Для кого підійде ERP система?

«BS виробництво» – програмне рішення для автоматизації компаній виробників:

  • меблів;
  • торговельного обладнання;
  • зовнішньої реклами;
  • сувенірної продукції;
  • металевих конструкцій;
  • елементів декору;
  • пекарень;
  • світильників;
  • виставкових стендів;
  • павільйонів, альтанок;
  • пакування;
  • швейної продукції;
  • виробів зі шкіри;
  • і багато іншого.

 

Які задачі допомагає розв’язати CRM/ERP рішення?

Управління продажами:

Наше рішення надає можливість приймати замовлення від клієнтів з різних каналів продажу, автоматично завантажує ліди, підключає IP-телефонію, створює базу клієнтів, постачальників та співробітників, відстежує діяльність команд продажу, налаштовує воронку продажу та веде угоди в режимі канбан, зберігає історію взаємодій, створює електронні та друковані форми документів, використовує функцію електронного підпису, автоматизує облік замовлень та задач.

Формуйте зручну базу клієнтів
Канбан для продажів
Ведення замовлення в срм

 

Розрахунок вартості замовлення

Розрахунок вартості замовлення в системі Odoo – це повністю автоматизований процес, який включає формування калькуляції для товарів та замовлень. Система автоматично враховує різні параметри, такі як матеріали, прайсові ціни, витрати на працю тощо, забезпечуючи точний розрахунок вартості. Це дозволяє підприємствам ефективно управляти фінансами, оптимізувати процеси виробництва та забезпечувати якісне виконання замовлень.

Швидко та точно розраховуйте вартість замовлень
Враховуйте в розрахунках реальні витрати підприємства
Створіть каталог специфікацій продукції компанії

 

Управління складом

Розв’язання цієї задачі забезпечується через ведення повноцінного складського обліку матеріалів та продукції, аналіз залишків, формування заявок на постачання та автоматизацію закупівель.

Ведіть повноцінний облік складських запасів
Аналізуйте залишки на складі
Формуйте заявки на закупку матеріалів

 

Управління виробництвом

Ви зможете формувати замовлення на виробництво, формувати черги технічних завдань замовлень на виробничі дільниці та верстати, відстежувати проходження замовлень в режимі канбан, вести складський облік виготовленої продукції, відстежувати та контролювати виконання замовлень на виробництві.

Формуйте замовлення на виробництво продукції
Відстежуйте замовлення на всіх етапах виробництва
Плануйте роботу виробничих дільниць та верстатів

 

Додаткові функції

Окрім того, ви зможете створювати примітки, планувати дії, спілкуватись зі співробітниками та клієнтами, аналізувати діяльність компанії, систематизувати базу знать для навчання та атестації робітників тощо.

Плануйте зустрічі, дзвінки та власні дії
Контролюйте та аналізуйте діяльність компанії
Сформуйте базу знань компанії

 

Вартість рішення:

Виробництво Lite Виробництво Pro

Базовий функціонал

Управління продажами + +
Управління складом + +
Управління виробництвом + +
Формування калькуляції товарів та замовлень + +
Автоматичний розрахунок вартості замовлень +
Формування черги замовлень на виробничих дільницях та верстатах + +
Робочі завдання + +
Нарахування заробітної плати в розробці в розробці

Додаткові функції

Проєкти + +
Запити + +
Точка продажу + +
Email маркетинг + +
Проведення опитування клієнтів + +
Технічна підтримка + +
Автоматизовані дії + +
Web сайт + +
Інтернет-магазин + +
База знань + +
Електронне навчання + +
Планування завантаження виробничих дільниць та верстатів в розробці в розробці

Тарифний план*

Виробництво Lite Виробництво Pro
VPS 1 – до 10 користувачів, 6 GB RAM, 100 GB NVME диск
Абонплата за місяць 1600,00 грн. 2500,00 грн.
Разова установча плата 1000,00 грн. 2000,00 грн.
VPS 2 – до 20 користувачів, 16 GB RAM, 200 GB NVME диск
Абонплата за місяць 2000,00 грн. 3000,00 грн.
Разова установча плата 1500,00 грн. 2500,00 грн.
VPS 3 – до 30 користувачів, 24 GB RAM, 300 GB NVME диск
Абонплата за місяць 2600,00 грн. 3500,00 грн.
Разова установча плата 2000,00 грн. 3000,00 грн.
Понад 30 користувачів індивідуально індивідуально
Знижки за попередню оплату: квартал 5% / пів року 10% / рік 15%

Сервісна та технічна підтримка**

Пакети технічної підтримки*** 2 години безкоштовно 3 години безкоштовно
Перенесення бази даних та користувачів з іншої системи Від 1000 грн.

* Вартість впровадження залежить від обраного рішення та додаткових модулів, і розраховується індивідуально.
** Вартість додаткових пакетів технічної підтримки можна дізнатись за посиланням.
*** Години технічної підтримки використовуються тільки після завершення годин впровадження.
Замовлення послуги впровадження програми є обов’язковим.
Не використані години технічної підтримки не переносяться на наступний місяць.
Години технічної підтримки не можуть бути переведені в грошовий еквівалент та не можуть бути використані для оплати інших послуг.

Демонстрація програми

Замовте безкоштовну демонстрацію програми. Дізнайтесь про можливості системи, та обговоріть з нашим спеціалістом про її адаптацію до вашого бізнесу.

Онлайн в Zoom, Skype чи Google Meet

У зручний час

 

Інтеграція Odoo ERP з іншими сервісами

Ні для кого не секрет, що для ефективної роботи компанії сучасна ерп програма має містити інтеграцію з багатьма іншими сервісами, месенджерами, соцмережами, банками та платіжними додатками України. Серед самих популярних в Odoo:

Інтеграція з Facebook
Інтеграція з Instagram
Інтеграція з Telegram
 Інтеграція з Viber
Інтеграція з WhatsApp
Інтеграція з IP-телефонією Binotel

 

Інтеграція з маркетплейсом Prom UA
Інтеграція з маркетплейсом Розетка
Інтеграція з ПриватБанк
Інтеграція з Monobank
Интеграция с Новая Почта
Інтеграція з Укрпошта

 

Інтеграція з платіжною системою LiqPay
Інтеграція з платіжною системою PayPal
Інтеграція з платіжною системою WayForPay
Інтеграція з CheckBox

 

Переваги даного рішення:

Комплексне рішення, яке закриває основні бізнес-процеси компанії

Odoo є комплексним ERP-рішенням, що охоплює основні бізнес-процеси компанії. У системі інтегровані модулі для продажів, CRM, управління виробництвом, складом та фінансами. Забезпечує ведення обліку клієнтів, керування виробництвом, оптимізацію складського обліку, бухгалтерський облік та аналітику фінансів. Також надає можливості для комунікації з клієнтами та аналізу діяльності компанії, забезпечуючи повноту та ефективність управління бізнес-процесами.

 

Автоматизація більшості бізнес-процесів компанії

Odoo забезпечує автоматизацію до 80% бізнес-процесів компанії. Це призводить до значного зменшення помилок, звільнення часу для виконання нестандартних процесів та підвищення ефективності використання робочого часу. Інтегровані алгоритми дій сприяють уникненню помилок та забезпечують стандартизовані процеси, що допомагає підприємствам працювати більш ефективно та ефективно.

 

Безпека бізнесу

Odoo забезпечує високий рівень безпеки для бізнесу, контролюючи процеси на основі цифрових даних замість інтуїції. Система дозволяє виявляти слабкі місця в компанії та впливати на них, забезпечуючи точний контроль та вплив на витрати. Аналіз даних дозволяє ефективно впливати на ефективність роботи персоналу та визначати оптимальне ціноутворення, враховуючи реальні витрати компанії. Надійність Odoo гарантує захист від потенційних загроз, а ефективне використання виробничих ресурсів та потужностей сприяє оптимізації процесів у компанії.

 

Підвищення репутації компанії серед клієнтів, покращення сервісу для клієнтів

Odoo сприяє підвищенню репутації компанії та покращенню обслуговування клієнтів через збереження повної інформації про клієнтів, ефективну обробку замовлень, систему тікетів для розв’язання питань, аналітику клієнтських даних та оптимізацію внутрішніх процесів. Це створює позитивний досвід для клієнтів, підвищує репутацію та збільшує лояльність.

 

Розвиток бізнесу

Odoo сприяє розвитку бізнесу та досягненню більшого прибутку, масштабуванню та розширенню на нові ринки через гнучкість та масштабованість системи. Можливість впровадження нових модулів у міру зростання бізнесу та масштабованість системи роблять Odoo ефективним інструментом для росту компанії.
Мультимовність та міжнародне розширення стають легкими завдяки підтримці мов та гнучкості системи.

Однаково важливою є універсальність Odoo, яка об’єднує різні аспекти бізнесу в єдиній платформі, і легкість інтеграції з іншими системами.
Постійний розвиток та оновлення забезпечують актуальність системи, а інтуїтивний інтерфейс сприяє швидкому впровадженню та ефективному використанню. Odoo не тільки відповідає поточним потребам бізнесу, але й росте разом з ним, враховуючи зміни та вимоги компанії.

Демонстрація програми

Замовте безкоштовну демонстрацію програми. Дізнайтесь про можливості системи, та обговоріть з нашим спеціалістом про її адаптацію до вашого бізнесу.

Онлайн в Zoom, Skype чи Google Meet

У зручний час

 

Впровадження ERP системи Odoo на підприємстві в Україні

Кожна компанію унікальна у тому які товари, чи послуги виготовляє. Є величезна різниця між рішенням для організації діяльності автобізнесу, інтернет-магазину, управління проєктами з будівництва чи, до прикладу, швейного виробництва. Тут на допомогу прийде комп’ютерна програма Oddo, яка має велику кількість модулів, що підійдуть для кожного з них. Окрім того, кожен малий чи середній бізнес відрізняється процесами та організацією роботи. Ефективне використання обраного софту можна забезпечити правильним впровадженням програми з урахуванням ваших особливостей. Спеціалісти компанії Bon Sens мають багаторічний успішний досвід налаштування та підключення програмного забезпечення ERP з паралельним навчанням персоналу.

Комп’ютерна програма для управління виробництвом та складським обліком

Система управління проєктами компанії – це комплекс модулів, які допомагають формувати замовлення на виробництво, планувати роботу виробництва, відстежувати етапи проходження замовлення та ведення складу готової продукції. Далі Web сервіс для складу Odoo допомагає вести облік замовлень на товари та послуги, керувати запасами на підприємстві, відстежувати переміщення матеріалів та відвантаження готової продукції. Хмарна програма ERP дає можливість для роботи на складі, оформлення замовлень для постачальників, виконання закупівель та аналізу залишків без прив’язки до вашого фактичного місця перебування (а також наявності інтернету чи світла). Це необхідно для оперативного виконання замовлень, мінімізації витрат на залишки матеріалів, та обліку товарів. ПО Odoo склад має розширений функціонал для ефективної роботи цього відділу виробництва та компанії реалізації товарів.

Купити збірку ERP під замовлення, вартість модулів, інтеграцій, впровадження в Україні

В залежності від потреб вашої компанії, ви можете розглянути різні модулі Odoo які можуть містити в собі тільки функції CRM, або ж для виробничого підприємства ерп програми. Це безпосередньо впливає на ціну рішення. Окремо наші менеджери розкажуть про додаткові інтеграції, їх вартість та впровадження для вашої компанії. Зв’яжіться з нами прямо зараз, щоб розрахувати індивідуальну вартість вашого Web рішення під замовлення.

Замовити презентацію