Сервісна підтримка Вашої системи
Ваша CRM або ERP система як важливий інструмент ведення бізнесу повинна працювати стабільно, а для цього важливо мати кваліфіковану технічну підтримку готову відповісти на ваші питання, проконсультувати або допомогти виправити ситуацію.
Варіанти пакетів сервісної підтримки
СТАНДАРТ | ОПТИМАЛЬНИЙ | |
---|---|---|
Консультація та вирішення питань пов’язаних з роботою системи | так | так |
Виявлення та усунення помилок створених користувачами програми | так | так |
Підключення та навчання нових користувачів | так | так |
Перехід на нову версію, купівля нових модулів, налаштування та доопрацювання системи | ні | так (за тарифами компанії) |
Вартість (грн) | 2100 | 3600 |
Вартість ($) | 55 | 95 |
Кількість активних годин | 3 години | 6 годин |
Термін дії пакета | 4 місяці | 6 місяців |
*Підключення спеціалістів технічної підтримки виконується за умови надання віддаленого доступу до системи клієнта, а кожна консультація враховується по фактично витраченому часу.
Сервісний пакет вважається активним, якщо в нього ще не закінчився термін дії та залишилися кошти на сплату роботи служби підтримки.
Без активного пакету сервісної підтримки програми, розглядаються наступні питання:
- обговорення купівлі нових модулів та готових рішень програми;
- активізація ключів програми (для користувачів Bon Sens);
- обговорення доопрацювання програми;
- обговорення питань, некоректної роботи програми, крім випадків пов’язаних з помилками користувачів або не виконанням інструкцій роботи з оновленнями програми.
Якщо Ви виявили некоректну роботу програми та у Вас не активований пакет сервісної підтримки ми розглянемо Ваш запит. Якщо в результаті розгляду питання буде знайдено помилку користувача або не виконання інструкції по оновленню програми – ми надамо Вам інформацію про те, що це помилка користувача. Детальну відповідь по роботі системи співробітник компанії надасть після оплати одного з пакетів супроводу. Час на аналіз Вашого питання та підготовку відповіді буде списано з пакету супроводу програми.
Технічна підтримка надається клієнтам компанії в період з понеділка по п’ятницю з 9.00 до 18.00
НАШІ КОНТАКТИ:
(+38 098) 368-66-85
(+38 093) 768-97-84
+380983686685
bonsens.ua@gmail.com
bonsens.ru@gmail.com
bonsens.ua