Величезна кількість компаній сьогодні бачать необхідність в організації ребрендингу або рестайлінгу своїх підприємств. Якщо проаналізувати, то правильно організований рестайлінг дійсно дає приплив нових клієнтів, забезпечує вихід компанії на нові ринки та відкриває нові можливості.
Але як зробити так, щоб отримати максимальний результат при порівняно невеликих затратах?
Діймо по черзі. Для початку компанія вирішила провести ребрендинг (або рестайлінг) звертається в креативну компанію, яка займається розробкою нових бренд-буків або удосконалює їх. Після тривалих обговорень і «мозкових штурмів» на світ з’являється якась розробка у вигляді інструкції по використанню бренду або бренд-бук, де вже прописані нові кольорові гами, масштаби, габаритні розміри і візуалізація нових відділень або магазинів компанії замовника. Усе начебто логічно, але розробники креативних бренд-буків, як правило, хороші дизайнери і креативники, але вони поняття не маю, як це робиться, які габаритні розміри листових матеріалів, як зробити потрібний вигин або паз, як досягти ідеального свічення при заданій глибині …
Саме тому перш ніж запустити у виробництво ребрендинг (рестарт) по нещодавно розробленому бренд-буку, покажіть цей бренд-бук професійному виробнику зовнішньої реклами і врахуйте всі актуальні зауваження та корекції. Правильна адаптація креативної розробки нового бренд-бука забезпечить його оптимальну реалізацію і заощадить бюджет клієнта.
Співробітники компанії «ВАРГО ІН» можуть допомогти з адаптацією бренд-буків компаній (частини бренд-бука, що стосується зовнішнього і внутрішнього оформлення торгових точок). Це спільна робота дизайнерів, інженерів і технологів з метою створення технічного паспорта по візуалізації елементів зовнішньої реклами, опису технології виготовлення, переліку матеріалів, рекомендації з виробництва.
Вивіска, як і пакування товару, комунікує зі споживачем за допомогою кольору, форми, матеріалу, дизайнерських та технологічних рішень. Вивіска, бувши «упаковкою бренду», буде залучати «правильних» клієнтів, якщо в ній відбиваються основні цінності бренду. Вивіска в першу чергу повинна відповідати стандартам корпоративної ідентичності, інакше бренд просто не впізнають. Щоб забезпечити збереження цих стандартів на рівні емоційного сприйняття, знадобиться не тільки професійно розроблений бренд-бук, але і технології, які дозволять втілити його ідеї в конкретних конструкціях і матеріалах.
Часто трапляється так, що дизайн-проекти, навіть виконані найбільшими брендинговими агентствами, вимагають серйозних технологічних розробок на етапі створення конкретних рекламних конструкцій. У кожному такому проєкті є унікальне поєднання кольорів, шрифтів, геометричних форм і інших важливих деталей, які асоціюються з конкретним брендом і передають його цінності споживачеві. Те, що ефектно виглядає на сторінках бренд-буку не має бути втрачено у готовій вивісці та інших засобах комунікації зі споживачами. Адаптація дизайн-проекту до виробництва рекламних конструкцій – наша спеціалізація. Від обраних технологій і матеріалів буде залежати не тільки вартість і якість, але і те, наскільки «правильною» буде ця упаковка.
Креативний дизайнер, який розробляв бренд-бук, створював ідеальний образ, а для того, щоб виробничим компаніям вдало його реалізувати потрібно врахувати ряд факторів: габарити листових матеріалів, оптимальність обраної світлотехніки, кольорові гами спеціальних плівок, технологічні особливості матеріалів, які будуть використовуватись …
З розумом адаптований бренд-бук економить витрачені кошти на виробництві вивісок вже на перших 5-ти об’єктах.
Перед працівниками «ВАРГО ІН» стоїть завдання: як зберегти і правдиво передати цінності бренду? Якими матеріалами та технологіями показати гру сонячного відблиску або нескінченну лінію горизонту? Для того щоб відповісти на ці питання, ми доповнюємо бренд-бук матеріалом, який регламентує матеріали, технології і конструктивні рішення, необхідні для виробництва засобів зовнішньої реклами. З ним ви будете впевнені, що якість втілення кожного елемента буде витримано в єдиному стилі і залишиться впізнаним по всіх регіонах, від Ужгорода до Луганська.
Розумна адаптація бренд-бука незамінна при роботі з франшизами, адже завдяки цьому власник бренду може бути спокійний за те, що всі торгові точки будуть витримані в єдиному стилі і підрядникам на місцях не потрібно буде придумувати як досягти того чи іншого ефекту при виробництві.
Будьте розумними – розпоряджайтесь правильно своїм бюджетом і оптимізуйте свої витрати на проведення ребрендингу з нами!
З найкращими побажаннями, директор ТОВ «Варго ІН», Несмірная І.В.