11 листопада 2013 була продана сота програма для виробників зовнішньої реклами та широкоформатного друку «Bon Sens 2.0. – еволюція вашого підприємства ».
Власником програмного продукту стала компанія РВФ «ЛІМА» (Росія, м Астрахань), яка отримала в подарунок нову версію модуля «BS 2.0. Широкоформатний друк”. Географія користувачів програми Bon Sens не обмежується межами України. На сьогодні переваги роботи в програмі змогли оцінити рекламісти Росії, Білорусі, Казахстану і Киргизстану.
Основні функції програми:
- новий режим автоматичного розрахунку вартості рекламних конструкцій з можливістю самостійного налаштування технологій і формул, що використовуються в розрахунках;
- візуалізація виробничих технологій (фото і 3D зображення), які застосовуються в рекламному виробництві;
- автоматичне формування технічного завдання (бланку замовлення) на виготовлення рекламних конструкцій;
- гнучке налаштування системи нарахування відрядної заробітної плати на підприємстві;
- ведення складу, обліку витрат і постачання матеріалів;
- планування роботи виробничих ділянок;
- формування графіку оренди рекламних носіїв;
- формування звітів доходів і витрат підприємства з аналізом за видами діяльності та статтями.
Більш детальну інформацію про програму можна отримати на сайті компанії https://bonsens.com.uа.
28 листопада 2013 року вийшов новий модуль програми Bon Sens 2.0. «BS 2.0. Широкоформатний друк”
У процесі розробки нової версії модуля «BS 2.0. Широкоформатний друк» були враховані побажання користувачів попередньої версії програми, що дозволило оптимізувати роботу користувачів.
Основні функції модуля програми:
- розрахунок вартості широкоформатного друку, додрукарської підготовки та після друкарської обробки виробу;
- використання знижок і індивідуальних цін друку і додаткових робіт для різних покупців;
- автоматичний вибір оптимальної ширини рулону матеріалу в залежності від розміру виробу, можливість вибору довільного рулону, розрахунок відходу матеріалу, налаштування включення відходу у вартість замовлення;
- формування замовлення на друк для кожного обладнання, прикріплення макетів, preview, друк бланку замовлення;
- формування черги друку, позначка оператором друку часу початку і завершення друку;
- контроль проходження замовлень на друк за стадіями виготовлення;
- автоматичне списання матеріалів за виконаними замовленнями (при наявності модуля «Складський облік»);
- формування статистики за обсягом і сумами за друк по кожному виду матеріалу і додаткових робіт;
- формування комерційної пропозиції і рахунку на оплату покупцеві і т.д.