Найкращий результат роботи – це коли видно результат роботи!
У нас результат Є!
Дуже приємно, коли клієнти у випадковому інтерв’ю згадують «добрим словом» наш продукт – програму «Bon Sens». Це найкраща нагорода для мене – розробника і творця програми.
Уривок інтерв’ю з Олександром Уткіним, керівником рекламно-виробничої компанії «РОУ-НН» від 6 червня 2017 р .; джерело: «НАРУЖКА. Видання для виробників реклами №103 ».
“… Розкажіть, будь ласка, про програмне забезпечення, яке використовується у Вашій компанії для управління виробничими процесами.
Ще років чотири тому в цеху з широкоформатного друку ми використовували утиліту, яку розробив один з наших фахівців. Умовно вона являє собою таблицю, розміщену в мережі інтернет, в яку менеджер міг ввести дані на замовлення, вказати матеріал для друку і відправити цю інформацію друкарям. Потім ми купили програмне забезпечення RegionSoft. Для нас воно виявилося вкрай незручним в роботі, і, попри його високу вартість, через три місяці ми просто перестали користуватися цією програмою. Після цього я зацікавився програмою BonSens. Ми купили модуль «Широкоформатний друк», в якому на той момент часу було дуже багато недопрацювань, особливо в області розрахунків і автоматизації процесів у виробництві зовнішньої реклами. Наприклад, в програмі було представлено безліч матеріалів, які в Росії взагалі не використовуються, а також не було можливості обрати в якості обладнання встановлений в нашій компанії УФ-принтер. Цей модуль ми допрацювали, і зараз він функціонує так, як треба. За три роки, що ми користуємося програмою BonSens, ми купили майже всі передбачені в ній модулі, за винятком «Поліграфії» і «Оренди рекламоносіїв», а також додали в неї необхідні в нашій роботі доповнення, створені за нашими заявками розробниками BonSens. У такій конфігурації це дуже зручне в роботі програмне забезпечення, яке дозволяє повністю здійснювати і контролювати управлінський облік. Тепер, наприклад, на виготовлення вивіски зі складу відпускається тільки ту кількість пластику, яке необхідно. В результаті витрата матеріалів здійснюється гранично ощадливо. Ще одна проблема, яку вдалося усунути за допомогою BonSens, – зростання дебіторської заборгованості, обумовлене тим, що менеджери завантажували виробництво замовленнями з післяплатою, а потім з тих чи інших причин звільнялися. Тепер адміністратор може вказувати в одному з полів проєкту, чи дозволено післяплата чи ж заборонена. Якщо стоїть заборона (наприклад, замовлення отримано від нового клієнта), менеджер ніяким чином не зможе передати це завдання на виробництво. Як тільки від клієнта приходить 50% -ва попередня оплата, завдання запускається в роботу. Те ж стосується й інших виробничих етапів: наприклад, якщо друкар зіпсував матеріал, він не має права продовжувати друк, поки не напише акт браку. Кожен співробітник, для якого передбачена відрядна форма оплати праці, може самостійно увійти в програму і подивитися, скільки він вже заробив, і спланувати свій час таким чином, щоб заробити більше. Тобто фактично мені вже не потрібно вирішувати питання, пов’язані з наявністю і витратою матеріалів на складі, з нарахуванням зарплати та з ціноутворенням на стандартні види рекламної продукції …
В результаті трьох років удосконалень, коригувань і доповнень, які ми вносили в програму BonSens, нам вдалося вибудувати чіткий єдиний процес: «заявка на вимірювання» – «заявка на дизайн» – «заявка на проєктування» – «рахунок» – «договір» – «замовлення» – «виробництво» – «здача» – «акт виконаних робіт». Після завершення робіт програма автоматично відсилає клієнтові повідомлення про те, що його замовлення виконане, знімаючи цю задачу з менеджерів. Сьогодні BonSens для нас – це дуже зручний, можна сказати, незамінний інструмент, який дозволяє на 70% автоматизувати виробничий ланцюжок, значно скорочувати витрати матеріалів, часу і праці і підвищувати ефективність роботи кожного співробітника … »