Вивіска служить «одежиною», по якій зустрічають компанію і, головне, вона створює і підтримує імідж підприємства. Рекламні вивіски матимуть більший ефект в тому випадку, якщо вони розроблені з урахуванням основних вимог. Якщо мова йде про ресторан, кафе та інший подібний заклад, то доречно розробляти зовнішню рекламу таким чином, щоб присутня на ній інформація була направлена на конкретну цільову аудиторію. Визначальне значення має розуміння зовнішньої реклами зі значної відстані. Перенасичені текстовою або графічною інформацією вивіски викликають роздратування у потенційного клієнта і не приносять бажаного ефекту.
Основним засобом залучення відвідувачів, в той чи інший заклад, є звичайна вивіска. Жоден інший рекламний носій не зрівняється з такою ефективністю. Деякі власники бізнесу не звертають на це увагу, в результаті чого втрачають частину свого прибутку.
Вся представлена на сьогодні зовнішня реклама спрямована на два типи людей: пішоходів і автомобілістів. Виходячи з цих критеріїв, маркетологами розроблялися програми по залученню уваги до реклами такого роду. З огляду на той факт, що автомобілісти стежать за дорогою, придорожні магазини, супермаркети, кафе та інше повинні бути оснащені яскравою рекламою з елементами динаміки, яка привертає увагу. Тільки тоді, коли потенційного покупця вдалося здивувати, у нього обов’язково з’явиться бажання відвідати той самий магазин чи кафе.
Середньостатистичний житель міста звертає увагу на зовнішню рекламу приблизно 30-40 разів на день, людина освічена робить це приблизно в 2 рази частіше. У тому випадку, якщо зовнішня реклама виглядає як нестандартне маркетингове рішення, ефективність її зростає в рази.
Перевага зовнішньої реклами полягає в тому, що при правильному підході до неї, вона може значно підняти рівень продажів магазинів і забезпечити високу відвідуваність кафе та ресторанів, але при некваліфікованому підході неякісна реклама здатна занапастити ідею, навіть не давши їй розвинутися. Тому в питаннях розробки та впровадження даного типу реклами краще звертатися за кваліфікованою та перевіреною допомогою.
Компанія «ВАРГО ІН» – готова забезпечити одночасну реалізацію ребрендингу, рестарту компанії-клієнта по всій Україні. При цьому роботи виконуються за єдиним стандартом, однаковою технологією виготовлення, одним кресленням …
Зрозуміло, що зручніше клієнтові один раз узгодити всі умови роботи, особливості проведення робіт, терміни монтажів, гарантійні зобов’язання, працюючи з одним генеральним підрядником, який бере на себе оформлення торгових точок по всій Україні.
Саме цю зручність пропонуємо Вам ми – фахівці «ВАРГО ІН».
Розпоряджайтеся своїм рекламним бюджетом розумно!
Матеріал підготовлений директором ТОВ «ВАРГО ІН», Несмірна І.В.