Автоматизація виробництва зовнішньої реклами в Грузії — це ряд процесів спрямованих на оптимізацію роботи всіх підрозділів підприємства, зменшення браку на виробництві, підвищення ефективності прийняття управлінських рішень, збільшення продажів. Досягнення цих результатів довгий процес, який займає не один рік, потребує великих витрат не тільки часу, але й коштів. Методом проб і помилок власник підприємства може досягти автоматизації свого рекламного агентства, втративши до цього моменту можливий прибуток і клієнтів. Як же уникнути цього і прискорити процес? Ми пропонуємо вам ознайомитися з нашим програмним забезпеченням, створеним спеціально для виробників зовнішньої реклами, широкоформатного друку, цифрової поліграфії.
Bon Sens – програма створена на платформі 1С. В її основу закладено досвід роботи підприємства з виробництва зовнішньої реклами з досвідом понад 20 років. Завдяки цьому ми створили унікальний продукт, що дозволяє власникам рекламного агентства по виробництву візуальних знаків вирішувати ряд важливих завдань.
Основні завдання автоматизації і оптимізації виробництва, що вирішуються за допомогою Bon Sens
- Відділ продажу. Оптимізувавши даний відділ, ви зможете збільшити продажі, шляхом поліпшення якості обслуговування, аналізу діяльності підрозділу і роботи з клієнтами, а також прискоривши обмін інформацією з іншими підрозділами.
- Ціноутворення виробів візуальної індустрії. Швидкість, а головне точність проведення розрахунків в наш час є одним з головних критеріїв по вибору підрядника. Розрахунок вартості з урахуванням всіх витрат і бажаного прибутку — основна мета власника бізнесу. Обидві ці проблеми вирішуються за допомогою нашої програми.
- Виробничий відділ. Складання графіка замовлень, підвищення продуктивності та зменшення браку, поліпшення якості праці, затверджені технологічні стандарти на підприємстві та багато іншого, що дозволяє оптимізувати виробництво зовнішньої реклами, широкоформатного друку і цифрової поліграфії.
- Складський облік допомагає зменшити кількість залишків, вчасно закуповувати необхідний пластик, комплектуючі і т.д., стежити за пересуванням матеріалів на замовлення та інше.
- Всі перераховані вище завдання підводять нас до основної мети власника – оптимізація і автоматизація управління підприємства. Для цього ми розробили ряд звітів, завдяки яким ви зможете приймати виважені управлінські рішення, управляти фінансами фірми, аналізувати роботу організації.
Як це працює?
Ми розробили сім основних модулів в залежності від виду діяльності організації, а також потреб наших замовників:
- управління виробництвом (основний модуль),
- широкоформатний друк,
- цифрова поліграфія,
- складський облік,
- проєкти,
- оренда рекламоносіїв,
- фрезерування і лазерна різка.
Ви можете придбати весь пакет, або тільки модулі, що підходять вашому рекламному агентству. Наш менеджер розповість вам про декілька готових рішеннях, які ми створили спеціально для цього.
Перш ніж зробити вибір, ми пропонуємо замовити безкоштовну презентацію програми, а також ознайомитися з її роботою за допомогою тестової версії. Про це та багато іншого детальніше можна дізнатися у наших фахівців.