Бувши власником рекламно-виробничого агентства, ви напевно не раз замислювалися про те, як автоматизувати, оптимізувати і зробити максимально ефективною систему управління своїм підприємством. Для цього необхідно правильно побудувати роботу кожного підрозділу компанії: відділу продажів, складу, виробничої дільниці т.д. Як встежити за всім, якщо в добі тільки 24 години? Найняти більше управлінців не завжди розв’язує проблему, а тільки посилює її. У пошуках рішення і була створена програма Bon Sens. Вона містить різноманітні модулі, які дозволяють управляти виробництвом зовнішньої реклами, широкоформатного друку, цифрової поліграфії, а також виробництвом меблів.
Яким чином програмне забезпечення Bon Sens допоможе саме вам?
Розбивши проблеми, з якими може зіткнутися рекламне агентство з моменту надходження звернення і, закінчуючи монтажем готового виробу, ми розробили 7 модулів програми:
1. Управління виробництвом. Основний модуль програми, розрахований на оптимізацію будь-якого виробничого підприємства у сфері зовнішньої реклами. Завдяки йому ви зможете збільшити швидкість проходження замовлень; підвищити якість продукції; контролювати рух грошових коштів і багато чого іншого. Він містить:
- функції з розрахунку вартості рекламних конструкцій;
- зручний виробничий графік і контроль над виконанням замовлення;
- швидкий і точний розрахунок зарплати співробітників;
- розрахунок з покупцями і облік грошових коштів організації;
- облік доходів і витрат.
2. Широкоформатний друк. Модуль розроблений для компаній які пропонують послуги з широкоформатного друку. Розрахунок вартості, формування черги друку, контроль витрати матеріалів стануть в рази простішими і з мінімальними витратами часу. Система зручних звітів дозволяє швидко виявляти проблему і вирішувати її.
3. Поліграфія. Друк цифрової поліграфії ваша основна діяльність, або одна з ряду послуг? Тоді цей модуль для вас. Створення заявок на друк, налаштування технологічних вузлів виробів, контроль над браком, і багато інших функцій, що дозволяють оптимізувати цю ділянку.
4. Складський облік. Контролюючи кількість матеріалу на складі, вчасно поповнюючи запаси, відстежуючи пересування матеріалів на замовлення, ви скорочуєте свої витрати, збільшуєте швидкість обміну, виготовлення, контролюєте залишки. Автоматизований складський облік важлива Складова успішного підприємства.
5. Фрезерування, лазерне різання. Рідко, коли виробниче агентство може обійтися без фрезерного або лазерного верстата. Якщо у вас є власне обладнання, цей модуль допоможе швидко проводити розрахунки, формувати замовлення, контролювати брак, нараховувати зарплату оператору і т.д.
6. Проєкт. Допомагає формувати повну картину взаємодій з клієнтами, аналізувати причини відмов, формувати бюджети, оцінювати роботу кожного конкретного менеджера. Завдяки функції планування жоден контакт або завдання не будуть пропущені.
7. Оренда рекламоносіїв. Пропонуючи рекламу на різноманітних носіях, вам необхідно вести облік вільних площин, бачити повну картину зайнятості і швидко реагувати на потреби клієнтів.
Якщо після ознайомлення з даною короткою інформацією у вас залишилися питання або сумніви, замовте безкоштовну презентацію програми у нашого фахівця. Також ми пропонуємо на власному прикладі переконатися у зручності та практичності програми, протестувавши її самостійно. За побажання клієнта, ми пропонуємо послугу з впровадження програми – налаштування технологічних вузлів і нормативно-довідкової інформації, навчання персоналу і т.д.