З кожним роком програма Bon Sens стає більш досконалою, функціональною і зручною у використанні, давно перетворившись з калькулятора для розрахунку вивісок в повноцінну інформаційну систему, що управляє всіма процесами діяльності рекламно-виробничого підприємства. Налагодження та запуск такої програми вимагає системного підходу, часу і певних знань. І якщо вам самостійно важко організувати процес впровадження, то ми готові Вам допомогти. Власне, про цю пропозицію і поговоримо.
Чому ми пропонуємо дистанційне впровадження, а не стандартне
Процес впровадження об’єднує в собі комплекс робіт з налаштування комп’ютерної програми під особливості бізнесу підприємства, навчання персоналу роботі в ній, і подальший супровід. Для налаштування програми, знадобиться від одного до шести місяців, в залежності від модифікації, специфіки діяльності підприємства і кількості робочих місць. Всі роботи проводяться дистанційно, з використанням доступних засобів зв’язку, яких у сучасному інформаційному світі задосить. Тепер про те, чому ми пропонуємо нашим клієнтам саме дистанційне впровадження, а не традиційне з виїздом до замовника. Причин кілька.
Перша причина і, мабуть, найголовніша — це істотне зниження вартості послуги на розмір витрат, пов’язаних з виїздом фахівців компанії на територію замовника. А через те, що команда впроваджувачів складається, як мінімум, з трьох фахівців, а замовники географічно розташовуються за тисячі кілометрів, то сума відрядження може бути в кілька разів дорожчою за саму програму.
Друга причина — завдяки дистанційному впровадженню, ми суттєво розширюємо спектр послуг, запропонованих нашим замовникам, і не тільки з питань налаштування програми, але і з питань організації бізнесу в цілому.
І третя причина — це гнучкість у виборі часу роботи з персоналом замовника. Іншими словами, в разі авралу на роботі або хвороби відповідального за впровадження працівника з боку замовника, ми легко можемо скоригувати план проведення робіт. Позитивних факторів багато, а в тому, що якість налаштування і навчання в віддаленому режимі не знижується, перевірено неодноразово. Все залежить від організації роботи та взаємодії фахівців Bon Sens з працівниками компанії замовника, відповідальних за впровадження програми.
Коротенько про процес впровадження
Сам процес дистанційного впровадження нічим не відрізняється від стандартного впровадження програми. Ми автоматично переносимо в Bon Sens, напрацьовану підприємством, довідкову інформацію (складські залишки з переліком матеріалів, база даних про клієнтів, постачальників і т.д.). Після цього, з урахуванням побажань, налаштовуємо друковані форми основних робочих документів (рахунок покупцеві, видаткова накладна, акт виконаних робіт, комерційну пропозицію, замовлення у виробництво і т.д.). Далі — заповнюємо необхідну для роботи програми нормативно-довідкову інформацію. Ця робота проводиться спільно: наші фахівці проводять навчання відповідальних осіб з боку замовника і в процесі роботи проводять діагностику виконаної роботи. Після того, як всі довідники заповнені, приступаємо до навчання персоналу компанії роботі в програмі. Навчання та практичні заняття можуть бути як груповими, так і індивідуальними. З деяких питань, наприклад розрахунок вартості замовлень або реєстрація та формування замовлення, проводитися кілька занять. Після кожного заняття готується відео, яке надається для вивчення замовнику. І так по всіх посадах.
Після того, як всі довідники заповнені, а персонал навчений — проводитися пробний запуск, при якому виявляються всі недоліки та помилки в програмі. Після виправлення і повторного тестування — програма готується до робочого запуску. У цей період замовник має необмежений доступ до консультацій щодо роботи в програмі. Крім цього, фахівцями Bon Sens проводитися постійна планова діагностика робочої програми на предмет помилок і правильності роботи в ній працівниками замовника. Всі помилки пов’язані з роботою в програмі фіксуються і за ним проводитися додаткове навчання.
Тепер про найцікавіше
У діяльності рекламно виробничого підприємства, є питання, які самостійно вирішити дуже складно, на рішення деяких з них можуть піти, без перебільшення, роки. Ми пропонуємо вирішити їх в процесі впровадження програми:
- Розробка технологічних стандартів виробленої вашою компанією продукції. В процесі перенесення довідкової інформації, ми завантажуємо розроблені нами і протестовані, на виробничому підприємстві, шаблони готових виробів. Всього, на сьогодні, в базі налічується 485 шаблонів і модифікацій до них. Від офісної таблички та акрилайту до світлової вивіски з об’ємними і інкрустованими буквами. У шаблонах враховуються використані матеріали, виробничі операції, з урахуванням часу їх виконання, коефіцієнтів складності елементів виробів і візуалізацією у вигляді схеми збірки.
І, мабуть, найголовніше — ми не просто передаємо вам цей довідник, а ще й налаштовуємо під особливості вашого виробництва та обладнання, яке Ви використовуєте. Іншими словами, ми з вами створюємо робочий, повноцінний довідник технологічних стандартів вашого підприємства. Цей каталог ви можете надалі доповнювати самостійно або за допомогою наших фахівців. Також, в процесі впровадження, ми можемо запрограмувати нові шаблони виробів, яких не вистачає у довіднику, але які необхідні для роботи вашого підприємства.
- В процесі впровадження, наші фахівці також проконсультують вас і допоможуть розробити під модель вашого бізнесу, методику розрахунку вартості продукції, що випускається, систему нарахування заробітної плати працівникам підприємства, принцип обліку витрат і доходів компанії. Бонус – довідник функціональних обов’язків, де ми допоможемо налаштувати посадові інструкції, а також періодичні завдання.
Епілог
Впровадження Bon Sens на вашому підприємстві — це не тільки адаптація програми під модель вашого бізнесу, а й можливість отримати нові знання і новий досвід у веденні бізнесу, обмінятися і отримати консультацію у фахівців.