Перейти до вмісту
Bon Sens
Меню
  • Мова: Українська
    • Русский Русский
    • Українська Українська
  • Головна
  • Про нас
  • Про програму
    • Презентація програми
    • Модулі програми
    • Мобільний додаток
    • Додатки до програми
    • IP-телефонія
    • Технічна підтримка
    • Питання-Відповіді
    • Географія клієнтів
    • Список версій програми
    • Відгуки клієнтів
    • Свідоцтво
  • Відео
  • Прес-центр
    • Новини
    • Статті
    • Статті наших партнерів
    • Корисна інформація
    • Документи
  • Контакти
Bon SensСтаттіВпровадження програми Bon Sens

Впровадження програми Bon Sens

23.08.201725.01.2021
bonsens

З кожним роком програма Bon Sens стає більш досконалою, функціональною і зручною у використанні, давно перетворившись з калькулятора для розрахунку вивісок в повноцінну інформаційну систему, що управляє всіма процесами діяльності рекламно-виробничого підприємства. Налагодження та запуск такої програми вимагає системного підходу, часу і певних знань. І якщо вам самостійно важко організувати процес впровадження, то ми готові Вам допомогти. Власне, про цю пропозицію і поговоримо.

Чому ми пропонуємо дистанційне впровадження, а не стандартне

Процес впровадження об’єднує в собі комплекс робіт з налаштування комп’ютерної програми під особливості бізнесу підприємства, навчання персоналу роботі в ній, і подальший супровід. Для налаштування програми, знадобиться від одного до шести місяців, в залежності від модифікації, специфіки діяльності підприємства і кількості робочих місць. Всі роботи проводяться дистанційно, з використанням доступних засобів зв’язку, яких у сучасному інформаційному світі задосить. Тепер про те, чому ми пропонуємо нашим клієнтам саме дистанційне впровадження, а не традиційне з виїздом до замовника. Причин кілька.

Перша причина і, мабуть, найголовніша — це істотне зниження вартості послуги на розмір витрат, пов’язаних з виїздом фахівців компанії на територію замовника. А через те, що команда впроваджувачів складається, як мінімум, з трьох фахівців, а замовники географічно розташовуються за тисячі кілометрів, то сума відрядження може бути в кілька разів дорожчою за саму програму.

Друга причина — завдяки дистанційному впровадженню, ми суттєво розширюємо спектр послуг, запропонованих нашим замовникам, і не тільки з питань налаштування програми, але і з питань організації бізнесу в цілому.

І третя причина — це гнучкість у виборі часу роботи з персоналом замовника. Іншими словами, в разі авралу на роботі або хвороби відповідального за впровадження працівника з боку замовника, ми легко можемо скоригувати план проведення робіт. Позитивних факторів багато, а в тому, що якість налаштування і навчання в віддаленому режимі не знижується, перевірено неодноразово. Все залежить від організації роботи та взаємодії фахівців Bon Sens з працівниками компанії замовника, відповідальних за впровадження програми.

Коротенько про процес впровадження

Сам процес дистанційного впровадження нічим не відрізняється від стандартного впровадження програми. Ми автоматично переносимо в Bon Sens, напрацьовану підприємством, довідкову інформацію (складські залишки з переліком матеріалів, база даних про клієнтів, постачальників і т.д.). Після цього, з урахуванням побажань, налаштовуємо друковані форми основних робочих документів (рахунок покупцеві, видаткова накладна, акт виконаних робіт, комерційну пропозицію, замовлення у виробництво і т.д.). Далі — заповнюємо необхідну для роботи програми нормативно-довідкову інформацію. Ця робота проводиться спільно: наші фахівці проводять навчання відповідальних осіб з боку замовника і в процесі роботи проводять діагностику виконаної роботи. Після того, як всі довідники заповнені, приступаємо до навчання персоналу компанії роботі в програмі. Навчання та практичні заняття можуть бути як груповими, так і індивідуальними. З деяких питань, наприклад розрахунок вартості замовлень або реєстрація та формування замовлення, проводитися кілька занять. Після кожного заняття готується відео, яке надається для вивчення замовнику. І так по всіх посадах.

Після того, як всі довідники заповнені, а персонал навчений — проводитися пробний запуск, при якому виявляються всі недоліки та помилки в програмі. Після виправлення і повторного тестування — програма готується до робочого запуску. У цей період замовник має необмежений доступ до консультацій щодо роботи в програмі. Крім цього, фахівцями Bon Sens проводитися постійна планова діагностика робочої програми на предмет помилок і правильності роботи в ній працівниками замовника. Всі помилки пов’язані з роботою в програмі фіксуються і за ним проводитися додаткове навчання.

Тепер про найцікавіше

У діяльності рекламно виробничого підприємства, є питання, які самостійно вирішити дуже складно, на рішення деяких з них можуть піти, без перебільшення, роки. Ми пропонуємо вирішити їх в процесі впровадження програми:

  1. Розробка технологічних стандартів виробленої вашою компанією продукції. В процесі перенесення довідкової інформації, ми завантажуємо розроблені нами і протестовані, на виробничому підприємстві, шаблони готових виробів. Всього, на сьогодні, в базі налічується 485 шаблонів і модифікацій до них. Від офісної таблички та акрилайту до світлової вивіски з об’ємними і інкрустованими буквами. У шаблонах враховуються використані матеріали, виробничі операції, з урахуванням часу їх виконання, коефіцієнтів складності елементів виробів і візуалізацією у вигляді схеми збірки.

    Технологічні вузли програми Bon Sens - впровадження програми

    І, мабуть, найголовніше — ми не просто передаємо вам цей довідник, а ще й налаштовуємо під особливості вашого виробництва та обладнання, яке Ви використовуєте. Іншими словами, ми з вами створюємо робочий, повноцінний довідник технологічних стандартів вашого підприємства. Цей каталог ви можете надалі доповнювати самостійно або за допомогою наших фахівців. Також, в процесі впровадження, ми можемо запрограмувати нові шаблони виробів, яких не вистачає у довіднику, але які необхідні для роботи вашого підприємства.

  2. В процесі впровадження, наші фахівці також проконсультують вас і допоможуть розробити під модель вашого бізнесу, методику розрахунку вартості продукції, що випускається, систему нарахування заробітної плати працівникам підприємства, принцип обліку витрат і доходів компанії. Бонус – довідник функціональних обов’язків, де ми допоможемо налаштувати посадові інструкції, а також періодичні завдання.

Епілог

Впровадження Bon Sens на вашому підприємстві — це не тільки адаптація програми під модель вашого бізнесу, а й можливість отримати нові знання і новий досвід у веденні бізнесу, обмінятися і отримати консультацію у фахівців.

Зацікавила програма?
Ви можете замовити безкоштовну презентацію. Наш менеджер-консультант детально розповість про можливості програми, відповість на питання, а також, при бажанні, надасть демо доступ до тестової бази, щоб Ви могли переконатися в ефективності програмного забезпечення Bon Sens.
Замовити презентацію

Заявка на презентацію

Запит комерційного

Вартість програми?
Наша компанія працює в багатьох країнах, а також пропонує безліч готових рішень для зручності наших клієнтів, тому, щоб ознайомитися з цінами, ви можете відправити запит на отримання комерційної пропозиції.
Отримати комерційне
  1. 5
  2. 4
  3. 3
  4. 2
  5. 1
(8 голосів, в середньому: 5 із 5)
Статті просчет заказов

Залишити відповідь Скасувати відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.

Дивітся також:

Тих підтримка BonSens
13.03.2020 Статті

Питання технічної підтримки користувачів програми Bon Sens

Як розробники програми для управління рекламним виробництвом допомагають користувачам в роботі з нею, розповідає провідний фахівець відділу технічної підтримки Bon Sens Слесарчук Артем. Добридень, Артем! Розкажи докладніше, що таке технічна …

Впровадження програми управління рекламним виробництвом Bon Sens
26.02.2020 Статті

Впровадження програми управління рекламним виробництвом Bon Sens – інтерв’ю з Наталею Совкуцан, консультантом компанії Bon Sens, журналу “Наружка”

Новий технологічний світ вимагає постійної оптимізації та автоматизації робочих процесів. Щоб бути конкурентоспроможним, необхідно не тільки укомплектовувати виробничі майданчики сучасним обладнанням, а й грамотно організовувати прозорість роботи організації, впроваджуючи спеціалізоване …

Систематизація технологічних стандартів на підприємстві
11.04.2018 Корисна інформація

BON SENS – комп’ютерна програма, яка допоможе систематизувати технологічні стандарти, що використовуються на вашому виробництві

Немає значення наскільки складні або прості рекламні конструкції виробляє ваша компанія, всі технологічні вузли в них в будь-якому випадку є стандартними. А це означає, що кожне підприємство у своїй роботі …

Розрахунок вартості продукції на рекламно виробничому підприємстві
10.04.2018 Корисна інформація

Формування ціни на продукцію, що випускається підприємством

Постійні коливання курсів валют, зростаючий темп збільшення інфляції і жорстка конкуренція змушують керівників і власників переглядати цінову політику своїх підприємств, спрощуючи і прискорюючи процес розрахунку вартості. Пропоную розглянути, як за …

Розрахунок вартості рекламної вивіски в програмі Bon Sens - 3 способи
04.04.2018 Корисна інформація

BON SENS – три методи розрахунку вартості вивіски, візуального знаку

Бізнес, пов’язаний з виробництвом візуальної реклами відноситися до штучного виробництва, в якому практично кожне замовлення є індивідуальним. Здійснювати розрахунок вартості таких виробів вручну оперативно, а головне точно дуже і дуже …

Скільки має коштувати вивіска
11.01.2017 Корисна інформація

І все-таки, скільки має коштувати вивіска?

Ця стаття призначалася для компаній учасників «Української асоціації візуальної індустрії», але тема виявилася настільки актуальною для галузі, що я вирішив розширити коло читачів. Оскільки, проблема про яку піде мова в …

Свіжі новини

  • ”Синій екран смерті” при роботі в програмах 1С та BonSens – вирішення проблеми 13.04.2021
  • Морози не перешкода! Знайомимося з новими клієнтами за зиму 20-21! 05.03.2021
  • Графік роботи компанії Bon Sens (Березень 2021) 04.03.2021
  • BonSens + Checkbox: Більше не потрібно купувати та обслуговувати касові апарати! 23.02.2021
  • Нове доповнення до програми “Платіжний календар” 17.02.2021

Модулі програми

  • BS Управління виробництвом
  • BS Широкоформатний друк
  • BS Поліграфія
  • BS Складський облік
  • BS Оренда рекламоносіїв
  • BS Фрезерування і лазерна різка
  • BS Проекти
  • Мобільний додаток BonSens

Меню

  • Головна
  • Про компанію
  • Про програму
  • Модулі програми
  • Презентація програми
  • Прес-центр
  • Мапа сайту
  • Контакти

Контакти

Працюємо по країнам Європи і Азії
(+38 098) 368 — 66 — 85
(+38 095) 906 — 99 — 60
(+38 093) 768 — 97 — 84
bonsens.ua@gmail.com
bonsens.ru@gmail.com

Підписка на розсилку

Ми в соц. мережах

© Компанія «Bon Sens», 2010-2021