На підставі чого співробітники Вашої компанії приймають рішення? Інтуїції, життєвого досвіду чи точних перевірених даних? А скільки часу йде на пошук необхідної інформації, без якої не можливо приймати правильні рішення?
Сьогодні все частіше і частіше швидкість і точність визначають долю не тільки окремо взятих проєктів, але і підприємств в цілому.
Виробництво зовнішньої реклами не є винятком. Навпаки, різноманітність технологій і схем, що застосовуються в роботі, робить цей бізнес унікальним і, по своєму, складним. Ось і виходить, що підготовка до виконання роботи займає більше часу, ніж сама робота. Те ж саме стосується формування економічних і управлінських звітів, без яких ефективно управляти підприємством не можливо. Ось і виходить, що потрібна якась система, що дозволяє сортувати, аналізувати і швидко видавати інформацію про ресурси підприємства, бізнес-процеси, виробничі технології, клієнтів, співробітників, постачальників і багато іншого. Такою системою і є комп’ютерна програма Bon Sens. Відмінною особливістю якої є те, що вона розроблялася не для широкого ринку, а спеціально під виробників зовнішньої реклами та широкоформатного друку.
А тепер нумо розгляньмо детальніше, які можливості дає підприємству і його працівникам впровадження інформаційної системи.
Директор підприємства, в будь-який час, зможе сформувати звіти, що дозволяють проаналізувати фактичні показники підприємства, його відділів і співробітників, а також порівняти їх з попередніми періодами. На протязі декількох хвилин отримати інформацію про стан справ на підприємстві:
- відсоток виконання плану продажів;
- зміни що відбулися з бюджетом за доходами на поточний період;
- прихід грошових коштів, за видами діяльності (дизайн, зовнішня реклама, шф друк і т. д.);
- витрачені кошти за статтями витрат (матеріали, заробітна плата, транспортні, комунальні, податки і т. д.);
- борги по оплатах замовників і процес їх повернення;
- ефективність рекламних і маркетингових ходів і багато іншого.
Іншими словами, проаналізувати роботу підприємства і його відділів, визначити вузькі місця і, при необхідності, оперативно скоригувати роботу підприємства.
Керівник відділу продажів, на підставі інформації про поточні проєкти, може контролювати і коригувати роботу своїх підлеглих не на словах, а на основі конкретних показників.
Сформовані звіти дозволяють відстежити:
- виконання плану продаж;
- заплановані продажі і їх бюджет;
- поточний стан проєктів і в якому статусі вони перебувають;
- активність менеджерів в залученні нових клієнтів;
- середній чек виконаних проєктів;
- рейтинг ефективності кожного менеджера;
- автоматичний розрахунок заробітної плати.
Інформаційна система, таким чином, допоможе більш ефективно управляти відділом продажів, мотивувати його працівників, стимулювати їх бути більш відповідальними і дисциплінованими.
Менеджер є головною сполучною ланкою між підприємством і замовником, тому, на скільки він буде поінформований і оперативний, багато в чому залежить успіх його продажів. Інформаційна система дозволить продавцеві самостійно управляти проєктами та контролювати їх. Допоможе:
- планувати продажі;
- збільшити швидкість виконання завдань, що повторюються;
- сформувати власну клієнтську базу;
- до початку переговорів, ознайомитися з історією взаємодії підприємства та клієнта;
- самостійно розрахувати вартість рекламної конструкції, а при необхідності, скласти заявку на складання виробничого кошторису;
- підготувати комерційну пропозицію або договір;
- сформувати замовлення на виробництво;
- вивчати вживані у виробництві технології;
- проконтролювати оплати та борги по своїм клієнтам.
Впровадження програми поліпшить якість обслуговування клієнтів; допоможе істотно скоротити кількість браку, пов’язаного з перекручуванням інформації; спростить навчання і входження в роботу нового працівника відділу продажів.
Начальник виробництва
Начальник виробництва набагато швидше зможе передати замовлення в роботу, в тому випадку, якщо бланк замовлення що супроводжує виріб, дає повне уявлення про виконувану роботу:
- параметри виробу;
- повний перелік і кількість використовуваних матеріалів;
- технічна документація;
- фонд відрядної заробітної плати.
Програма допоможе автоматично сформувати заявку на склад, проаналізувати залишки та ліміти за матеріалами, а також підготувати електронну заявку на постачання матеріалів.
Після закриття замовлення не зайвим буде переглянути звіт звірки фактичних витрат матеріалів із закладеним в розрахунку.
Інформаційна система істотно спрощує роботу виробництва, прискорює процес проходження замовлення. Допомагає скоротити відсоток виробничого браку, пов’язаного з перекручуванням інформації.
Програма Bon Sens допоможе Вам приймати оперативні рішення, зробити прозорішим управління компанією. Це вкрай важливо в умовах конкуренції, що загострилася. Хто володіє інформацією, той володіє світом!