Що робити, якщо не працює ключ захисту BonSens, з’являються повідомлення про помилку?

Інформація актуальна для апаратних ключів HASP HL і програмних ключів HASP SL.

Загальна інформація

Для роботи BonSens необхідна повна версія 1С. Портативні (Portable) версії працювати з BonSens не будуть. Якщо у Вас портативна версія – замініть її на повну версію 1С.

Що б ключ захисту працював, необхідно на центральному комп’ютері (сервері) встановити програмний ключ: файл «InstallKey.bat» з образу диска BonSens.

На інших комп’ютерах мережі необхідно встановити драйвер ключа: файл «HASPUserSetup.exe» з образу диска BonSens.

Зверніть увагу, що встановлення програмного ключа і драйвера ключа повинна виконуватися під адміністратором операційної системи.

Проблеми при встановленні ключа

Якщо встановлення програмного ключа або драйвера ключа завершується з помилкою, тоді зупиніть всі служби операційної системи, які містять в назві «Hasp» або «HLServer» і спробуйте встановити ще раз.

Робота ключа по мережі

На центральному комп’ютері перейдіть за посиланням: http://127.0.0.1:1947/_int_/devices.html. Ви повинні побачити зображення ключа. Якщо ключів кілька – ключ BonSens можна відрізнити за значенням «87833» в колонці «Vendor».

Тепер на інших комп’ютерах перейдіть за посиланням: http://127.0.0.1:1947/_int_/devices.html. Ви повинні побачити тут такий же ключ. В поле «Location» має бути ім’я центрального комп’ютера.

Якщо ключ не видно на інших комп’ютерах:

  1. Установіть драйвер ключа на всіх комп’ютерах, окрім центрального: файл «HASPUserSetup.exe» з образу диска BonSens.
  2. Якщо на комп’ютерах встановлено Firewall – необхідно дозволити доступ по TCP і UDP портів № 475 і 1947 (вхідний і вихідний трафік) і дати повний доступ додатком “WINDOWS / SYSTEM32 / HASPLMS.EXE”.
  3. Переконайтеся, що центральний комп’ютер доступний з інших комп’ютера за IP-адресою. Якщо комп’ютер по мережі за IP-адресою не видно, тоді спочатку необхідно налаштувати мережу.
  4. На інших комп’ютерах увійдіть за посиланням: http://127.0.0.1:1947/_int_/config_to.html і переконайтеся, що стоять позначки Allow Access to Remote Licenses, Broadcast Search for Remote Licenses, Aggressive Search for Remote Licenses. Після встановлення відміток натиснути Submit.
  5. На центральному комп’ютері увійдіть за посиланням: http://127.0.0.1:1947/_int_/config_from.html і переконайтеся, що стоять позначки Allow Access from Remote Client. Після установки пташок натиснути Submit.
  6. Перезавантажте всі комп’ютери і перевірте роботу ключа. Тепер на всіх комп’ютерах за посиланням http://127.0.0.1:1947/_int_/devices.html має бути видно ключ.

Якщо після виконання всіх пунктів даної інструкції у Вас так і залишиться проблема, тоді перейдіть по посиланнях http://127.0.0.1:1947/_int_/devices.html и http://127.0.0.1:1947/_int_/features.html на центральному комп’ютері (сервері) і на інших комп’ютерах. Зніміть скріншоти по цих посиланнях, а також скріншоти помилок 1С та BonSens, які виникають при роботі з програмою, і надішліть нам на пошту: bonsens.ua@gmail.com або bonsens.ru@gmail.com. Ми також можемо запросити додаткові дані для аналізу проблеми при необхідності.