Як відправити Рахунок на оплату клієнтові електронною поштою?

Відкриваємо документ «Рахунок покупцеві» в розділі «Фінанси».

Натискаємо кнопку «Друк», а потім «Рахунок» або «Рахунок-фактура».

Натискаємо кнопку «Відправити» і вибираємо формат файлу, в якому зберегти документ.

Відкривається вікно «Вихідні лист». В поле «Кому» буде підставлена адреса електронної пошти, якщо вона зазначена в картці контрагента. Якщо адреса не заповнена – Ви самі можете додати її в поле «Кому».

Файл з рахунком прикріпився автоматично в тому форматі, який Ви вибрали. Також Ви можете доповнити вкладення іншими файлами.

Натискаємо кнопку «Відправити».

Якщо лист відразу не відправився, тоді необхідно налаштувати надсилання пошти. Для цього переходимо в «Органайзер – Налаштування роботи з поштою» і ставимо галочку на пункті «Відправляти повідомлення відразу».

Також листи можна надсилати вручну в розділі «Органайзер – Вихідні електронні листи».

Натискаємо кнопку «Відправити пошту», і вся пошта з позначкою «Вихідні» буде відправлена.