Як зрозуміти помилку ключа захисту: це помилка BonSens або 1С?

Якщо при вході в базу даних Ви побачите повідомлення «Не виявлений ключ захисту програми», «Не знайдено ліцензія» або подібні – ці помилки належать ключу платформи 1С і для вирішення питання Вам необхідно звернутися до Вашого системного адміністратора або до організації, у якій Ви придбали платформу 1С.

Зверніть увагу, у Вас має бути куплено стільки ключів на платформу 1С, скільки Вам необхідно користувачів, які будуть одночасно працювати в BonSens.

Ключ BonSens видає повідомлення про помилки тільки після повного входу в базу даних, коли Ви вже побачили робочий стіл програми.

Для програмних ключів BSK
Повідомлення можуть бути: Ключ не знайдений, Можливо ключ був зламаний, Перевищено кількість користувачів.
У такому випадку надішліть нам файл для активації ключа з комп’ютерів, на яких виникає помилка.

Інструкція по формуванню файлу для активації.

Для апаратних ключів HASP HL і програмних ключів HASP SL
Повідомлення можуть бути: Key not found, Feature is expired, Feature not found або інші. Помилки з’являються при роботі з документами, довідниками, звітами або обробками.

В такому випадку прочитайте цей документ: Що робити, якщо не працює ключ захисту BonSens, з’являється повідомлення про помилку?