Як правильно оформляти видачу авансу й остаточний розрахунок по зарплатні?

Протягом місяця співробітники отримуються аванси з заробітної плати. Для цього в програмі необхідно ввести документи «Виплата зарплати» з видом виплати «Аванс». Для фактичного відображення операції необхідно ввести документ «Витрата грошових коштів» на підставі документа «Виплата зарплати».

По завершенню місяця вводимо документ «Розрахунок зарплати» останнім числом місяця, за який проводиться нарахування зарплати.

Для остаточного розрахунку зі співробітником вводимо документ «Виплата зарплати» з видом виплати «Зарплата». По кнопці «Заповнити» в документ буде внесений залишок до виплати по співробітнику.

Приклад:
10.04 видається аванс працівникові «Іванов» в сумі 1000
15.04 видається аванс працівникові «Петров» в сумі 2000
20.04 видається аванс працівникові «Іванов» в сумі 500

У перших числах травня (по завершенню квітня) проводимо документ «Розрахунок зарплати» датою 30.04. Наприклад, ми нарахували співробітнику «Іванов» суму 6000, а співробітникові «Петров» суму 7000.

Робимо остаточну видачу зарплати, наприклад 05.05. Вводимо документ «Виплата зарплати» з видом виплати «Зарплата». Натискаємо «Заповнити». Програма підставить залишок до виплати: за «Іванов» 6000 – 1000 – 500 = 4500, по співробітникові «Петров» 7000 – 2000 = 5000.

Документи «Виплата зарплати» і «Розрахунок зарплати» вводяться окремо по кожному підрозділу.

  1. 5
  2. 4
  3. 3
  4. 2
  5. 1
(1 голос, в середньому: 5 із 5)