- Зайти в програму BonSens в режимі «Підприємство».
- Перейти в розділ «Налаштування й адміністрування – Підтримка та обслуговування».
- Натиснути «Блокування роботи користувачів».
- Ввести «Повідомлення для користувачів». Введений текст з’явиться у всіх активних користувачів.
- При необхідності вказати період блокування «по», заповнивши відповідні поля.
- Ввести «Код для розблокування». УВАГА: Код для розблокування необхідно запам’ятати, без нього в програму зайти неможливо !!!
- Натиснути «Встановити блокування».
- Для відновлення роботи необхідно відключити блокування. У вікні запуску 1С для бази «BonSens» натиснути «Змінити».
- У розділі «Додаткові параметри запуску» написати текст:
/СРазрешитьРаботуПользователей /UCКОД
де КОД – код розблокування з пункту 6
- Зайти в BonSens під користувачем «Адміністратор». У розділі «Блокування роботи користувачів» натиснути «Зняти блокування».
Право завершувати роботу користувачів має тільки Адміністратор.
Якщо використовувати блокування за часом необхідно правильно вибрати часовий пояс Вашого регіону. Часовий пояс задається в розділі «Налаштування й адміністрування – Загальні налаштування».