У програмі «BonSens, версія 2.0» використовується потужний засіб пошуку будь-якої інформації в базі даних – «Повнотекстовий пошук». Ми рекомендуємо не рідше ніж раз на тиждень, а також після встановлення оновлень програми, запускати оновлення індексу повнотекстового пошуку для прискорення роботи програми. Якщо індекси не оновлені – запуск програми виконується значно довше. Оновити індекс можна з робочого столу програми (кнопка «Оновити індекс»). Також індекс можна оновити в меню «Налаштування й адміністрування – Підтримка й обслуговування – Управління повнотекстовим пошуком». В цьому вікні можна повністю відключити повнотекстовий пошук, при цьому з робочого столу програми зникне вікно для пошуку інформації.
Дивітся також:
- Як створити статтю калькуляції «Єдиний податок» або «ССО», яка буде розрахована тільки для організацій – не платників ПДВ? 23.11.2020
- Чому при збереженні контрагента (контактної особи, фізичної особи, організації) видається повідомлення «Помилка десеріалізації контактної інформації»? 23.11.2020
- Як виправити нумерацію документів, коли програма видає повідомлення «Значення поля ‘Номер’ не унікальне»? 23.11.2020
- Чому при створенні архіву програми з’являється повідомлення про блокування інформаційної бази? 18.11.2020
- Що значить повідомлення «Ви перевищили кількість користувачів?» 16.10.2020
- Чому при вході в програму видається повідомлення «Конфігурація бази даних не відповідає збереженій конфігурації»? 10.09.2020
- Чому в довіднику порядок елементів не відповідає тому, який ми налаштували? 07.07.2020
- Що робити, якщо програма зависає або дивно поводиться? 06.07.2020
- Як використовувати різні версії платформи 1С для BonSens і Бухгалтерії? 26.06.2020
- Чому при роботі в програмі видається повідомлення «Feature is expired»? 21.05.2020