Як вести в програмі облік основних фондів (основних засобів)?

Необхідно створити окремі склади на кожну матеріально-відповідальну особу на підприємстві. Наприклад якщо у Вас є МВО Іванов, то необхідно створити 2 склади: «МВО Іванов» – для обліку матеріалів і «МВО Іванов (ОС)» – для основних засобів.

Далі в довіднику «Номенклатура» створити папку «Основні засоби» і в неї ввести всі назви основних засобів, які є на підприємстві.

Що б вести облік основних засобів необхідно скористатися стандартними документами складського обліку: «Залишки матеріалів на складі», «Прихід матеріалу на склад», «Переміщення матеріалів», «Списання матеріалу зі складу». Дані по залишках і руху ОЗ можна дивитися у звітах «Рух номенклатури» і «Наявність матеріалів на складі».

  1. 5
  2. 4
  3. 3
  4. 2
  5. 1
(1 голос, в середньому: 5 із 5)