Як виконати тестування і виправлення бази даних BonSens?

Якщо в процесі роботи в 1С виникають дивні помилки, або вона взагалі перестала запускатися – необхідно виконати тестування і виправлення.

  1. Для початку зробіть архів (резервну копію) наявної бази даних. Тестування і виправлення – це незворотні операції над базою даних, які майже завжди роблять ситуацію краще, але в дуже невеликому відсотку випадків можуть зіпсувати базу даних. Ось на цей самий рідкісний випадок ми й повинні спочатку зробити резервну копію.
    Зайдіть в теку, в якій у Вас встановлена 1С. Зазвичай це «C:/Program Files/1cv8». Тут Ви побачите теки, в назві яких присутні цифри, що позначають номери версій платформи. Виберіть теку з найстаршою версією (наприклад 8.3.9.2309).
  2. Всередині цієї теки ви знайдете теку «bin».
  3. Зайдіть в цю теку. Знайдіть файл з назвою «chdbfl».
  4. Запустіть цей файл. Вкажіть ім’я файлу бази даних в поле «Ім’я файлу БД», натиснувши кнопку з трьома крапками. Наприклад «D:/BonSens/1Cv8.1cd».
  5. Поставте відмітку «Виправляти виявлені помилки», і натисніть кнопку «Виконати».
  6. Дочекайтеся завершення тестування і виправлення. Це може зайнятий тривалий час.
  7. Навіть якщо в результаті було показано повідомлення «Помилок не виявлено» – перевірте роботу програми.

Якщо після виконання цих дій проблема залишиться – на всіх комп’ютерах (якщо 1С встановлена локально на кожному комп’ютері) або під кожним користувачем сервера (якщо 1С встановлена в сервері RDP) видаліть базу зі списку баз 1С, і потім знову додайте. Саму базу або теку з базою видаляти НЕ треба, тільки видалення/додавання в списку баз 1С.

Як видалити базу зі списку баз 1С і знову додати в список?

  1. Перш ніж видалити базу в стартовому вікні 1С, спочатку потрібно скопіювати точний шлях, де перебувати ця база. Це можна зробити, виділивши потрібну інформаційну базу і в лівому нижньому кутку скопіювати шлях, або натиснути на кнопку «Змінити», і там так само скопіювати шлях до бази.

  2. Після цього можна видалити базу, для цього так само виділіть потрібну базу, потім натисніть кнопку «Видалити».

  3. Далі потрібно створити нову базу.Для цього натисніть кнопку «Додати», виберіть «Додати в список …» і заповніть ім’я бази (зазвичай назва Вашого підприємства), і поле, де потрібно прописати шлях до бази. Можна вставити той шлях, який раніше скопіювали.

  4. Рухаючись покроково на останньому етапі потрібно підтвердити створення бази, натиснувши на кнопку «Готово».

  1. 5
  2. 4
  3. 3
  4. 2
  5. 1
(5 голосів, в середньому: 5 із 5)