Якщо в процесі роботи в 1С виникають дивні помилки, або вона взагалі перестала запускатися – необхідно виконати тестування і виправлення.
- Для початку зробіть архів (резервну копію) наявної бази даних. Тестування і виправлення – це незворотні операції над базою даних, які майже завжди роблять ситуацію краще, але в дуже невеликому відсотку випадків можуть зіпсувати базу даних. Ось на цей самий рідкісний випадок ми й повинні спочатку зробити резервну копію.
Резервну копію краще зробити як архів всієї папки з базою даних BonSens. - Зайдіть в теку, в якій у Вас встановлена 1С. Зазвичай це «C:/Program Files/1cv8». Тут Ви побачите теки, в назві яких присутні цифри, що позначають номери версій платформи. Виберіть теку з тіїю версією, якою Ви користуєтесь для роботи BonSens (наприклад 8.3.9.2309).
- Всередині цієї теки ви знайдете теку «bin».
- Зайдіть в цю теку. Знайдіть файл з назвою «chdbfl».
- Запустіть цей файл. Вкажіть ім’я файлу бази даних в поле «Ім’я файлу БД», натиснувши кнопку з трьома крапками. Наприклад «D:/BonSens/1Cv8.1cd».
- Поставте відмітку «Виправляти виявлені помилки», і натисніть кнопку «Виконати».
- Дочекайтеся завершення тестування і виправлення. Це може зайнятий тривалий час.
- Навіть якщо в результаті було показано повідомлення «Помилок не виявлено» – перевірте роботу програми.
Якщо після виконання цих дій проблема залишиться – видаліть базу зі списку баз 1С, і потім знову додайте. Саму базу або папку з базою видаляти НЕ треба, тільки видалення / додавання в списку баз 1С. Це необхідно зробити на всіх комп’ютерах (якщо 1С встановлена локально на кожному комп’ютері) або під кожним користувачем сервера (якщо 1С встановлена в сервері RDP).
Як видалити базу зі списку баз 1С і знову додати в список?
- Перш ніж видалити базу в стартовому вікні 1С, спочатку потрібно скопіювати точний шлях, де перебувати ця база. Це можна зробити, виділивши потрібну інформаційну базу і в лівому нижньому кутку скопіювати шлях, або натиснути на кнопку «Змінити», і там так само скопіювати шлях до бази.
- Після цього можна видалити базу, для цього так само виділіть потрібну базу, потім натисніть кнопку «Видалити».
- Далі потрібно створити нову базу.Для цього натисніть кнопку «Додати», виберіть «Додати в список …» і заповніть ім’я бази (зазвичай назва Вашого підприємства), і поле, де потрібно прописати шлях до бази. Можна вставити той шлях, який раніше скопіювали.
- Рухаючись покроково на останньому етапі потрібно підтвердити створення бази, натиснувши на кнопку «Готово».