Відразу ж після виникнення такого повідомлення необхідно зайти в BonSens під Адміністратором. Натиснути “Налаштування та Адміністрація – Підтримка та обслуговування – Журнал реєстрації”. Знайти в кінці журналу рядок з текстом “Відмова в доступі”.
Відкрийте подію та зробіть знімок екрана.
Надішліть нам цей знімок екрана для аналізу. Ми повідомимо Вам, яку роль необхідно дати користувачеві.
Якщо у Вас версія 2.3.6 і вище – можна використовувати сервіс “Налаштування та Адміністрація – Сервіс – Ролі доступу до об’єкта”. Вибираємо необхідний нам об’єкт програми (дивись розділ “Метадані” на зображенні вище) і натискаємо “Аналізувати”. Програма покаже які ролі необхідно дати користувачеві.